XXL Nutrition

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Wat voor pijn heb je dan aan je vingers? Ik heb namelijk na block pulls ook altijd veel last van mijn handen/vingers.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.942
  • #1.943
Training gisteren was ff wat minder. Vooral veel last van rugspanning en gewicht voelde ook vrij zwaar op de rug tov afgelopen zaterdag. Maar goed, gedaan wat moest!! Heb genoeg goede squatsessies gehad:D

SKWAATS
5X110
5X110
5X110

BOXSQUAT
8X125
8X125
8X125

LEGPRESS
10X175
10X175
10X175

GHR
10X
10X
MEHH spierpinn in de hams (denk nog van de pull treen afgelopen zondag)

Hanging knee raise
10x
10x

Macro's bij avatar komen wat lager uit dan mijn eigen inschatting, maar ik kijk gewoon waar ik op uit kom. Nu 1.5 kg kwijt (ik weeg nu 75 kg), maar hield ook belachelijk veel vocht vast. Nog steeds trouwens. Scheelt dat ik nu 3 natrium arme maaltijden heb, zal vast nog meer vocht lozen gok ik (en vet mag ik hopen!!).

Vandaag ff foto's gemaakt (zie spoiler..).

Met het huidige plan (-.6kg p week) zou ik 4% kwijt moet kunnen raken aankomende 6 weken. Daarna doe ik een rev. Diet en daarna miss nog wat lager (maar dat zie ik dan wel:p).

Screenshot_20180130-093851.png

Screenshot_20180130-100209.jpg

Laatst bewerkt:
Je ziet er stunning uit SP!! :heart:
Respect ook voor je gewichten zeg.. pfoe!

Onderrug herstelt nou eenmaal wat langzamer

Wanneer je meer complexe KH (wokgroenten) gebruikt eet je ook schoner en verlies je ook meer vocht....;)

• #1.947
Onderrug herstelt nou eenmaal wat langzamer

Wanneer je meer complexe KH (wokgroenten) gebruikt eet je ook schoner en verlies je ook meer vocht....;)
Nou het is juist mijn bovenrug. Die moet ik ook vaak kraken dus het zit daar allemaal niet echt lekker.

Ik zit nu op 300-400 groente per dag dus dat zit wel goed:) Met minder carbs helpt het vooral qua maag vulling.

Nou het is juist mijn bovenrug. Die moet ik ook vaak kraken dus het zit daar allemaal niet echt lekker.

Ik zit nu op 300-400 groente per dag dus dat zit wel goed:) Met minder carbs helpt het vooral qua maag vulling.

KH houden nou eenmaal vocht vast...misschien zuivel skippen...maar das persoonlijk
Doe je mobiliteitsoefeningen voor je schoudergordel...YTWL die zit er bij mij vast in...en sindsdien geen last meer...
ook veel baat bij dislocations...de bezemsteel oefening

Hier de instructievideo van Alan Thrall ken je vast wel

• #1.949
KH houden nou eenmaal vocht vast...misschien zuivel skippen...maar das persoonlijk
Doe je mobiliteitsoefeningen voor je schoudergordel...YTWL die zit er bij mij vast in...en sindsdien geen last meer...
ook veel baat bij dislocations...de bezemsteel oefening

Hier de instructievideo van Alan Thrall ken je vast wel

Nou denk dat mijn bulk dieet daar meer verantwoordelijk voor was haha. Ben ook absoluut niet zuinig met zout, maar daarom dus ook al 1.6 kg eraf in 2 dagen (50% minder carbs en ruim minder zout nu) en verwacht daarom nog meer. Zuivel at ik niet tot deze week (melk in de havermout, verder niet eigenlijk). Oja en DROP.. VEEELL DROP.. hoe slecht het ook is, ben gewoon verslaafd en nu dus keihard aan het afkicken :(

Rug verhaal komt door gescheurd stuk ligament, mag juist absoluut GEEN dislocaties doen!!! Zit deels aan het schouderblad vast waardoor deze abnormaal beweegt waardoor de spieren rondom weer onder spanning staan..

Ik foamroll trouwens wel bijna elke training, dat helpt super goed.

1,5 in 2dgn is niet niks...ff worstelen met je eetpatroon...maar wel volhouden hoor

Haha toch niet die autodrop...het zou verboden moeten worden!! :p elke wk 1 dropje minder :D

Je moet ff je ding vinden...als je maar wat losjes blijft in je rug

Drink je ook genoeg? Zout arm en veel drinken spoel je lekker door.

Shape ziet er al top uit in mijn ogen! Veel succes :D

Hier nog een zout en drop verslaafde :o zo lekker :D

maar shape gaat top!!

• #1.954
1,5 in 2dgn is niet niks...ff worstelen met je eetpatroon...maar wel volhouden hoor

Haha toch niet die autodrop...het zou verboden moeten worden!! :p elke wk 1 dropje minder :D

Je moet ff je ding vinden...als je maar wat losjes blijft in je rug
Ja moet nu gewoon doorgaan. Ik heb geen verjaardagen meer aankomende 4 weken dus dat helpt wel.

Ik lust alle drop bijna wel..maar vooral zakgeld, haribo salmiak, trollendrop..:p

Drink je ook genoeg? Zout arm en veel drinken spoel je lekker door.
Denk het wel, maar vast niet genoeg in combi met de berg zout die ik binnen kreeg:p

Shape ziet er al top uit in mijn ogen! Veel succes :D
Thanks! :)
Zal toch wel nais zijn om van het zomer zonder cellulite benen rond te lopen dus moet nu mooi zo door!

Hier nog een zout en drop verslaafde :o zo lekker :D

maar shape gaat top!!
Jaahhh. Te lekker

• #1.955
Zou bijna denken dat ik moet deloaden. Vandaag ook een matige treen, zelfs de assistance voelde zwaar:p

BENCH
5X60
5X65
3X67.5
5X65

CLOSEGRIP BP
8X50.. daarna geskipt.. voelde niet lekker

TRICEP PUSHDOWN
14X43
14X43
14X43

ONE ARM CABLE KICKBACKS
12X10
12X10
12X10

FACEPULL
15X35
15X35
15X35

UPRIGHT ROW
15X35
15X35
15X35

LATERAL RAISES
18X2X6
18X2X6
18X2X6

zo lang als dat je op je training je max geeft van wat je op die dag en op dat moment kan trigger jij je spieren gewoon hoor ;)

Dus ook al voelt alles zwaar. Top training! :thumb:

• #1.959
zo lang als dat je op je training je max geeft van wat je op die dag en op dat moment kan trigger jij je spieren gewoon hoor ;)

Dus ook al voelt alles zwaar. Top training! :thumb:
Klopt:) dankjewel!

Damn... als dit een matige treen is, wil ik jou niet tegenkomen op een goeie dag :D
Hehe:p
Aaa hou op hoor, ik mis dropjes als een malle:o
Ik nu ook:( Mijn grootste dieetsaboteur dus moet echt even een tijd zonder:treuren:
Enige "troostvoedsel" is de candy protein bar van oh yeah:p

• #1.960
Hey folks, heb besloten om hier weer te loggen! Ik mis het powerliften:treuren::treuren:

Squat moet ik weer vanaf nul opbouwen. Ben mede door kniepijn en motivatieverlies een lange periode gestopt met squaten.

Deadliften deed ik alleen vanaf een box ca 1x p week.

Bench heb ik ook een lange tijd niet gedaan, maar dat ik heb ik sinds enkele weken weer opgepakt. Ook al voelt het niet 100% door de instabiliteit in mijn schouder, echt verbetering in klachten was niet merkbaar zonder bench.

10 september ga ik naar de fysio, dan is het de vraag wanneer ik geopereerd wordt en of het nodig is. Mijn gevoel zegt nog steeds van wel. Ik vraag mij ook af of een ligament zonder volledig rust überhaupt kan herstellen. Maar goed, ben benieuwd waar de fysio mee komt.

Klachten zijn vrijwel stabiel. Iets erger als ik heb geschilderd, maar verder niet veel anders. Last heb ik sowieso elke dag wel.

Maar goed, omdat ik het ontzettend mis om ergens naar toe te werken en bodybuilding alleen mij blijkbaar niet genoeg motiveert, heb ik besloten weer te gaan powerliften.

Vooral mijn bench en skwaat zou ik graag weer op een degelijk niveau willen brengen. En ja, natuurlijk begin ik weer opnieuw als ik wordt geopereerd, maar voor de tijd daar tussen wil ik weer een doel hebben.

Wel ben ik sinds deze week aan het cutten. Niet te gek verder, ik hoop er zo'n 2.5 kg af te krijgen (die ik zo ongeveer ben aangekomen sinds de vakantie + door het vervangen van mijn fiets voor een scooter).

Schema is voor nu nog push, pull en legs (ca 5-6 dagen p week).
Vanavond push.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven