Fitness Seller

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

• Topic Starter Topic Starter
Om half 10 al in de sportschool. Geen aanrader:p

DL
Werksets
3 x 100
3 x 105
3 x 110
3 x 105
3 x 105

RDL
8 x 70
8 x 70
8 x 70
(Mega last van m'n handen op 't moment:/)

Hip thrust
12 x 60
10 x 80
8 x 100 pr
5 x 120 (niet echt netjes meer)
10 x 60

Pullups
5 x 3

LSCR
10 x 45
10 x 45
10 x 45

Lateral raise schijfjes
20 x 2 x 5 p. Kant
15 x 5
15 x 5
12 x 2.5 (dropset+partials)

Bicep ezcurl
12 x 18
12 x 18
12 x 18
12 x 18

Dumbell curls
20 x 6
20 x 6

Dood.

Mooi optijd idd:P beetje rustig ook op dat tijdstip?

Filmpje van gisteren.. Nu de hele versie (heel bewust op alle cues gelet, voelt al veel beter!)

Woah, dit hip thrust, nice!! :D
Fijne Paasdagen :kiss:

Vroeg trainen is altijd kut.

Gebruik je geen straps/magnesium?

Handen wennen er vanzelf wel aan.
Mag je magnesium gebruiken in de gym?
Heb zelf ervaren dat met straps trainen niet ideaal is voor je grip en helemaal wennen als je weer zonder gaat liften.
Gebruik ze nu alleen als mijn handen open liggen.

Vandaag zijn de vetjes weer ff gemeten. Ik wist wel zeker dat ik omhoog was in vet (Damn you cookies!).
Nu 16.3% en 68.3 kg. Heb ff m'n meting van 't einde van m'n bulk vorig jaar erbij gepakt, toen bijna net zo zwaar:p

Maart 2015 / Maart 2016
21.1% > 16.3%
tricep 11 mm / 7 mm
bicep 4 / 2 mm
subscap. 13 / 8 mm
suprail. 9 / 7 mm

Toch wel blij mee eigenlijk. 1e meting in februari 2014 begon ik op 24% bij 59 kg.

Laatst bewerkt:
Handen wennen er vanzelf wel aan.
Mag je magnesium gebruiken in de gym?
Heb zelf ervaren dat met straps trainen niet ideaal is voor je grip en helemaal wennen als je weer zonder gaat liften.
Gebruik ze nu alleen als mijn handen open liggen.
Het begint bij mij met pijnlijke eelt, dat wordt erger maar pijn gaat weg, daarna gaat het eelt weer een beetje weg en begint t feestje opnieuw:p Ik denk dat ik voor m'n rug training gewoon weer handschoenen aan ga doen als 't weer zo pijnlijk is. Magnesium mag niet en indd sowieso geen straps voor 't deadliften. Voor Romanian kan dat nog wel.

Zo ben de paasdagen door gekomen met nog een kilo erbij:P Nu bijna 70 kg en vind t wel mooi zo. Ik heb voor deze week mn eetschema weer opgeschoond (ff geen drop, koekjes, chocolade etc. meer:D) en daarna langzaam aan starten met een cut.

Afgelopen weekend heb ik mooi de tijd gehad om mijn template te updaten (en nog een paar dingen kunnen wijzigen). Na dit blok van 5 weken komt een blok van 5 weken + 1 week deload.. dan natuurlijk de drc cup!

1rm is weer opnieuw aangepast obv mijn laatste trainingen
sq 92
bp 67,5
paused bench 62,5
dl 127

SQ
Werksets 85%
5 x 78
3 x 3 x 78

Leg extension (bp bezet)
ramped tot 8 x 109 full stack pr:p Niet zo boeiend verder

BP (met Incline op moeten warmen:/ Moeilijk om darna weer de goede houding te vinden)
Werksets 85%
5 x 57.5
3 x 3 x 57.5

Ohp
3 x 8 x 28.5 kg

+ triceps, delts iso

Ik krijg trouwens tegenwoordig spierpijn in de glutes van het squaten, had ik eerder nooit:p

neem aan niet diep cutten?

Dat gaat nogal kut samen met kracht gainen.

Tot welk gewicht wil je gaan cutten of maakt je dat niet veel uit en kijk je nu ook meer naar je kracht?

Die spierpijn herken ik ook wel. Al is het wel anders dan 1 a 2 x benen train in de week .

Tot welk gewicht wil je gaan cutten of maakt je dat niet veel uit en kijk je nu ook meer naar je kracht?

Die spierpijn herken ik ook wel. Al is het wel anders dan 1 a 2 x benen train in de week .
Paar kg vet eraf zou mooi zijn, maar als m'n kracht achteruit gaat dan is het het einde van m'n cut.

Ja spierpijn is nu heel anders. Ik kan er gewoon mee trainen :) Geen ikkandetrapnietop spierpijn meer:p

Train van vanaaf

DL
Werksets
4 x 4 x 100 (80%)
Easy 1e 2 sets zonder belt

Hip thrust
3 x 12 x 60

Hammer Pullups (wide grip)
4 x 4

LSCR
10 x 45