MuscleMeat

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

• Topic Starter Topic Starter
18-04

Deadlift
Werksets
(Ow en was niet zo scherp gisteren want 2 x verkeerde gewicht op gegooid :p)
1 x 120 (was niet de bedoeling:p)
4 x 110
4 x 110
4 x 110
4 x 110
4 x 110
Heel erg aan techniek gewerkt. Schouders naar achteren, langzaam zakken etc. Rug na laatste set wel echt dood

SUMO deadlift
Mis telling nummer 2
5 x 85
5 x 85
Ja dat ging vreselijk makkelijk XD
Op dezelfde manier ook aan m'n sumo gewerkt overigens
3 x 95

Pullups wide grip (nuchter bw 67.5)
Elke rep nu helemaal uitgehangen
5 x
5 x
5 x
5 x
6 x (amrap)
Gaat steeds beter! Volume iets verhoogd nu

Low seated cable rows
10 x 45
10 x 45
10 x 45
10 x 45

Leg curl seated
20 x 50?
10 x 69
10 x 69

Supersets
3 x bent over rear delt flys ss ezcurl
3 x Bicep rope curl ss facepull
Fijn die pomp:)

De bb-er in mij vond het nodig om een schaamteloze kleedkamer selfie te maken omdat pomp enzo

IMG_20160418_213504.jpg

Je kan wel gaan pl-en maar stiekem zit er een bb in je die in elke spiegel ff zichzelf moet checken :D

Doe je sumo express veel lichter als conv dl?

Je kan wel gaan pl-en maar stiekem zit er een bb in je die in elke spiegel ff zichzelf moet checken :D

Doe je sumo express veel lichter als conv dl?
Haha indd.

Ik ben met de sumo DL nog aan het opbouwen. Had gisteren 3 x 5 x 95 moeten zijn, maar de eerste 2 sets had ik het verkeerde gewicht erop gegooid:P Handen waren daarna (alweer) helemaal naar de @#%&^* dus vond het wel goed zo. Ik wil binnenkort ff kijken wat ik qua sumo aan kan. Eerst de techniek aanleren en langzaam aan zwaarder gaan

Fijne foto ^^.
En cheers voor de pullups! :cheer:

Goed buff

Kwam alleen je foto mirin. doei!

Gisteren m'n 96% amraps gehad en dat betekent dat ik volgende week m'n 1 rep max ga testen!

Enige waar ik beetje mee in m'n maag zit zijn mijn rsi klachten. Het lijkt steeds erger te worden dus ben noodgedwongen nu links gaan muizen waardoor ik last krijg van m'n schouder:( Volgende week dinsdag ga ik naar de bedrijfsarts dus ben benieuwd wat de volgende stappen zijn.

Wat betreft de drccup heb ik geen duidelijkheid. Mail gestuurd om lid te worden van de bond en nu lees ik dat niet-leden van de lijst worden gehaald. Ik heb geen mail terug gehad dus geen idee wat er nu gaat gebeuren.Eigen stomme schuld natuurlijk, maar heb me wezenloos lopen zoeken hoe het in zijn werk gaat en nog steeds niets geen info gevonden (kosten etc) alleen een mailadres. Voor de bodybuilding wedstrijd moest je gewoon lid zijn op het moment van de wedstrijd dus had dat nog in m'n hoofd :/

Goed m'n train
Squats
Amrap 96% 2+
3 x 98.5 PR:D zoo blij mee:D ow em adipower binnen en ze zijn fijn (wel beetje krap)
Wel beetje goodmorning squats wat ik normaal probeer te vermijden

Op film lijkt het geen rpe 10 maar zo voelde het wel:p

2 sec paused squats
3 x 86
3 x 86
3 x 86
Ook op film dus komt er nog aan (moet nog ff editen)

Bench amrap ging mis en was daarna sjaggie dus dit weekend nog een x met m'n vriend als spotter. Daarna rustig aan gedaan, was ook moe want het was toen al half 10 en was om half 6 al op.
3 sec paused bench
3 x 50
3 x 50
3 x 50

Ohp strict
8 x 28.5
8 x 28.5
8 x 28.5

Daarna nog triceps en lateral raises

Laatst bewerkt:
Vond het nog niet op gm's lijken.

Je ebt mensen erbij die als ze gaan maxen het vele malen erger doen.

100 kan je vast ook wel reppen.

Maar wedstrijd gaat nu niet door?

Nice squat

Form verlies vind ik inderdaad nog goed meevallen voor deze RPE, dus die techniek begint ook al nice te worden :)

Vond het nog niet op gm's lijken.

Je ebt mensen erbij die als ze gaan maxen het vele malen erger doen.

100 kan je vast ook wel reppen.

Maar wedstrijd gaat nu niet door?
Ik voelde dat het gewicht zich ging verplaatsen, maar het valt indd nog mee.

Volgende week ga ik 100 kg en 107 kg squaten. Afhankelijk van de laatste nog een 110 of 112,5. Ben benieuwd hoe dat gaat:) Eerste x dat ik ga maxen in een sportschool:P

Wat betreft de wedstrijd heb ik geen flauw idee. Kreeg het te lezen via facebook, maar heb zelf geen mail gehad na mijn inschrijving en er is ook nog niet op mijn laatste mail gereageerd.

Nice squat

Form verlies vind ik inderdaad nog goed meevallen voor deze RPE, dus die techniek begint ook al nice te worden :)
dank:)

Mooie training. Zie ook geen goodmorning. Diepte is al beter maar wel iets om mee te nemen als je nog zwaarder gaat. Imo op t randje.
Die 100+ gaat er wel in zitten volgende week.

Kloten van je rsi klachten. Hopelijk kunnen ze op je werk wat aanpassingen doen oid.

Over t inschrijven ed kon ik ook helemaal geen info vinden idd alleen een mail adres en geen info over lidmaatschap en kosten.

Btw waar heb jij je riem vandaan?

Mooie training. Zie ook geen goodmorning. Diepte is al beter maar wel iets om mee te nemen als je nog zwaarder gaat. Imo op t randje.
Die 100+ gaat er wel in zitten volgende week.

Kloten van je rsi klachten. Hopelijk kunnen ze op je werk wat aanpassingen doen oid.

Over t inschrijven ed kon ik ook helemaal geen info vinden idd alleen een mail adres en geen info over lidmaatschap en kosten.

Btw waar heb jij je riem vandaan?
Thnx

Riem komt bij strengthshop vansldaan:)

Naar mijn idee is de diepte wel goed of iig goed genoeg
1461141328848.jpg

Thnx

Riem komt bij strengthshop vansldaan:)

Naar mijn idee is de diepte wel goed of iig goed genoeg
1461141328848.jpg

Dank je! Ben ook even oriënteren weer nl nog niet welke ik wil aanschaffen tzt. Heb nu gewone riem en kost wel wat kracht om hem goed strak te krijgen.
Heb nog even de tijd gelukkig:engel:

Foto is idd duidelijker dan filmpje en diepte wel goed. Denk wel aandachtspunt als je zwaarder gaat, je zakt vrij snel en snel weer omhoog nl.

Dank je! Ben ook even oriënteren weer nl nog niet welke ik wil aanschaffen tzt. Heb nu gewone riem en kost wel wat kracht om hem goed strak te krijgen.
Heb nog even de tijd gelukkig:engel:

Foto is idd duidelijker dan filmpje en diepte wel goed. Denk wel aandachtspunt als je zwaarder gaat, je zakt vrij snel en snel weer omhoog nl.
IK vind het iig wel een fijne riem:) Als je dikker of dunner wordt dan moet hij wel worden versteld met schroeven, maar klikken gaat super easy.

Voor mij was dit al rustig zakken haha. filmpje van mn gepauzeerde squats komen vanmiddag. Diepte ook beter te zien, want zonder spotter (en wou deze beste jongen niet op de film zetten:P)

Oké. En welke maat riem heb jij? Zat even te kijken maar volgens mij mag ik wel voor xs gaan:roflol:

Squat is zeker met techniek goed vooruit gegaan!

Ik film gewoon iedereen of ze nu willen of niet. Levert soms wel hilarische beelden op:p

Goeie training meid!

In dat filmpje is je 2de rep echt bagger qua stabiliteit waarbij je 3de rep juist goed stabiel bleef los van dat beetje ''forward lean''

Oké. En welke maat riem heb jij? Zat even te kijken maar volgens mij mag ik wel voor xs gaan:roflol:

Squat is zeker met techniek goed vooruit gegaan!

Ik film gewoon iedereen of ze nu willen of niet. Levert soms wel hilarische beelden op:p
Volgens mij heb ik een xs besteld destijds. M'n taille schommelt tussen de 64-69 cm afhankelijk van of ik aan 't bulken of cutten ben.

Alles staat er wel op hoor huhu. Weet alleen niet of hij op dbb zit en zou het dan lullig vinden als hij zichzelf hier ziet zonder toestemming.

Heb m'n foon op een afstandje, mooi al die gesprekken ook die erop staan :roflol:

Goeie training meid!

In dat filmpje is je 2de rep echt bagger qua stabiliteit waarbij je 3de rep juist goed stabiel bleef los van dat beetje ''forward lean''
Thnx!
Ja kan zeker kloppen! Spotter raakte m'n ellebogen aan:p Weet niet of het daardoor kwam

Terug
Naar boven