- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ThnxTechniek lijkt nog steeds aardig goed te zijn, goed bezig![]()

Absoluut

ThnxNog steeds lekker bezig hier, zie ik
Doe je helemaal geen gewone deadlifts meer, ik zie je altijd sumo of blok pulls doen?

Sowieso geraak je veel sneller terug op een eerder niveau dan initieel de eerste keer daar te geraken. Ik merk dat nu ook bij mezelf: 8 maanden stilgelegd maar nu met stronglifts weer bezig en gaat snel vooruit. Sowieso wat geduld hebben denk ik, je komt er wel.Ik was even benieuwd hoe dit anderen is afgegaan. Mijn vriend gaat altijd mega snel vooruit na een tijd niets doen, maar die is sowieso nog een beginner-intermediate. Om mijn bench van 60 naar geschat 80+ te krijgen heeft mij 1.5 jaar gekost. Nu sta ik weer op geschat 68 kg (Omdat bw ook een rol speelt streef ik weer naar 75 kg, dat heb ik op mijn huidige bw gehaald en ook nog gepauzeerd).Dat hangt van zoveel factoren afSowieso geraak je veel sneller terug op een eerder niveau dan initieel de eerste keer daar te geraken. Ik merk dat nu ook bij mezelf: 8 maanden stilgelegd maar nu met stronglifts weer bezig en gaat snel vooruit. Sowieso wat geduld hebben denk ik, je komt er wel.
Heb nog geen tijd om te kijken, maar ga ik zeker doen! Heb zelf het idee dat mijn spiermassa redelijk gelijk is dus ik denk vooral neurologisch?