MuscleMeat

Contest Log (v) SP'S CONTEST LOG 2019

Bezoekers in dit topic

Shape check! Ietsje meer definitie her en der, maar grote verschillen zal ik pas na een maand zien.
Vandaag weer 68,2 dus -1,5 kg.
En voor de mensen die mijn andere log lezen, we hebben een bod op onze woning!! Ben echt zo blij:D Bijna de vraagprijs ook nog:p

Screenshot_20190617-113719_Photos.jpg
 
Shape check! Ietsje meer definitie her en der, maar grote verschillen zal ik pas na een maand zien.
Vandaag weer 68,2 dus -1,5 kg.
En voor de mensen die mijn andere log lezen, we hebben een bod op onze woning!! Ben echt zo blij:D Bijna de vraagprijs ook nog:p

Bekijk bijlage 458145

Goed lichaam al hoor!
 
Mijn wedstrijd pr's zijn 120 squat 70 bench en 150 deadlift op de DRC in de -84 (bw 73 kg) in 2018. Voor het NK zou dat een stuk hoger zijn geweest, maar ik kon toen niet meer mee doen ivm een gescheurd ligament in de schouder:/ Achteraf had ik gewoon mee moeten doen, daar heb ik nu eigenlijk wel spijt van. Ik heb nog wel een gym squat pr gehaald van 135 kg, maar voor de rest heb ik niet meer gemaxt en daarna ik was daarna ook nog een knieblessure rijker:emo:

Ik weet niet of ik ooit weer ga powerliften. Ik moet nu eerst rustig aan herstellen van mijn schouderoperatie:)

:bow2:
 
PULL TRAINING 18 JUNI week 2

LAT PULLDOWN OVERHANDS
10X50 +2,5 kg
10X50
13X50@9.5 POST OP PR

CLOSE GRIP SEATED CABLE ROW
12X50 POST OP PR +2,5 kg
12X50
13X50@9

LOW PULLEY ROWS
12X70
12X70
12X70@9

SEATED DUMBELL CURL ONE ARM SUPERSET
12X8
12X8
11X8@10

LATERAL RAISES SEATED
20X2X6
15X2X6
25X2X4
(Bij 6 kg voel ik een kraakje in mijn linkerschouder, ik denk dat ik het maar bij 2x4 ga houden.. 5 kg is beter, maar dat zijn van die metalen dumbells:/)

CABLE CURL SUPERSET
BEZET!
eerst hammercurl gedaan seated 12x2x8
17x22,5 POST OP VPR
14X25@10 PR

ABS geskipt ivm tijd (dat doe ik thuis), van de week ook V-SITUPS gedaan (3x12) alleen niet gelogd

-----

Planning voor deze week

Edit: Gisteren had ik toch al minder honger door de warmte, dus gisteren een medium kcal dag gehad (2114 kcal -643). Ik ga de rest van de planning ook even aanpassen. Zaterdag en zondag heb ik een verjaardag, maar zaterdag is het na het avond eten dus dan eet ik daar verder niets. Zondag ga ik alles proberen in te calculeren:p

DINSDAG MEDIUM KCAL / PULL (-500/-1000)
WOENSDAG HIGH KCAL / BENEN
DONDERDAG LOW KCAL / PUSH (-1000/-1500)
VRIJDAG HIGH KCAL / RUST
ZATERDAG LOW KCAL / PULL (-1000/-1500)
ZONDAG HIGH KCAL / BENEN
 
Laatst bewerkt:
Zo een mooi gevormd vrouwelijk figuur en daar zo een kracht stats bij. Respect hoor.
 
Mijn ochtend begon echt fantastisch :emo: Ik dacht dat ik in een half uur wel even een fietsband kon wisselen... nou niet dus..

Echt jezus wat een gekloot. Kon eerst de juiste sleutelmaat niet vinden. Uiteindelijk heb ik wel de bahko kunnen vinden en iig alles los kunnen krijgen. So far so good.. band er in zetten ging redelijk vlot, maar vervolgens zat er steeds na het oppompen een bobbel in de band:scold: Toen die weg was, dacht ik, was ik ca 200 meter aan het fietsen en weer zat daar die verdomde bobbel! Weer terug, weer leeg laten lopen, weer opnieuw opgepompt...

Daarna zonder problemen naar de sportschool gefietst. Na het deadliften kreeg ik een melding.. ONWEER!... Ik dus na het dlen weer naar huis gefietst en uiteindelijk 6,5 km gefietst in 13 minuten:roflol: Dat alles op een karig ontbijt, dus viel half om van de honger.. Kom ik thuis was mijn dochter flink aan het zeuren:fire:

De rest vd middag heb ik ca 4 uur lang een logo gemaakt, huishouden gedaan, gegeten en nog een keer naar de sportschool voor de rest vd training (nu met de auto). Ik ben nu helemaal kapot!

Ik moet mijn calorieën nog invoeren, maar het is veel te weinig:emo: Morgen moet ik mijzelf even dwingen goed te eten!!

Oja mijn training(en)

1 PLATE SUMO DL
10X70
5X105
5X105
6X105
MEHHH..

RDLS
10X70
10X70
10X70

DEEL 2

HIP THRUST
15X50
15X50
15X50

LEGPRESS LIFE FITNESS
15X165
13X165
13X165

LEGEXTENSION TRISET
10X77,5 PR?
10x77,5
10x77,5

LEGCURL
12X56,5 PR
12X56,5
12X56,5

HIP ADDUCTION
15X82
15X82
13X82

+ ABS
 
Laatst bewerkt:
Zo calorieën ingevoerd... Kom op 1100 kcal uit en mijn TDEE is vandaag bijna 3000 kcal. Ik heb voor vanavond alvast kippenvleugels ingepland, dat had ik nog liggen.

1 voordeel, de rest van de week heb ik nu wat meer kcal te besteden:p
 
Zo calorieën ingevoerd... Kom op 1100 kcal uit en mijn TDEE is vandaag bijna 3000 kcal. Ik heb voor vanavond alvast kippenvleugels ingepland, dat had ik nog liggen.

1 voordeel, de rest van de week heb ik nu wat meer kcal te besteden:p
Je moet vreten! Veel vreten!
Enjoy, zou ik zeggen :o
 
Mooie begin shape. Succes!
 
Zo calorieën ingevoerd... Kom op 1100 kcal uit en mijn TDEE is vandaag bijna 3000 kcal. Ik heb voor vanavond alvast kippenvleugels ingepland, dat had ik nog liggen.

1 voordeel, de rest van de week heb ik nu wat meer kcal te besteden:p
Krijg je dan geen trek????
 
INNNN!!

Succes! Je hebt al een super goede shape, ben heel benieuwd wat het eindresultaat wordt!
 
DINSDAG MEDIUM KCAL / PULL (-500/-1000)
WOENSDAG HIGH KCAL / BENEN
DONDERDAG LOW KCAL / PUSH (-1000/-1500)
VRIJDAG HIGH KCAL / RUST
ZATERDAG LOW KCAL / PULL (-1000/-1500)
ZONDAG HIGH KCAL / BENEN
Stevige planning zeg:thumbs:

En toch ook wel een sterke pull training:D
 
Respect hoor dat je de moeite al neemt om zelf die band te verwisselen :clap:

Weinig leden van het vrouwelijk geslacht in mijn omgeving die dat zouden kunnen. Sterker nog, die weten wat een bahco is :P
 
Birthday cake gains! :meal:
Yesshh

Mooie begin shape. Succes!
Dankjewel:)

Krijg je dan geen trek????
Wel honger, maar ik kan vrij moeilijk stoppen als ik ergens druk mee bezig ben (full on ADD-MODUS). Ik zou heel even verder met het logo (wat 4 uur werd). Zelfde heb ik met schilderen, ik kan zo 6 uur non stop door. Gezond is het niet:p

INNNN!!

Succes! Je hebt al een super goede shape, ben heel benieuwd wat het eindresultaat wordt!
Dankje hill:) Ik ben ook benieuwd!

Stevige planning zeg:thumbs:

En toch ook wel een sterke pull training:D
Thnx:)
 
Respect hoor dat je de moeite al neemt om zelf die band te verwisselen :clap:

Weinig leden van het vrouwelijk geslacht in mijn omgeving die dat zouden kunnen. Sterker nog, die weten wat een bahco is :P
Ik kon ook helemaal niets, maar mijn kerel is zo lui als de pest (en hij is niet echt technisch) dus ik heb mijzelf een heleboel aan geleerd. Van een stop contact vervangen tot aan een vloer leggen:p
 
Back
Naar boven