JohnMB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt ook omdat ik MEGA vroeg eruit moet elke dag en vaak pas vrij laat kan trainen. Moet dan echt elk uurtje goed slapen en dat lukt niet altijdMooie training, sterk!!
Uggh, heb zelf ook ruk geslapen.. Hoor meer mensen klagen de laatste tijd, misschien hangt het in de lucht ofzo.
Zaterdag dus je eerste praktijkdag, spannendddd.

Thanks

Wel -72. Ik kan de -63 wel halen, maar als beginner maakt het niet zoveel uit en kan nu mooi focussen op kracht en niet mijn gewicht!!!
Ja indd mooi doelNice dat je meedoet, een mooi doel om naar toe te werken! ^^
Ben heeeeul benieuwd waar kan uit kom in juni qua totaal. Volgend blok (ook de laatste), gaat de intensiteit verder omhoog en vind dat persoonlijker leuker dan die volume sets.

Thanks

Nee ik zie nog wel wat aandachtspunten (met name op de helft vd dl).Vind je dat al niet nette dl? Zelfs die laatste was nog prima.
Als je er nog 1 had gedaan was die vast wel lelijker.
Vind je het fijn om de bar zo te laten vallen? Spanning is er helemaal af?
Ja kon m'n positie niet vinden vandaagbench ging wel redelijk snel maar ook een beetje rommelig lijkt het.
jou enkel flexibiliteit trouwens![]()
![]()
Vandaag even welverdiend de beentjes omhoog en bijtanken.. Er staat jou kennende vast weer een flinke volle week te wachten..![]()
Helaas wel. Als ik m'n slaap maar pak dan komt t wel goed

Thnx!Mooie train ondanks dat je gaar bent.
Filmpje is van laatste set?
Heb je wel je hakken op de grond en ass op de bench?
Je bent idd wel flexibel wat @meaantje zegt. Damn!
Lol ja nu ik toch terug zie ziet t er raar uit inddhoe kan je in die positie nou lekker benchen>
Jezus je enkels liggen gewoon dubbel gevouwen haha.
Praktijkdag heeft met stage te maken?
Merkte t niet op iig