- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shape check! Ietsje meer definitie her en der, maar grote verschillen zal ik pas na een maand zien.
Vandaag weer 68,2 dus -1,5 kg.
En voor de mensen die mijn andere log lezen, we hebben een bod op onze woning!! Ben echt zo blijBijna de vraagprijs ook nog
![]()
Thnx!!
Mijn wedstrijd pr's zijn 120 squat 70 bench en 150 deadlift op de DRC in de -84 (bw 73 kg) in 2018. Voor het NK zou dat een stuk hoger zijn geweest, maar ik kon toen niet meer mee doen ivm een gescheurd ligament in de schouder:/ Achteraf had ik gewoon mee moeten doen, daar heb ik nu eigenlijk wel spijt van. Ik heb nog wel een gym squat pr gehaald van 135 kg, maar voor de rest heb ik niet meer gemaxt en daarna ik was daarna ook nog een knieblessure rijker
Ik weet niet of ik ooit weer ga powerliften. Ik moet nu eerst rustig aan herstellen van mijn schouderoperatie![]()

DankjewelZo een mooi gevormd vrouwelijk figuur en daar zo een kracht stats bij. Respect hoor.

Ik dacht dat ik in een half uur wel even een fietsband kon wisselen... nou niet dus..
Toen die weg was, dacht ik, was ik ca 200 meter aan het fietsen en weer zat daar die verdomde bobbel! Weer terug, weer leeg laten lopen, weer opnieuw opgepompt...
Dat alles op een karig ontbijt, dus viel half om van de honger.. Kom ik thuis was mijn dochter flink aan het zeuren
Morgen moet ik mijzelf even dwingen goed te eten!!Je moet vreten! Veel vreten!Zo calorieën ingevoerd... Kom op 1100 kcal uit en mijn TDEE is vandaag bijna 3000 kcal. Ik heb voor vanavond alvast kippenvleugels ingepland, dat had ik nog liggen.
1 voordeel, de rest van de week heb ik nu wat meer kcal te besteden![]()

Dat komt wel goed, ik heb sowieso nog 2 verjaardagen te gaan deze week

Birthday cake gains!Dat komt wel goed, ik heb sowieso nog 2 verjaardagen te gaan deze week![]()

Krijg je dan geen trekZo calorieën ingevoerd... Kom op 1100 kcal uit en mijn TDEE is vandaag bijna 3000 kcal. Ik heb voor vanavond alvast kippenvleugels ingepland, dat had ik nog liggen.
1 voordeel, de rest van de week heb ik nu wat meer kcal te besteden![]()
?Stevige planning zegDINSDAG MEDIUM KCAL / PULL (-500/-1000)
WOENSDAG HIGH KCAL / BENEN
DONDERDAG LOW KCAL / PUSH (-1000/-1500)
VRIJDAG HIGH KCAL / RUST
ZATERDAG LOW KCAL / PULL (-1000/-1500)
ZONDAG HIGH KCAL / BENEN

Yesshh
Dankjewel

Wel honger, maar ik kan vrij moeilijk stoppen als ik ergens druk mee bezig ben (full on ADD-MODUS). Ik zou heel even verder met het logo (wat 4 uur werd). Zelfde heb ik met schilderen, ik kan zo 6 uur non stop door. Gezond is het niet

Dankje hillINNNN!!
Succes! Je hebt al een super goede shape, ben heel benieuwd wat het eindresultaat wordt!
Ik ben ook benieuwd!ThnxStevige planning zeg
En toch ook wel een sterke pull training![]()

Ik kon ook helemaal niets, maar mijn kerel is zo lui als de pest (en hij is niet echt technisch) dus ik heb mijzelf een heleboel aan geleerd. Van een stop contact vervangen tot aan een vloer leggenRespect hoor dat je de moeite al neemt om zelf die band te verwisselen
Weinig leden van het vrouwelijk geslacht in mijn omgeving die dat zouden kunnen. Sterker nog, die weten wat een bahco is![]()