Fitness Seller

Contest Log (v) SP'S CONTEST LOG 2019

Bezoekers in dit topic

MACRO'S

19 AUG / 20 AUG

1942 / 1966
E 160 / 155
K 177 / 189
V 57 / 56

BW 66,3 O.o Zo licht ben ik in geen jaren meer geweest:eek:

SCHEMA VANDAAG

M1
SHAKE + HAVERMOUT PAP

M2
VOLK TOSTI UIT DE PAN MET TONIJN EN 30+ KAAS

M3
2 GEKOOKTE EIEREN

M4
?

M5
150 G VERSE FRIET + SHAKE
66.kg..pluisje
Friten en shake:exactly:egwel
 
66.kg..pluisje
Friten en shake:exactly:egwel
Ja erg he. Ik was deze winter nog ergens 75 kg :roflol:

Maar goed, na een goede carbload is er ook weer 2 kg bij.
 
Benen zijn in verhouding altijd een stuk vetter, maar ook daar zie ik steeds meer lijnen.

Volgende week woensdag laat ik foto's maken. Morgen AYCE japanner en dan nog 1 week laag kcal:cool:
Screenshot_20190821-110107_Collage Maker - inCollage.jpg
 
Lijnen zijn inderdaad te zien, goed bezig! Geniet van de AYCE morgen :D
 
Netjes hoor! Ben benieuwd naar de eindfoto's, die worden fantastisch denk ik!!
 
Geniet van de AYCE! Dik verdiend natuurlijk met zo een shape. :o
 
Ik zie mooie en geen vette benen. Lekker kleurtje ook. Smakelijk en geniet ervan.
 
Lekker broekje ook hoor! Benen zien er goed uit toch?!
 
Netjes hoor! Ben benieuwd naar de eindfoto's, die worden fantastisch denk ik!!
Dankje:)

Geniet van de AYCE! Dik verdiend natuurlijk met zo een shape. :o
Ga ik zeker doen, ik kijk er al weken.. nee uhm MAANDEN naar uit:D

Ik zie mooie en geen vette benen. Lekker kleurtje ook. Smakelijk en geniet ervan.
In verhouding he:p UB is altijd relatief droog, voor de benen moet veel lager gaan qua vet% om wat lijnen te zien:)

Ty, ga ik zeker doen!!:)
Lekker broekje ook hoor! Benen zien er goed uit toch?!

Ben zeker niet ontevreden. Tevreden is voor deze sport onmogelijk!
 
Benen zijn in verhouding altijd een stuk vetter, maar ook daar zie ik steeds meer lijnen.

Volgende week woensdag laat ik foto's maken. Morgen AYCE japanner en dan nog 1 week laag kcal:cool:
Bekijk bijlage 464048

Ziet er goed uit! Dat moeten wel goeie foto's worden.
Geniet van de ayce! drool:
 
Wederom Thais.. deze cut is dit ongeveer favoriet. Het vult goed, is lowcarb en veel groentjes:D

Per portie 275 G pompoen en 80 G zoete aardappel

Aan het einde komt er nog verse koriander bij, daarna pureren + kokosmelk en panga garen in de soep

20190821_175241.jpg
 
Wederom Thais.. deze cut is dit ongeveer favoriet. Het vult goed, is lowcarb en veel groentjes:D

Per portie 275 G pompoen en 80 G zoete aardappel

Aan het einde komt er nog verse koriander bij, daarna pureren + kokosmelk en panga garen in de soep

Bekijk bijlage 464089
Klinkt lekker, op de pangasiusfilet na, dat is nu toch wel de smerigste vis die er is :)
 
Klinkt lekker, op de pangasiusfilet na, dat is nu toch wel de smerigste vis die er is :)
Haha het is even een experiment. Ik dacht lekker cheap en weinig vet (misschien krijg ik daar nog spijt van:roflol:).
 
Haha het is even een experiment. Ik dacht lekker cheap en weinig vet (misschien krijg ik daar nog spijt van:roflol:).
Het is wel 1 van de goedkoopste magere eiwitbronnen die er is, maar ik kan mij niet over de fletse smaak zetten :)
 
  • Like
Waarderingen: LM
Wederom Thais.. deze cut is dit ongeveer favoriet. Het vult goed, is lowcarb en veel groentjes:D

Per portie 275 G pompoen en 80 G zoete aardappel

Aan het einde komt er nog verse koriander bij, daarna pureren + kokosmelk en panga garen in de soep

Bekijk bijlage 464089
Ziet er lekker uit. ik maak m zelf ook wel eens zo en in de winter vaak een variant met gember en kaneel.
Pangasius is erg vlak, doe mijn dan maar kip. Misschien iets vetter maar houdt wel de structuur en smaak.
 
Het is wel 1 van de goedkoopste magere eiwitbronnen die er is, maar ik kan mij niet over de fletse smaak zetten :)

Ziet er lekker uit. ik maak m zelf ook wel eens zo en in de winter vaak een variant met gember en kaneel.
Pangasius is erg vlak, doe mijn dan maar kip. Misschien iets vetter maar houdt wel de structuur en smaak.

De vis zelf heeft geen smaak, maar de soep wel dus het smaakte eigenlijk prima! Ik moet zeggen dat de diepvries panga van de AH ook best ok is tov verse panga (dat eet ik dus echt niet).

Qua verse vis ben ik een rauwe zalm gek, maarja.. dat kan ik mij niet zo vaak veroorloven:p Gegrilde zalm op de huid is ook lekkuurrrdrool:
 
De vis zelf heeft geen smaak, maar de soep wel dus het smaakte eigenlijk prima! Ik moet zeggen dat de diepvries panga van de AH ook best ok is tov verse panga (dat eet ik dus echt niet).

Qua verse vis ben ik een rauwe zalm gek, maarja.. dat kan ik mij niet zo vaak veroorloven:p Gegrilde zalm op de huid is ook lekkuurrrdrool:
Gegrilde zalm op huid vind ik ook super, ik vind het de enige echt lekkere vis
 
Gegrilde zalm op huid vind ik ook super, ik vind het de enige echt lekkere vis
Ik lust eigenlijk bijna alle vis wel mits het goed is klaar gemaakt. Ikzelf ben daar niet goed in. Morgen bij de Japanner ga ik lig baars bestellen, die is daar super lekker!

Uiteraard maak ik foto's:D
 
Back
Naar boven