MuscleMeat

Contest Log (v) SP'S CONTEST LOG 2019

Bezoekers in dit topic

Looks, brains, strength AND skills :1e:

Je mannetje is one lucky mofo! :p
 
Respect hoor dat je de moeite al neemt om zelf die band te verwisselen :clap:

Weinig leden van het vrouwelijk geslacht in mijn omgeving die dat zouden kunnen. Sterker nog, die weten wat een bahco is :P
Alleen beunhazen gebruiken een Bahco.
 
Ik kon ook helemaal niets, maar mijn kerel is zo lui als de pest (en hij is niet echt technisch) dus ik heb mijzelf een heleboel aan geleerd. Van een stop contact vervangen tot aan een vloer leggen:p

Lol, die van mij legt ook vloertjes terwijl ik sta te stofzuigen :roflol:
 
Gaat al lekker hard met die centimeters hieroo!!:rocknana:
 
Uiteindelijk gisteren niet getraind. Ik voelde mij al niet top, maar kreeg dus ook nog een migraine aanval :( Zal wel met alle stress van de laatste tijd te maken hebben. Ik voel me vandaag ook niet top, maar wel getraind

PUSH
BENCH
15X20
10X30
8X42,5 @6
8X42,5
8X42,5 @7
Even alles op een lager RPE

OHP SEATED
12X20 + 2,5 POST OP PR
12X20
12X20 @7

DECLINE PUSHUPS
10X
10X @8

OVERHEAD TRICEP EXTENSION
12X14
12X14
14X14

FRONT RAISE EZBAR SUPERSET
15X15 +2,5 KG
15X15
15X15

TRICEP ROPE PUSHDOWN
15X27,5
15X27,5
15X27,5

CALVE RAISE SUPERSET
12X35
12X35
12X35

HANGING KNEE RAISE
10X
10X
10X

---
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat met stagelopers, echter had ik Mn wederhelft wel aangepakt wat dat betreft :p
mijn vrouw heeft toen ze 8,5 maand zwanger was het plafond staan stucen , en maar zeiken ik heb weeen en ontsluiting .ff heel snel duidelijk gemaakt dat als het plafond klaar was ik de vroedvrouw zou bellen :P
 
mijn vrouw heeft toen ze 8,5 maand zwanger was het plafond staan stucen , en maar zeiken ik heb weeen en ontsluiting .ff heel snel duidelijk gemaakt dat als het plafond klaar was ik de vroedvrouw een beurt zou geven :P

Fixed
 
mijn vrouw heeft toen ze 8,5 maand zwanger was het plafond staan stucen , en maar zeiken ik heb weeen en ontsluiting .ff heel snel duidelijk gemaakt dat als het plafond klaar was ik de vroedvrouw zou bellen :P
Zoals het hoort
 
Back
Naar boven