XXL Nutrition

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Welkom terug :cheer: Fijn dat je er weer bent!

irritant dat de schouder nog altijd speelt. Ben benieuwd waar de fysio dan mee komt. Sterkte!

Ik blijf stilletjes meelezen. :)

Ik hoop dat het goed gaat komen met die schouder.

En weer in voor meer log lees plezier.

Leuk dat je weer gaat loggen! Je hebt het volgens mij weer goed uitgedacht voor de komende tijd. Ben benieuwd hoe snel je je kracht weer op kunt bouwen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.967
irritant dat de schouder nog altijd speelt. Ben benieuwd waar de fysio dan mee komt. Sterkte!
Ja, maar is deels mijn eigen schuld. Ik bleef het maar voor mij uit schuiven. Ben ook heel benieuwd!

Ik blijf stilletjes meelezen. :)

Ik hoop dat het goed gaat komen met die schouder.
Iig leuk dat je mee leest:)
Komt wel goed, alleen denk ik zelf dat een OP bijna onvermijdelijk is als ik zo lees op het internet.

En weer in voor meer log lees plezier.
Welkom weer:)

Leuk dat je weer gaat loggen! Je hebt het volgens mij weer goed uitgedacht voor de komende tijd. Ben benieuwd hoe snel je je kracht weer op kunt bouwen :)
Yes, motiveert toch merk ik nu! Ook het powerliften, want week na week vrijwel dezelfde reps/sets vind ik toch saai worden. Bepaalde principes (overload) kun je ook op assistente toepassen, maar in de praktijk was ik daar te lui voor.

Ben ook benieuwd:)

• #1.968
Training van gisteren
PUSH

Voor nu doe ik nog niet zoveel bench sets week. Dit probeer ik langzaam aan weer uit te bouwen zodat mijn werkcapaciteit weer verbeterd. De 1e keer bench had ik echt flinke spierpijn en dat met babygewichten:p

BENCH (vorige training deed ik 5x50 3x3x55 9x50 amrap, de training daarvoor 4x5x50)
5x50
4x55 @7
4x55
4x55
8x50 @8.5
Laatste rep altijd paused mits het onder de toe 9 zit
Binnenkort voeg ik iets van slingshot bp toe en/of closegrip (Of een combi) voor extra volume. Ik zit nu op ca 8-10 sets p week voor bp.
Volgende training voeg ik 2x2x57.5 toe..

DB SH press (nieuw!) Ipv hammerstrength sh press
13x2x12 @7
13x2x12
15x2x12 @9
volgende X 14 kgs

Lateral raise seated one arm
16x6 (per arm)
16x6
15x6

TRI PUSHDOWN SS FACEPULL
19X30 / 13X30
18X30 / 12X30
15X30 / 10X30

TRI OVERHEADEXT
15X30
12X30
12X30

Laatst bewerkt:
Goed te zien dat je de motivatie weer terug hebt na alles en weer de draad oppakt.
Komt goed met jou dedication:thumb:, succes bij de fysio en hopen dat het allemaal weer
goed komt:yes:

Heerlijk om dit soort gewichten weer te zien, blij dat je terug bent!

• #1.971
Yeeeuuy:) Ik lees ook weer met alle plezier mee!:)

• #1.975
PULL TRAINING (brotreen)

WIDEGRIP PULLUPS + GROENEBAND
7x73 (GYMBW)
7X73
7X73
7X73 +1 SET @8.5

VBAR PULLDOWN
10X52
10X52
10X52 @8

STRAIGHT ARM PD (NIEUW)
15X25
15X25
15X25

CABLECURL
10X30
10X30
10X30

CONCENTRATION CURL (NIEUW) SS ABS
8X8 P ARM
8X8
8X8
mwah, weet niet wat ik hiervan vind. Crossbody Curls vind ik toch fijner.

ONE ARM CURL SS REARDELT MACHINE (relatief nieuw)
10X10 / 20X26
10X10 / 20X26
10X10 / 20X26

Volgende training voeg ik facepull aan mijn rugtraining toe ipv push, sowieso duurt de pull training minder dan een uur. PUSH langer ivm bench.

• #1.976
Ivm met mijn Mini cut
Huidige cm's (iig van afgelopen zondag!)
ARM 30
BORST 88
TAILLE 69 +3cm
BUIK 85 +4.5cm
GLUTES 97 +5cm
BEEN 60 +3cm
GEWICHT 71.5 KG +3.7kg
(Voordat ik mijn scooter kreeg zat ik nog rond de 69:roflol:.. dus dat is vooral de afgelopen maand erbij gekomen)
Als ik die foto's zie dan denk ik wel ff fak, had er nu zo bij kunnen lopen met het mooie weer:p
Ik hoop ergens rond de 68-69 uit te komen, voel me daar een stuk lekkerder bij.

76.6 kg / 72 kg / 71.2 kg / 70.8 / 68.5 / 67.8
Start (6.5 weken terug)
28 jan,16 feb, 26 feb, 2 mrt, 10 mrt / 17 mrt
Taille 71 69 68/67.5 67 66 66
Buik 87/86.5 84 83/82.5 82 81.5 80.5
Bil 100.5 97 96 95 93.5/94 93
Bovenbeen 61.5/62 60 60 58 57.5 57

Morgen ga ik in grunn shoppen met een vriendin. Ik hoop ergens bij een mac of kfc te lunchen, heb al een paar burgers gevonden die in mijn macro's passen!

Qua kcal/macro volg ik weer avatar.
Ik zit nu rond de 1900 kcal. Een stuk minder dan begin dit jaar, maar helaas mis ik ook een stukje cardio (kies ik zelf voor natuurlijk). Sinds deze week wel de normale ritjes weer gaan fietsen (ongeveer 10-12 km p dag). Dit was ca 23 km p dag.

Laatst bewerkt:
In plaats van concentration curls zou ook spyder curls kunnen doen, die is ook wel lekker.
Incline bench met je borst er tegen aan liggen en dan om en om curlen en dan vooral bovenin
even je pinkie om hoog draaien.

• #1.978
In plaats van concentration curls zou ook spyder curls kunnen doen, die is ook wel lekker.
Incline bench met je borst er tegen aan liggen en dan om en om curlen en dan vooral bovenin
even je pinkie om hoog draaien.
Ik heb die nog nooit gedaan, maar denk wel een pittige!

• #1.979
Indd gisteren bij de kfc geluncht en mijn ingecalculeerde b.o.s.s burger gehad (die had de beste macro's). Daarvoor alleen een mugcake (wat vooral uit eiwitten bestaat en nauwelijks kh en vet) dus tegen 2 uur al een flink stuk gelopen en geshopt. Qua honger konden er minstens 2 burgers in :p

Tegen 5 uur verging ik alweer van de honger, al heb ik vooral op het terras gezeten daarvoor. Ik zou eigenlijk richting huis gaan, maar ik werd gevraagd om mee te eten en het was ook rete gezellig. Dus uiteindelijk met wat lui bij happy italy beland en kon als enige alles op :roflol: Ik had de pasta Bolognese (tagliatelle), erg goedkoop en heel lekker! Daarna, want macro's waren toch al naar de filistijnen (achteraf niet, maar in mijn hoofd), nog een zakje drop gehaald. Daarna alsnog honger thuis dus geëindigd met ovenfriet en een mini cornetto. Helaas heb ik niet kunnen blijven voor noorderzon, maar het zag er wel ontzettend gaaf uit!

Ik heb de Bolognese geschat op 800 g, wat voor een winkel variant neer komt op 900 kcal. Ik kom uit op 2600 kcal ipv de geplande 1800. Och kon veel erger denk ik zo en heb ook aardig wat km gelopen.

Weekgemiddelde komt nu uit op 2036 kcal. Vandaag 71.3 dus hopelijk eindig ik zondag vanwege de vele carbs gisteren onder de 71. (Weekdoel is 5-6 ons).

Ik hou eigenlijk niet van dit soort onderbrekingen, maar ik pak gewoon de draad weer op vandaag en hopelijk komt dat aankomende weken niet echt voor (al staat er nog wel walibi op de planning, maar ik neem dan eiwitrepen mee of iets dergelijks).

Laatst bewerkt:
In, leuk mens om te volgen.

Terug
Naar boven