Fitness Seller

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

• Topic Starter Topic Starter
Nice. Lekker korte train ook.
Dit x geen 2 uur in de sportschool, ook wel fijn:)

Netjes! Hehe, die gozer staat op de achtergrond gewoon lekker te relaxen met zijn handen in zijn zakken!
Thnx! Dat is wel weer mooi aan filmen. Ik heb nog geen gluurders meegemaakt, maar ik zag dat wel bij andere dames:p

Bench press ziet er netjes uit :D

hij staat er wel een beetje awkward bij :P
Dank je:)

Resultaten van de 1rm's van mn vriend zijn binnen

week 1 t/m week 4 E1rm (geschat obv zijn amraps)
SQ 125 / 128/ 135,5 / 140 (+15 kg)
Werkelijke 1rm 140 (145 had hij kunnen halen, maar hij raakte het sq rek aan. 140 ging nog relatief makkelijk)
BP 90 / 95,5 / 95,5 / 99 (+9 kg)
95 gehaald, 100 was een fail
DL 120 / 130,5 / 143 / 153 (+33 kg)
160 gehaald (geen grinder)

Goed, over 4 weken weer een update.

Resultaten van de 1rm's van mn vriend zijn binnen

week 1 t/m week 4 E1rm (geschat obv zijn amraps)
SQ 125 / 128/ 135,5 / 140 (+15 kg)
Werkelijke 1rm 140 (145 had hij kunnen halen, maar hij raakte het sq rek aan. 140 ging nog relatief makkelijk)
BP 90 / 95,5 / 95,5 / 99 (+9 kg)
95 gehaald, 100 was een fail
DL 120 / 130,5 / 143 / 153 (+33 kg)
160 gehaald (geen grinder)

Goed, over 4 weken weer een update.
Goeie progressie van hem!

Hij doet mij denken aan mijn vriendin.
Zij interesseert zich echt niet waarom het programma zo werkt en is niet nieuwsgierig naar informatie.
Ze accepteerd mijn schema's en de uitleg maar ze wil het gewoon smashen , de rest boeit haar niks. Deed mij aan je vriend denken.

Goeie progressie van hem!

Hij doet mij denken aan mijn vriendin.
Zij interesseert zich echt niet waarom het programma zo werkt en is niet nieuwsgierig naar informatie.
Ze accepteerd mijn schema's en de uitleg maar ze wil het gewoon smashen , de rest boeit haar niks. Deed mij aan je vriend denken.
Haha ja precies zoals je het zegt!!

Ik leg wel eens wat dingen uit, maar dat is puur omdat ik het leuk vind en niet omdat hij daarom vraagt:D

Leuk weer eens een filmpje van je te zien!
Vrees dat ik wat dat betreft ook een beetje op je vriend lijkt.. Vaak ben ik in de modus 'vertel me maar gewoon wat ik moet doen' :o.
Handig hoor, zo'n wederhelft.. Kan je vriend denk ik beamen, die is vast ook blij met jou ;).

Leuk weer eens een filmpje van je te zien!
Vrees dat ik wat dat betreft ook een beetje op je vriend lijkt.. Vaak ben ik in de modus 'vertel me maar gewoon wat ik moet doen' :o.
Handig hoor, zo'n wederhelft.. Kan je vriend denk ik beamen, die is vast ook blij met jou ;).
Haha dat zou ik echt niet kunnen! Ik moet alles tot op de bodem uitzoeken (niet echt tijdsefficiënt).

Het begint bij mij met pijnlijke eelt, dat wordt erger maar pijn gaat weg, daarna gaat het eelt weer een beetje weg en begint t feestje opnieuw:p Ik denk dat ik voor m'n rug training gewoon weer handschoenen aan ga doen als 't weer zo pijnlijk is. Magnesium mag niet en indd sowieso geen straps voor 't deadliften. Voor Romanian kan dat nog wel.

Ik denk met handschoenen wennen je handen (lees: plekken waar je eeltvorming krijgt) er eigenlijk nooit aan en zal het altijd pijnlijk blijven.
Ik snij het (voorzichtig!) wat weg als het er dik bovenop ligt, dan is de kans op in/uit scheuren wat minder (dat doet pas zéér)

Verder wordt er hier dus wel heel netjes getraind. Je kan idd zien aan je manier van trainen dat het doordacht is.
Ik klooi zelf eigenlijk ook maar wat aan en leen een beetje uit een schema hier-en-daar en probeer zo te komen tot iets wat me wel ligt

Ik denk met handschoenen wennen je handen (lees: plekken waar je eeltvorming krijgt) er eigenlijk nooit aan en zal het altijd pijnlijk blijven.
Ik snij het (voorzichtig!) wat weg als het er dik bovenop ligt, dan is de kans op in/uit scheuren wat minder (dat doet pas zéér)

Verder wordt er hier dus wel heel netjes getraind. Je kan idd zien aan je manier van trainen dat het doordacht is.
Ik klooi zelf eigenlijk ook maar wat aan en leen een beetje uit een schema hier-en-daar en probeer zo te komen tot iets wat me wel ligt
Het is nu gelukkig niet pijnlijk meer, maar komt wel elke x weer terug helaas (die pijn).

Heb hiervoor ook alleen maar wat aangekloot. Is ook leuk, maar voor powerlifting niet zo handig :p

Heel zware training vandaag. Weinig slaap, heel vroeg op en moest tegen de wind in fietsen (omg, waar is mijn conditie!!).

ALLES was bezet dus wederom beetje opwarmen met Incline bp. SQ rek was meer dan een half u bezet:/

BP
Werksets
3 x 7 x 50 volume pr:) (75%)

High Incline press
2 x 7 x 40 (leeegg)

SQ
Werksets
3 x 7 x 70.5 (75%)
Beetje raar pijntje in m'n linkerknie. Heul zwaar vandaag (niet qua kracht maar qua energie)

Tricep rope pushdown
4 x 10 x 23

Facepull (mid pully)
4 x 15 x 23

One arm overhead extensions (nieuw. Serieus nog nooit gedaan:p)
2 x 10 x 4 (puur voor techniek eerst baby weights)

Leg extension ramped (5 sets)
8 x 77 - 8 x 109 (full stack)

Hanging leg raises
3 x 8

Laatst bewerkt:
Het is nu gelukkig niet pijnlijk meer, maar komt wel elke x weer terug helaas (die pijn).

Heb hiervoor ook alleen maar wat aangekloot. Is ook leuk, maar voor powerlifting niet zo handig :p

Heel zware training vandaag. Weinig slaap, heel vroeg op en moest tegen de wind in fietsen (omg, waar is mijn conditie!!).

ALLES was bezet dus wederom beetje opwarmen met Incline bp. SQ rek was meer dan een half u bezet:/

BP
Werksets
3 x 7 x 50 volume pr:) (75%)

High Incline press
2 x 7 x 40 (leeegg)

SQ
Werksets
3 x 7 x 70.5 (75%)
Beetje raar pijntje in m'n linkerknie. Heul zwaar vandaag (niet qua kracht maar qua energie)

Tricep rope pushdown
4 x 10 x 23

Facepull (mid pully)
4 x 15 x 23

One arm overhead extensions (nieuw. Serieus nog nooit gedaan:p)
2 x 10 x 4 (puur voor techniek eerst baby weights)

Leg extension ramped (5 sets)
8 x 77 - 8 x 109 (full stack)

Hanging leg raises
3 x 8

Haha zou je niet bij ons mee moeten doen. Met squat en deadlift is het rek zo 1,5+ uur bezet

@mikeo26
Er zijn geen powerlifters bij ons dus ik heb de luxe dat ik bijna altijd wel m'n ding kan doen (ik hou m zelf natuurlijk wel belachelijk lang bezet :p). Ze mogen wel altijd mee doen hehe

Wou net zeggen.

Kan toch altijd om en om in Squad rek?

Is je eigendom niet :D

Hectische dag.. Iets met baby katjes enzo:D

Had echt een bagger training verwacht. Beetje pijntjes her en der (toe aan een deload vrees ik, maar hoop toch dat 't zomaar verdwijnt:p). Ging toch beter dan verwacht:)

DOODLIFT
Werksets
Amrap 5+
7 x 107.5 kg Vpr:D voelde nog vrij licht dus happy mee
2 x 112.5 (85%)
2 x 112.5
2 x 112.5
2 x 112.5

SUMO speed deadlift (60%)
5 x 80
5 x 80
5 x 80
5 x 80 ging lekker :)

Pullups wide grip (hammer)
3 x 4

Low pully bent over rows
4 sets ramped

+ reardelts/biceps/kuiten

Ook nieuwe oefening gedaan, bent over rear delt rows.. een blijvertje!

Hoi, ik volg :).

Dat zijn de fijne trainingen, die beter gaan dan je had verwacht :).
Inmiddels nog steeds fit en helemaal kwakkelen-af?

:thumbs:

Dat zijn de fijne trainingen, die beter gaan dan je had verwacht :).
Inmiddels nog steeds fit en helemaal kwakkelen-af?
Wel weer fit, maar nu last van wat pijntjes:p Morgen een dag rust en dat ben ik ook echt nodig!

Training van vandaag (weer mega vroeg, zwaaarrr)

SQ (80%)
(Met de nieuwe inov-8 325.. wow wat een verschil qua stabiliteit en haal veel makkelijker diepte!.. helaas wel wat zeurende pijntjes in m'n knie).
5 x 74
5 x 74
5 x 74
5 x 74

BP t&g 80% (verkeerd gekeken, dom! Had 4 x 5+ x 50 gepauzeerd moeten zijn)
5 x 54
5 x 54
5 x 54
7 x 54 amrap

Hip thrust
5 x 80
5 x 80
5 x 80
5 x 80

OHP (dit x staand)
10 x 24
7 x 29
7 x 29
7 x 29

Tricep bench pushups
2 x 8
1 x 12

Tricep rope pushdown
10 x 23
10 x 23
10 x 23
10 x 23

Legextension 3 sets

Laatst bewerkt:
je hebt PM

Eindelijk schoenen met stevige hak?

Dat is echt een verademing qua stabiliteit.

Gisteren stond er weer DOODLIFT op 't menu. Voel me echt stukken beter dan vorige week (behalve een muisarm??), dus toch weer kwestie van wennen (iets met adaptatie enzo).

Wel echt de meest rukke stang ever gisteren. Dit x bij het sq rek gedeadlifd en dat gladde stuk is mega breed. Heb geen magnesium etc dus moest maar zo. ik verlies geen grip, maar je voelt t verschil enorm.

Deze week ook weer aan het cutten. Ook dit jaar NET geen 70 kg aangetikt (wel 69.6), maar ben ook minstens 5% droger dan vorige bulk dus ik ben tevreden:) Paar kg eraf zou mooi zijn, dat zou mn kracht ook niet heel erg in de weg moeten zitten. Ik schuif nog steeds 300 carbs naar binnen.

Deadlift
Werksets
4 x 4 x 105.5 (ca 80%)

SUMO deadlift
3 x 5 x 90 pr (alles is nu een pr omdat ik elke training ga verhogen en ik nooit zwaar ben gegaan op de sumo)
--> filmpje staat op insta
[Link niet meer beschikbaar]

Hip thrust
3 x 15 x 60

Wide grip hammer pullups
4 x 4

Low seated cable rows
3 x 10 x 45
12 x 45 amrap

Superset 3 sets
Drag rope curl / Incline Bicep curls

Superset 4 sets
Bent over rear delt rows / wide grip Upright rows (goeie delt pomp daarna!)

Terug
Naar boven