- Waardering
- 23.834
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zogenaamde 'what the hell'-effect: https://www.spring.org.uk/2011/03/the-what-the-hell-effect.phpJe kan natuurlijk best af en toe cheaten, maar het is een valkuil om dan meteen te denken dat je planning toch naar de t*ring is, en je jezelf net zo goed helemaal kan volproppen met vanalles.
Wel herkenbaar overigens![]()
Jee, heeft het zelfs een naam?Het zogenaamde 'what the hell'-effect: https://www.spring.org.uk/2011/03/the-what-the-hell-effect.php

Omdat het een psychologische reactie is.
Lief!! En welkom

Dit was nog maar week 1Je kan natuurlijk best af en toe cheaten, maar het is een valkuil om dan meteen te denken dat je planning toch naar de t*ring is, en je jezelf net zo goed helemaal kan volproppen met vanalles.
Wel herkenbaar overigens![]()
Ik eet verder wel alles binnen de macro's, dus meestal (elke dag) weet ik wel een mini cornetto in te calculeren
Absoluut!! Het was iig erg lekker en mega gezellig.Niet zuren, je moet ook een leven leiden en er van genieten.
Zolang je het maar niet te vaak in de week doet hahaha
Dat noemen ze geloof ik Carpe Diem![]()
Dat was zeker een optie geweest. In de 1e instantie was ik niet eens van plan het te gaan schatten. Wel een goed idee voor de volgende keer om het sowieso in te calculeren al is het een gokje. Dan had ik het zakje drop niet meer genomen gok ik2036 als gemiddelde valt mee vind ik. Als je er erg meezit kan je altijd een beetje compenseren dag erna, maar doe dat zelf niet 1 op 1 wua deficit. Bij jouw macro's zou dat bv 1600 zijn, vooral voor het idee.
Vooral niet denken "ik ben er al overheen, dan kan ik nog wel een stuk verder gaan". Althans, niet in je cut vind ik. Oo onderhoud of met bulj heb ik die gedachtegang wel sneller.

Was het maar zo simpelHet zogenaamde 'what the hell'-effect: https://www.spring.org.uk/2011/03/the-what-the-hell-effect.php
Het gebeurd mij niet zo heel vaak meer en echt overeten doe ik sowieso niet.. maar toch, het feit dat ik op dat moment niet weet hoeveel kcal ik heb gehad maar ik weet dan al wel dat ik ver over mijn "budget" heen zit zorgt er voor ik het gene wat ik het meest mis ga eten. Onder het mom, wat niet weet wat niet deert.Blijkbaar

He shit dacht al, waarom heb ik geen volgersJe hoort er niet bij als je insta beschrijving niet in het Engels is met wat populaire hashtags erbij he SP.

ThnxJe bent een van de weinige vrouwen in de PL sectie toch? En een behoorlijke pittige doelstelling in je titel. Goed bezig!

Vooral ook hele goede macro'sIk denk dat er vanmiddag groene asperges in doe, ik had nog 1 portie overIs inderdaad echt zalig. Wat bloemkool en spercibonen erdoor maakt het ook helemaal af![]()
Morgen wordt het soto als lunch (en de dagen erna), ik maak dan wel weer een foto