MuscleMeat

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Je kan natuurlijk best af en toe cheaten, maar het is een valkuil om dan meteen te denken dat je planning toch naar de t*ring is, en je jezelf net zo goed helemaal kan volproppen met vanalles. :p
Wel herkenbaar overigens :o

Niet zuren :p, je moet ook een leven leiden en er van genieten.
Zolang je het maar niet te vaak in de week doet hahaha
Dat noemen ze geloof ik Carpe Diem :D

2036 als gemiddelde valt mee vind ik. Als je er erg meezit kan je altijd een beetje compenseren dag erna, maar doe dat zelf niet 1 op 1 wua deficit. Bij jouw macro's zou dat bv 1600 zijn, vooral voor het idee.

Vooral niet denken "ik ben er al overheen, dan kan ik nog wel een stuk verder gaan". Althans, niet in je cut vind ik. Oo onderhoud of met bulj heb ik die gedachtegang wel sneller.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.987
Lief!! En welkom:)

Je kan natuurlijk best af en toe cheaten, maar het is een valkuil om dan meteen te denken dat je planning toch naar de t*ring is, en je jezelf net zo goed helemaal kan volproppen met vanalles. :p
Wel herkenbaar overigens :o
Dit was nog maar week 1:p Ik eet verder wel alles binnen de macro's, dus meestal (elke dag) weet ik wel een mini cornetto in te calculeren:D

Ik heb wel moeite met dit soort verassingen, maar niet mee eten vond ik ook geen optie. Heb er geen spijt van hehe.

Niet zuren :p, je moet ook een leven leiden en er van genieten.
Zolang je het maar niet te vaak in de week doet hahaha
Dat noemen ze geloof ik Carpe Diem :D
Absoluut!! Het was iig erg lekker en mega gezellig.

2036 als gemiddelde valt mee vind ik. Als je er erg meezit kan je altijd een beetje compenseren dag erna, maar doe dat zelf niet 1 op 1 wua deficit. Bij jouw macro's zou dat bv 1600 zijn, vooral voor het idee.

Vooral niet denken "ik ben er al overheen, dan kan ik nog wel een stuk verder gaan". Althans, niet in je cut vind ik. Oo onderhoud of met bulj heb ik die gedachtegang wel sneller.
Dat was zeker een optie geweest. In de 1e instantie was ik niet eens van plan het te gaan schatten. Wel een goed idee voor de volgende keer om het sowieso in te calculeren al is het een gokje. Dan had ik het zakje drop niet meer genomen gok ik:p

Was het maar zo simpel:p Het gebeurd mij niet zo heel vaak meer en echt overeten doe ik sowieso niet.. maar toch, het feit dat ik op dat moment niet weet hoeveel kcal ik heb gehad maar ik weet dan al wel dat ik ver over mijn "budget" heen zit zorgt er voor ik het gene wat ik het meest mis ga eten. Onder het mom, wat niet weet wat niet deert.

Jee, heeft het zelfs een naam? :roflol:
Blijkbaar:p

• #1.988
Wou eigenlijk mijn lb treen doen, maar heb besloten al eerder over te gaan op een ander schema. Nu ja, deels dan.

FF weer terug naar een "oud" schema. DL/HAMS/GLUTES/RUG/ABS, SQ/BP/QUADS, DELTS/ARMEN/ABS 2X P WEEK

Hoop met 2x deads ook weer voorruit te kunnen qua boxdead progressie. Heb het de laatste tijd te vaak overgeslagen (deels door vakantie), niet alleen deads overigens. Als dat goed gaat dan voeg ik denk ik ook weer rdls toe.

BOXDEAD
5X120
5X135 @6
5X135
5X135
5X135 @7

GHR
15X
15X
15X

HIP THRUST DOUBLE BANDED
12X
12X
12X

ABS (AB ROTATION/HANGING KNEE RAISE)
4 SETS

Ik pak rug mer bij de arm/delt dag.. daarna voeg ik dat samen bij de deads.

Laatst bewerkt:
Je hoort er niet bij als je insta beschrijving niet in het Engels is met wat populaire hashtags erbij he SP.

• #1.992
Resultaat week 1
TAILLE 69 68 -1cm
BUIK 85 84 -1cm
GLUTES 97 96 -1cm
BEEN 60 59 -1cm
GEWICHT 71.5 KG 70.6 -0.9kg
Gemiddeld 2011 kcal
213 g kh
60 g vet
141 g eiwit
Werkelijke kcal is iets hoger, ik tel groente nmlk niet mee dit keer (tenzij het peulvruchten zijn of een groente hoger in kcal).
Supps zijn heel basic verder. Multi, kelp, caffeine, visolie, creatine. Alleen kelp neem ik extra tijdens een dieet, rest is standaard (al heb ik de laatste tijd geen visolie meer geslikt, maar ik eet wel regelmatig rauwe zalm)

Honger is heel goed te doen verder:)

Laatst bewerkt:
Je bent een van de weinige vrouwen in de PL sectie toch? En een behoorlijke pittige doelstelling in je titel. Goed bezig!

• #1.994
Je bent een van de weinige vrouwen in de PL sectie toch? En een behoorlijke pittige doelstelling in je titel. Goed bezig!
Thnx:)

Uhu.. volgens mij is @ProudPizza de enige echte vrouwelijke powerlifter hier.. Ik kloot maar wat aan:p

Ik zou eigenlijk even mijn titel moeten aanpassen. Ergens begin dit jaar zat ik op een 1rm van 135kg dus toen leek mij 150kg heel aannemelijk. Daarna ben ik op dieet gegaan (bijna 10 kg afgevallen) en een knie blessure rijker. Daarna nauwelijks gesquat (nog een tijdje boxsquat, maar kon daar geen motivatie meer voor vinden). Uiteindelijk nu maanden niet gesquat, ook geen variant. Alleen Legpress etc.

Nu zou een 1rm van 120 al top zijn:p

Eerst gewoon weer opbouwen en kijken waar het schip strand:)

• #1.995
Ik ben vorige week gestart met 3x5x70 en dat ging best stroef toen. Vandaag 5x5x70 en ging vrij easy ondanks de glute spierpijn dus volgende training even ophogen:)

SQUATS BELTLESS
5X60
5X70
5X70
5X70
5X70
5X70

BP
5X50
4X55
2X57 @7
2X57
4X55
9X50 @9
Vorige sessie heb ik 3x4x55 gedaan dus ik heb de intensiteit weer iets verhoogd. Aankomende sessie wil ik her en der de reps verhogen (denk iets van 2x5x55 en 3x3x57.5). Daarna weer richting de 60+ bouwen.

Het voelde niet heel zwaar, maar wel een beetje instabiel.

LEGPRESS
10X165
10X165
10X165

LEGEXTENSION
10X75
10X75
10X75

Laatst bewerkt:
  • #1.996
Dit is was echt super lekker dus dacht deel het recept even:D Vooral ook hele goede macro's

Voor 4 personen
800 g pompoen, 1 blik kokosmelk, 1 grote ui, 1 aardappel, 1 el thaise groene curry pasta, 1 tl knoflook, stuk gember (om mee te koken), 1 liter kippenbouillion (2 blokjes), 1 a 2 tl sambal oelek + garnering (Lente ui, koriander)
+ 2 tl olie om de ui + curry pasta in te fruiten

Macro's incl 130 g garnalen
21 g koolhydraten
27 g eiwitten
8 g vet
285 kcal

20180826_175239.jpg

Is inderdaad echt zalig. Wat bloemkool en spercibonen erdoor maakt het ook helemaal af :D

• #1.998
Is inderdaad echt zalig. Wat bloemkool en spercibonen erdoor maakt het ook helemaal af :D
Ik denk dat er vanmiddag groene asperges in doe, ik had nog 1 portie over:) Morgen wordt het soto als lunch (en de dagen erna), ik maak dan wel weer een foto:p

• #1.999
Combi training van gisteravond
Ben alleen de db shoulder press vergeten! Die ga ik bij mijn bp dag toevoegen in het vervolg

PULLUPS WIDEGRIP GROENE BABD
7X
7X
7X @8.5

BOR (CABLE)
10X70
10X77 (+7KG)
10X77 @

CLOSEGRIP CABLE ROWS
8X57 (+4KG)
8X57
8X57 @8.5