- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
95 kg maar die was lelijk en niet zo diep als ik nu ga![]()
als je setjes van 5x80 kan draaien moet 1x 100 echt wel lukken.
je ziet vaak dat vrouwen beter kunnen reppen en relatief minder goed in 1rm zijn5 cm dieper op Training lifts tov wedstrijdlifts tochop de fox heb je toch 95 gesquat? Dan hoef je toch niet per se dieper?![]()

bij vrouwen zijn die 1rm ratio's wel iets andersje ziet vaak dat vrouwen beter kunnen reppen en relatief minder goed in 1rm zijn

). Hadden ze die -67 nog maar, dat was beter geweest!Vrouwen schijnen vooral beter te kunnen reppen omdat ze hun vorm niet zo verkloten als de meeste kerels. Of het nou 5 of 12 reps zijn, doorgaans blijft de vorm iedere set goed. Daarom laten veel coaches vrouwen meer reps draaien dan mannen. Grinden daarentegen zijn mannen weer beter in, zit altijd net iets meer in de tank. Gewoon wat internet wijsheid, maar zie het ook terug bij mevrouw Starx.bij vrouwen zijn die 1rm ratio's wel iets andersje ziet vaak dat vrouwen beter kunnen reppen en relatief minder goed in 1rm zijn
Vrouwen schijnen vooral beter te kunnen reppen omdat ze hun vorm niet zo verkloten als de meeste kerels. Of het nou 5 of 12 reps zijn, doorgaans blijft de vorm iedere set goed. Daarom laten veel coaches vrouwen meer reps draaien dan mannen. Grinden daarentegen zijn mannen weer beter in, zit altijd net iets meer in de tank. Gewoon wat internet wijsheid, maar zie het ook terug bij mevrouw Starx.

Bij mij komt mijn geschatte 1rm aardig overeen tot dusver. Denk dat 80 m'n 8 rm is (= 101 e1rm).
Oja nog een vraagje
Ik dacht dat de gene met de hoogste wilks wint in een gewichtsklasse maar nu hoor ik dat dit om het hoogste totaal gaat O.O Klopt dat?
Dan moet ik of bulken of toch maar richting -63 (vandaag 66 kg dus zit ik niet ver vanaf)
Vrouwen schijnen vooral beter te kunnen reppen omdat ze hun vorm niet zo verkloten als de meeste kerels. Of het nou 5 of 12 reps zijn, doorgaans blijft de vorm iedere set goed. Daarom laten veel coaches vrouwen meer reps draaien dan mannen. Grinden daarentegen zijn mannen weer beter in, zit altijd net iets meer in de tank. Gewoon wat internet wijsheid, maar zie het ook terug bij mevrouw Starx.
Zou dat niet meer met mentale aspect te maken hebben als het fysieke?

Ik dacht, laat ik maar een schermkopie maken ipv zelf uitleg te geven
Volgens de tabel voor vrouwen zou ik op 90% 5 reps moeten halen en dit komt bij mij niet goed overeen. Waarschijnlijk wel voor de meeste vrouwen. Hoe is dit bij jou @natty87 ?
Was van het weekend al, maar nu met meer gewicht merk ik duidelijk het verschil.
Elke rep werd met de vingers bijgestuurd (en had nog uitgelegd dat ik geen hulp wou tenzij het gewicht dood viel!!). Had min 3 moeten halen. Heb er nu 4 van gemaakt, maar dat is eigenlijk een wilde gok. Hij zegt niks te hebben gedaan, maar dat geloof ik niet.
Waarom blijft ie er niet met zijn poten vanaf als jij dat hebt gezegd?
Zoveel mensen kunnen totaal niet spotten.
Ik zei vorige week bij iemand anders dat hij hem alleen naar boven moest halen als ik echt dood viel. Maar nee, hoor, op 3/4 werd hij alsnog naar boven gehijst.thnx!Mooie training! Lekker die squats.
Jammer van je BP. Sommige snappen er ook helemaal niks van. Nog niet zover dat je hem zelf kunt doen? Of was het 1 zware set?
.Dank je meis!Damn, zie toch flink zware gewichten voorbij komen.. Je gaat mooi!
En tsja, spotters.. Heb zelf de luxe er praktisch nooit om hoeven te vragen. Maar áls het moet.. Dan ga ik altijd voor degene die het er grootst en het meest hardcore uitziet, tot nu toe hebben die het mij namelijk allemaal zelf laten doen.
). Alleen m'n vriend is een goede spotter, want hij heeft ook last van slechte spotters dus snapt me ook helemaal
Niet echt goed voor de gainzzz. Goed, weer een dag zombie modus en vanaf vrijdag ff flink gaan uitslapen. Zaterdag ook nog m'n 1e praktijkdag!!