MuscleMeat

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

• Topic Starter Topic Starter
te onduidelijke hoek om iets te zeggen over diepte. Diepte is iig niet overtuigend

Iets als skullcrushers kan prima als assistance, dat is juist het hele nut er van eigenlijk :p
Ja weet je wat t is. Heb geen idee wat m'n zwakke punten zijn dus heb ook geen idee wat ik het beste als assistance werk kan doen. Voor massa is dat wel helder. Heb naar mijn idee geen sterke triceps iig.

Triceps zoveel oefeningen voor en elke pakt weer ander deel. Zou sowieso cgbp doen. Hele fijne.

M'n bench faalde ongeveer 10 cm van m'n chest bij m'n laatste max set t&g bench

Wat zegt dat?

Ja weet je wat t is. Heb geen idee wat m'n zwakke punten zijn dus heb ook geen idee wat ik het beste als assistance werk kan doen. Voor massa is dat wel helder. Heb naar mijn idee geen sterke triceps iig.

weet niet hoe je trainingen er uit zien. Maar zou naast normale bench dan vellicht een press variant er bij doen met focus op tricep (zoals cgbp, bench vs bands, bench vs chains, board press). En daarnaast natuurlijk gewoon het nodige triceps pomp werk.

M'n bench faalde ongeveer 10 cm van m'n chest bij m'n laatste max set t&g bench

Wat zegt dat?

niet zo heel veel :p

en bij je wedstrijd? waar ging het daar mis? (of haalde je ze alle 3)

weet niet hoe je trainingen er uit zien. Maar zou naast normale bench dan vellicht een press variant er bij doen met focus op tricep (zoals cgbp, bench vs bands, bench vs chains, board press). En daarnaast natuurlijk gewoon het nodige triceps pomp werk.
Naast bp doe ik Incline bench, Ohp, dips en zo nu en dan tricep extensions (voor het powerliften echter een shitload aan tricep isolatie)

niet zo heel veel :p

en bij je wedstrijd? waar ging het daar mis? (of haalde je ze alle 3)
Ja alle 3 :p

Triceps zoveel oefeningen voor en elke pakt weer ander deel. Zou sowieso cgbp doen. Hele fijne.
Voor massa pakte ik gewoon alle hoeken (close grip, overhead extensions, pushdowns etc).

Merk nu wel dat m'n triceps softer zijn geworden. Persoonlijk is dumbell overhead extension favoriet, daar kon ik m'n triceps super mee isoleren. Cgbp lijken m'n schouders en chest meer te doen.

Had helemaal geen idee dat je een DBBer was, mooie wedstrijd:thumbup:

Als je cgpb doet hoor je niet veel borst en schouders te voelen. Mijn triceps zitten altijd goed vol. Gewoon doen wat voor jou prima werkt.

Had niet echt een lekkere training gisteravond. Zoo moeee:zzz:
Tijdens rdls kreeg ik kramp in mn voet grrr... Gelukkig ging het deadliften goed:)

DOODLIFT
5 x 60
5 x 80
3 x 90
1 x 100
1 x 110
1 x 115
1 x 120
3 x 3 x 101.5
Ging redelijk easy:)

PULLUPS (strict)
3 x 4

Low seated cable rows (tijdje niet gedaan, best zwaar)
8 x 41
8 x 45
8 x 50
8 x 54

Seated Facepull
2 x 10 x 18
2 x 10 x 14

RDL
2 x 8 x 70

Bicep ezcurl
4 x 10 x 18
2e x dat ik weer "normale" curls doe.. Ik moet 'm wel mega strict uitvoeren, maar heb geen pijn meer in m'n pols!!

Niet lekkere training? Deadlift ging goed ja.

Niet lekkere training? Deadlift ging goed ja.
Ja deadlift ging gelukkig wel goed, maar was zo extreem moe.. heb de hele training lopen gapen en hartslag ook constant idioot hoog.. Hopelijk vanavond wel fit want heb een squat amrap gepland staan!!
Miss ook ff weer filmen, moet wel diep genoeg dit x

Het kan niet altijd even goed gaan natuurlijk. Iets waar je bij neer moet leggen. Evt in gewicht terug en vorm wel behouden.

Ondanks vermoeidheid imo absoluut nog een sterke training, mooie DL!
Succes vanavond, ik ben in voor een filmpje :).

:zzz:Nog steeds erg moe..

SQ
Niet kunnen filmen (te druk in de sportschool), maar ben heel bewust ruim onder parallel gegaan.
4 x 77.5 rpe 8-9
3 x 3 x 77.5
Vanaf hier weer gewicht opbouwen (max staat op 4 x 83)

Bench
3 x 3 x 55

Hip thrusts
3 x 15 x 50

Ohp
3 x 3 x 34
13 x 24 amrap

Tricep rope extension
3 x 10 x 9

Leg extension
3 x 10 x 64

Vandaag ingeschreven voor fitnesstrainer A+B. Factuur heb ik doorgestuurd naar mn werkgever (Lucky me). Ik moet nog ff op de bevestiging wachten, maar zoals het nu lijkt start ik 16 april met de spoedvariant. Heb al ervaring in de fitnessbranche dus dat scheelt weer wat kostbare zaterdagen richting Zwolle.

Laatst bewerkt:
Die max op je SQ gaat eraan, als ik die hoe het de laatste tijd gaat.. Komt die PR!
En wat top dat je de factuur gewoon door kunt sturen naar je werkgever, lijkt me ontzettend leuk om die opleiding te doen!

Moet toch wel gewoon de lessen volgen als je de spoed variant doet lijkt mij.

Wel nice dat je werkgever dat doet. Maar neem aan dat het ook in hun belang gaat zijn?

Terug
Naar boven