Fitness Seller

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

• Topic Starter Topic Starter
Tof die filmpjes, mag je vaker van me doen!
SQ is in mijn ogen goed op diepte, daar was je toch mee aan het oefenen? Lekker bezig, je komt sterk omhoog :).
Thnx sanne:)

Ja ik probeer daar nu wel meer aan te werken indd. 1 cm onder parallel is ook goed, maar als de scheidsrechter dat niet overtuigend vind dan kan je alsnog worden afgekeurd en dat zou zonde zijn!!

Ik wil indd vaker filmpjes posten. Ik kan zo m'n eigen techniek ook beetje in de gaten houden. Vielen mij aardig wat verbeterpunten op die ik anders niet had opgemerkt:)

Zondag ochtend is duidelijk niet mijn sterkste moment vd week. Ook nog niet echt hersteld van vrijdag.

SQ
Werksets
1 x 90 easy en goed op diepte:)
4 x 6 x 70 heel zwaar

BP t&g
Werksets
1 x 5 x 55
2 x 4 x 55 :(

Hip thrust
3 x 10 x 70

OHP
4 x 6 x 31

Facepull
3 x 14 x 14

Tricep machine

Laatst bewerkt:
Mooi, die 90 SQ, belooft toch wat als dat lekker soepel gaat :).
Kom je ook naar de meeting van Bodybuilding United? :rolleyes:

Mooi, die 90 SQ, belooft toch wat als dat lekker soepel gaat :).
Kom je ook naar de meeting van Bodybuilding United? :rolleyes:
Aan het einde van mijn blok (over 3 weken) ga ik m'n 1rm testen dus ben wel benieuwd! Zou tof zijn als 100 er dan wel in zit:)

Heb geen idee of ik daar heen ga hihi. Is eind juni toch?:)

Aan het einde van mijn blok (over 3 weken) ga ik m'n 1rm testen dus ben wel benieuwd! Zou tof zijn als 100 er dan wel in zit:)

Heb geen idee of ik daar heen ga hihi. Is eind juni toch?:)
Ben erg benieuwd, het klinkt gewoon lekker, lijkt me enorm tof om te kunnen zeggen dat je 100 squat!

De meet is 25 juni.. € 15,00 voor een kaartje, maar ik denk dat het absoluut dubbel er dwars waard is.
Je kunt allicht eens een kijkje nemen op https://www.facebook.com/bodybuildingunited/?fref=ts ^^.
Lijkt me enorm tof elkaar eens te ontmoeten :).

Ben erg benieuwd, het klinkt gewoon lekker, lijkt me enorm tof om te kunnen zeggen dat je 100 squat!

De meet is 25 juni.. € 15,00 voor een kaartje, maar ik denk dat het absoluut dubbel er dwars waard is.
Je kunt allicht eens een kijkje nemen op https://www.facebook.com/bodybuildingunited/?fref=ts ^^.
Lijkt me enorm tof elkaar eens te ontmoeten :).
Om die reden wil ik nog wel heen:) Ik ga ff kijken of ik dan niks gepland heb ivm m'n opleiding dan.

edit

Laatst bewerkt:
Training van gisterenavond.. helaas dikke koppijn dus ging niet zo mooi als ik had gehoopt

DL
W.u.
Werksets
1 x 125 (Ging naar mijn idee niet veel anders omhoog dan bij fox, maar naar omstandigheden is het niet slecht dacht ik zo!)
2 x 115
2 x 3 x 110

RDL
3 x 8 x 70

Leg curl
3 x 12 x 54

Pullups wide grip
5 x 3 x bw

Low seated row
8 x 45
8 x 50
8 x 54
6 x 59

EZcurl
4 x 10 x 18

Upright cable row (wide grip)
4 x 10 x 32

Nice, sterke DL, lekker!!

Ging best lekker vandaag.. wel aardig wat spierpijn nog nu ik weer meer assistance werk heb toegevoegd.

Skwaaatsss
5 x 20
5 x 40
5 x 50
3 x 60
2 x 70
Werksets
3 x 3 x 80
Easy:) Ging veel beter dan zondag.

Bench t&g
5 x 20
5 x 30
5 x 40
Werksets
8 x 50 (foutje!! Dacht dat ik 3 x 8 x 50 moest doen.. voelde nog relatief licht)
1 x 55
1 x 60
1 x 66 PR (zat ook niet heel veel meer in)
1 x 60
2 x 3 x 55
Kapot

Hip thrust
20 x 50 vpr
2 x 15 x 50

OHP
5 x 5 x 30

Tricep rope extension
4 x 10 x 23

Facepull (seated)
4 x 14 x 14

Abs

Laatst bewerkt:
Zoals ik al eerder zei ga ik hier ook de progressie van mn vriend bijhouden.

Hij is vandaag met de laatste dag van week 2 bezig en gaat zoals verwacht met flinke sprongen vooruit (leuk om te zien hoe enthousiast hij nu is geworden!!). Met name natuurlijk de deadlift omdat hij daar pas sinds 2 weken mee is begonnen. Bench gaat in verhouding traag, maar dat heeft hij ook wel consequent gedaan sinds september vorig jaar.

Laatste amraps (alles beltless, hij heeft pas sinds gisteren een belt gekocht)
Squat
5 x 114 rpe 9
E1rm 135 +10 kg (tov 2 weken geleden)
Bench
3 x 85 rpe 9
E1rm 95 + 5 kg (tov 2 weken geleden)
Deadlift
6 x 116 rpe 9 + 23 kg (tov 2 weken geleden)
E1rm 143

En ja, op de deadlift heeft hij me dus nu ingehaald :( Dat ging ook wel gebeuren, maar meer dan 20 kg erbij op de E1rm in 2 weken had ik niet verwacht:p Ik heb morgen een DL amrap, maar ik verwacht geen 6 x 118 te halen op rpe 9:P

Zijn gewicht is onder de 83 kg gedaald. Hij is 1 dag goed ziek geweest en is daardoor gewicht kwijt geraakt. Naar mijn idee eet hij sowieso een beetje aan de weinige kant soms. Ik denk dat dat zijn progressie alleen maar ten goede gaat komen als hij ook beter gaat eten.

Laatst bewerkt:
Merk zelf dat ik beduidend meer kan liften als ik een belt om heb.. Zeker met SQ kom ik op een punt dat wat extra versteviging rond mijn core wel welkom is. Echter ben ik van mening (zal wellicht pure bro-science zijn) dat je zo lang mogelijk zonder belt zou willen trainen om vooral ook aan je core te werken. Uhh, klinkt dat logisch? :p

Merk zelf dat ik beduidend meer kan liften als ik een belt om heb.. Zeker met SQ kom ik op een punt dat wat extra versteviging rond mijn core wel welkom is. Echter ben ik van mening (zal wellicht pure bro-science zijn) dat je zo lang mogelijk zonder belt zou willen trainen om vooral ook aan je core te werken. Uhh, klinkt dat logisch? :p
Dat dacht ik ook, maar als ik de onderzoeken zo lees dan gebruik je juist meer core MET belt dan zonder. Heb 1 set beltless gedaan van de week en merk niet dat ik minder kan squaten (denk ook dat mijn belt te los zit momenteel, waardoor ik niet goed kan bracen). Mentaal werkt het trouwens wel heel goed, zodra ik dat ding vast klik dan is het gaan met de banaan :D

Wie gaat er ook op zondag ochtend trainen? Gekken werk :D

Nette dl. 130 al in vizier?

Doet je vriend zelf zijn voeding?

Wie gaat er ook op zondag ochtend trainen? Gekken werk :D

Nette dl. 130 al in vizier?

Doet je vriend zelf zijn voeding?
Haha indd, doe ik niet nog een keer ;)

Aan het einde van dit blok (over 2,5 week) ga ik mn 1 rm testen. Wat ik nu doe zijn singles op 92-96%. Die 130 moet wel lukken :) (hoop natuurlijk nog meer)

Ik heb heel wat maanden terug een schema voor hem gemaakt, maar that's it:P k had bijv. 3 eieren in zijn schema neergezet en dat eet hij bijna nooit meer. Wel nog steeds 120 g pasta + 2 ons kip als lunch en shakes, maar de rest varieert nog iets teveel (vooral als we een dag weg gaan of werkdagen).

Vandaag geen training, heb buikgriep :( Daarom waarschijnlijk hoofdpijn van de week. M'n dochter had t vrijdag, m'n kerel dinsdag dus ik dacht t over te slaan. Nou mooi niet dus!

Had zooo'n zin om te trainen gisteren. Vet balen! Afhankelijk van hoe snel ik opknap morgen 2 trainingen (ochtend&middag). M'n kerel was na 1 dag griep fitter dan ooit:p Straks maar ff een banaan eten (kijken hoe dat valt).

Veel beterschap!

Verstuurd vanaf mijn YOGA Tablet 2 Pro-1380F met Tapatalk

Uggggh, zwaar klote :(.
Beterschap!

Ik ga de training van vandaag maar niet loggen. Toch aardig snel hersteld als je wist hoe slecht ik eraan toe was gisteren :p Hele dag in bed, 30 x overgegeven ofzo en hoge koorts. Kort maar krachtig.

Vandaag redelijk oké, alleen is m'n eetlust niet helemaal terug. Ook beetje spierpijn nog van 't ziek zijn. Toch wezen trainen (hoezo koppig!!:p) en dan ook nog boos worden dat 117.5 kg deadlift zo moeizaam ging.. ja duhh!! Daarna afgebouwd naar 100 kg en daar maar triples mee gedaan. Rest van de training ging nog wel ok. Ik had het direct bij 100 kg deadlift moeten houden en daar volume mee draaien.

Verstandig zijn is duidelijk niet mijn ding;) Voel me nu overigens wel een stuk beter dan vanochtend dus hopelijk morgen weer de oude.

Deadlift amrap op 117.5 kg bewaar ik voor zondag dan maar. Als ik dan minder dan 3 reps haal op rpe 9 dan is het zo, dan moet alles omlaag. Schema is wel in de war zo maar het is niet anders. Morgen weer benchen en squaten. Hopelijk valt t krachtverlies mee morgen.

Terug
Naar boven