- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje branderig. Ziet er na elke set ook erg pijnlijk uit. Miss dat mn grip minder is nu waardoor er wrijving ontstaat.Wat voor pijn heb je dan aan je vingers? Ik heb namelijk na block pulls ook altijd veel last van mijn handen/vingers.

). Thnx chick!Je ziet er stunning uit SP!!
Respect ook voor je gewichten zeg.. pfoe!

Nou het is juist mijn bovenrug. Die moet ik ook vaak kraken dus het zit daar allemaal niet echt lekker.Onderrug herstelt nou eenmaal wat langzamer
Wanneer je meer complexe KH (wokgroenten) gebruikt eet je ook schoner en verlies je ook meer vocht....![]()
Met minder carbs helpt het vooral qua maag vulling.Nou het is juist mijn bovenrug. Die moet ik ook vaak kraken dus het zit daar allemaal niet echt lekker.
Ik zit nu op 300-400 groente per dag dus dat zit wel goedMet minder carbs helpt het vooral qua maag vulling.
KH houden nou eenmaal vocht vast...misschien zuivel skippen...maar das persoonlijk
Doe je mobiliteitsoefeningen voor je schoudergordel...YTWL die zit er bij mij vast in...en sindsdien geen last meer...
ook veel baat bij dislocations...de bezemsteel oefening
Hier de instructievideo van Alan Thrall ken je vast wel

Ja moet nu gewoon doorgaan. Ik heb geen verjaardagen meer aankomende 4 weken dus dat helpt wel.1,5 in 2dgn is niet niks...ff worstelen met je eetpatroon...maar wel volhouden hoor
Haha toch niet die autodrop...het zou verboden moeten worden!!elke wk 1 dropje minder
Je moet ff je ding vinden...als je maar wat losjes blijft in je rug

Denk het wel, maar vast niet genoeg in combi met de berg zout die ik binnen kreegDrink je ook genoeg? Zout arm en veel drinken spoel je lekker door.

Thanks!

Jaahhh. Te lekkerHier nog een zout en drop verslaafdezo lekker
maar shape gaat top!!

Damn... als dit een matige treen is, wil ik jou niet tegenkomen op een goeie dagZou bijna denken dat ik moet deloaden. Vandaag ook een matige treen, zelfs de assistance voelde zwaar![]()

Ik lust alle drop bijna wel..maar vooral zakgeld, haribo salmiak, trollendrop..![]()

Kloptzo lang als dat je op je training je max geeft van wat je op die dag en op dat moment kan trigger jij je spieren gewoon hoor
Dus ook al voelt alles zwaar. Top training!![]()
dankjewel!HeheDamn... als dit een matige treen is, wil ik jou niet tegenkomen op een goeie dag![]()

Ik nu ook
Mijn grootste dieetsaboteur dus moet echt even een tijd zonder