- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjuh

Ja, maar is deels mijn eigen schuld. Ik bleef het maar voor mij uit schuiven. Ben ook heel benieuwd!irritant dat de schouder nog altijd speelt. Ben benieuwd waar de fysio dan mee komt. Sterkte!
Iig leuk dat je mee leestIk blijf stilletjes meelezen.
Ik hoop dat het goed gaat komen met die schouder.
Welkom weer

Yes, motiveert toch merk ik nu! Ook het powerliften, want week na week vrijwel dezelfde reps/sets vind ik toch saai worden. Bepaalde principes (overload) kun je ook op assistente toepassen, maar in de praktijk was ik daar te lui voor.Leuk dat je weer gaat loggen! Je hebt het volgens mij weer goed uitgedacht voor de komende tijd. Ben benieuwd hoe snel je je kracht weer op kunt bouwen![]()

Thanks!! Komt vast allemaal goed, hoe dan ookGoed te zien dat je de motivatie weer terug hebt na alles en weer de draad oppakt.
Komt goed met jou dedication, succes bij de fysio en hopen dat het allemaal weer
goed komt![]()

Fijn om te horen!Heerlijk om dit soort gewichten weer te zien, blij dat je terug bent!

Welkom weer

.. dus dat is vooral de afgelopen maand erbij gekomen)
Ik heb die nog nooit gedaan, maar denk wel een pittige!In plaats van concentration curls zou ook spyder curls kunnen doen, die is ook wel lekker.
Incline bench met je borst er tegen aan liggen en dan om en om curlen en dan vooral bovenin
even je pinkie om hoog draaien.

Ik had de pasta Bolognese (tagliatelle), erg goedkoop en heel lekker! Daarna, want macro's waren toch al naar de filistijnen (achteraf niet, maar in mijn hoofd), nog een zakje drop gehaald. Daarna alsnog honger thuis dus geëindigd met ovenfriet en een mini cornetto. Helaas heb ik niet kunnen blijven voor noorderzon, maar het zag er wel ontzettend gaaf uit!