Fitness Seller

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

• Topic Starter Topic Starter
Die max op je SQ gaat eraan, als ik die hoe het de laatste tijd gaat.. Komt die PR!
En wat top dat je de factuur gewoon door kunt sturen naar je werkgever, lijkt me ontzettend leuk om die opleiding te doen!
Ben nu wat dieper gaan squatten dus als ik die 4 x 83 of 1 x 95 haal met betere vorm dan is dat voor mij ook een pr:)

Lijkt me ook een leuke opleiding, zal vast nog wel dingen mee kunnen nemen in mijn eigen trainingen.

Moet toch wel gewoon de lessen volgen als je de spoed variant doet lijkt mij.

Wel nice dat je werkgever dat doet. Maar neem aan dat het ook in hun belang gaat zijn?
De spoedvariant bevat 3 + 8 praktijkdagen en de langzame variant 10 + 8 dagen.

Voor fitnesstrainer B moet ik dus wel de volle 8 praktijkdagen volgen.

Had al een gepost gedaan dat ik een powerlifting schema voor m'n vriend had gemaakt.

Van de week hij heeft hij voor 't eerst weer gedeadlifd. Echt een nulmeting dus.
Resultaat van z'n eerste amraps
SQ 6x107.5 rpe 9-10 E1rm 128 obv rpe 10
BP 6x77.5 rpe 9 E1rm 95.5
DL 7x103 rpe 9 E1rm 130.5
Ben echt heel benieuwd naar zijn progressie!

Ik heb de sheet in google spreadsheet geupload dus ik kan zijn vorderingen mooi in de gaten houden;) Week 1 is nu zo goed als helemaal ingevuld al.

Ik heb zelf vanavond een deadlift amrap 4+ 107.5 kg op rpe 9.. hoop op min 5 natuurlijk!!!;)

Edit:bijlage
De sheet is geautomatiseerd. De amrap sets bepalen het gewicht voor de sets daarop volgend en de gewichten voor de dagen en week die daarop volgen. Ik heb aan elke rep een waarde gehangen (obv het rpe tabel van mike T.). Ik heb zelf een vergelijkbaar schema, alleen is mijn volume hoger en ligt mijn intensiteit iets hoger. Ben zelf aan het experimenteren met "daily maxes".
1457591900936.jpg

Laatst bewerkt:
Gaat vast wel lukken.
Je vriend hier nog niet aan gemeld?

Gaat vast wel lukken.
Je vriend hier nog niet aan gemeld?
Hoop t! Voel me vandaag wel weer iets minder vermoeid gelukkig.

Hij vind 't tijdverspilling haha:p Hij weet wat hij ongeveer moet eten en naast het trainen doet hij er verder niks mee. Hij is muzikant dus dat is zijn passie hehe, dit is weer echt mijn ding.

Vind hij t verder wel leuk om te doen eigenlijk?

Ach soms verras je jezelf als je eenmaal bezig bent.

wacht even, dagelijks maxen?

Vind hij t verder wel leuk om te doen eigenlijk?

Ach soms verras je jezelf als je eenmaal bezig bent.

Het trainen an sich vind hij geweldig maar het theoretische stuk heeft hij niets mee.

En ja heb mezelf verrast:)

wacht even, dagelijks maxen?
Ik heb de bulgarian manual gedownload en heb daar wat elementen uit toegevoegd in mijn eigen schema. Ik gebruik het meer om de zenuwen voor zwaardere gewichten weg te halen en dat helpt! Het gaat om gewichten tussen de 90-96% van m'n 1 rm.

------

Training vandaag
DL
6 x 60
3 x 80
2 x 90
1 x 100
Amrap 6 x 107.5 Vpr:) rpe 9 E1rm 132
4 x 1 x 118
Ging lekker:D

SLDL (ff x wat anders dan rdl)
3 x 10 x 60

Wide grip pullups
4 x 3

Low pully bent over rows (ramped)
8 x 64
8 x 68
8 x 73
8 x 77
8 x 83

Rear delt pull seated
4 x 12 x 14

Bicep cable curls
2 x 10 x 23
1 x 8? x 23

Leg curls ss vcrunch
2 x 12 x 50
1 x 14 x 50
3 x 12

Echt heerlijk getraind. Eindelijk weer energie terug en m'n verkoudheid is op z'n retour:)

Heerlijke DL! :bow:

Thnx:De

Deadlift gaat nu errug lekker.. Nu gaan m'n squats en bench juist weer minder. Hopelijk gaan ze straks alle 3 mooi:p

Vanavond een SQ amrap *hellup*. Heb echt ontiegelijk veel spierpijn van de sldl van gisteren (was vergeten hoe zo'n zieke doms sldl veroorzaakt). Heb zelfs spierpijn in m'n kuiten :p

Zenuwen zware gewichten? Je bent toch trainen met bepaald schema en dan werk je er toch naar toe?

Daarnaast ben je nog aan het werken aan je techniek bijv op sqaut en diepte daarvan.
Je kunt nu wel zwaar gaan maar als je diepte niet goed is heeft dat imo vrij weinig zin. Maar das mijn gedachtegang.

Zenuwen zware gewichten? Je bent toch trainen met bepaald schema en dan werk je er toch naar toe?

Daarnaast ben je nog aan het werken aan je techniek bijv op sqaut en diepte daarvan.
Je kunt nu wel zwaar gaan maar als je diepte niet goed is heeft dat imo vrij weinig zin. Maar das mijn gedachtegang.
Niet iedereen is t zelfde natty, het gaat er voor mij om dat ik nu zelfverzekerder ben tijdens het uitvoeren van zwaardere lifts en die gaan een heel stuk beter sinds de meet. Laatste sessie imo diep genoeg gesquat.

Zie je mij dat zeggen dan?

Zo te zien ken je me nog niet lang genoeg hier als je niet begrijpt wat ik bedoel;)

Succes verder.

Training van gisteravond
Ging erg lekker:D

SQ
5 x 40
5 x 50
3 x 60
1 x 70
Werksets
Amrap 4+ op rpe 9
5 x 78 rpe 9 E1rm=93
Filmpje (ondertiteling klopt niet xD)

Schoenen zaten te los dus volgende x ff betere schoenen aan doen.
Paused SQ
5 x 3 x 75

Benchpress T&G
5 x 30
5 x 40
2 x 50
AMRAP 4+ @ rpe 9
6 x 55 vpr! rpe 8 (verkeerd ingeschat! Zaten nog minstens 2 reps in, had rpe 9 moeten zijn) E1rm=69,5
Filmpje

Paused bench press
3 x 5 x 50 (zwaar)

Hip thrust
15 x 60
8 x 80
7 x 100
Kreeg kramp in mn ham:p Had eigenlijk een piramide set willen doen

High Incline bp
8 x 35
2 x 8 x 40 pr dacht ik!

Tricep overhead extensions
3 x 10 x 14

Wide grip cable upright rows
4 x 10 x 32

Leg extension ramped
8 x 68 /73 / 77 / 82 / 91/ 100 (Bijna 8 x full stack.. volgende x hoger beginnen)

Abs (vcrunches&cablerotation)

Laatst bewerkt:
je benchpress filmpje lijkt veel op een squat.

Voel je die wel goed in je borst? :D

Tof die filmpjes, mag je vaker van me doen!
SQ is in mijn ogen goed op diepte, daar was je toch mee aan het oefenen? Lekker bezig, je komt sterk omhoog :).

Terug
Naar boven