XXL Nutrition

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Damn meid, congrats met je PR, mag je absoluut trots op zijn, mooi!
Fijn hè, Adipowers, wil zelf absoluut niet meer zonder.. Je loopt ze vast nog wel verder uit, zijn ze wat minder krap :).

Frustrerend though, die onzekerheid over de wedstrijd.. Is er ook geen contactpersoon te vinden waar je dit even bij kwijt kan en eventueel iets voor je kan betekenen?

Ook benieuwd wat de bedrijfsarts gaat doen aan de hand van je klachten.. Wellicht een aangepaste werkplek?

• Topic Starter Topic Starter
Damn meid, congrats met je PR, mag je absoluut trots op zijn, mooi!
Fijn hè, Adipowers, wil zelf absoluut niet meer zonder.. Je loopt ze vast nog wel verder uit, zijn ze wat minder krap :).

Frustrerend though, die onzekerheid over de wedstrijd.. Is er ook geen contactpersoon te vinden waar je dit even bij kwijt kan en eventueel iets voor je kan betekenen?

Ook benieuwd wat de bedrijfsarts gaat doen aan de hand van je klachten.. Wellicht een aangepaste werkplek?

Dank je meid! Was er heel blij mee :) Had toch wel een haat-liefde verhouding met squatten, maar het neigt weer meer naar liefde :D

Heb geen idee wie ik er verder over kan contacteren. Baal wel, opnieuw. Is ook mijn eigen schuld dat ik daar zo makkelijk over dacht, maar was mooi geweest als dat van tevoren wordt gezegd (of heb ik dit compleet gemist?).

Heb een werkplekonderzoek gehad en nu een nieuwe muis aan het testen (met zon rode bol erop). Benchen is nu niet leuk zo meer:( kan mn pols niet meer recht houden

2e en 3e set waren netter, maar niet gefilmd..

Gisteren stond er een amrap gepland op 96% (132 kg). Ik was alleen niet fit en rug nog niet hersteld van m'n laatste dl dag (normaal heb ik ook een extra dag, maar zag ff niet zitten om op vrijdag ochtend m'n amrap te doen).

Heb het gehouden bij een conservatieve max voor de dl en sumo dl.
130 kg voor de dl wat ook direct een pr is! Zat nog meer in (denk zo'n 2.5-5 kg) en 115 kg voor de sumo (waarvan er ook nog wel meer in zit) alleen zag ik op film dat ik niet goed stond. Aankomende dinsdag ga ik mijn werkelijke 1 rm bepalen en in een nieuwe gym!! Ff proefles doen bij de crossfit gym:D

Aankomende dagen ga ik deloaden. Merk ook dat m'n lijf beetje op is (her en der kleine pijntjes en heb sinds fox geen deload gedaan). Stond eigenlijk voor aankomende week in de planning, maar heb het nu nodig (ook ivm met m'n rsi klachten)

Na het dl-en heb ik nog 7,6,5,5 pullups gedaan. Eigenlijk pr want nu 69 kg O.o
Bent over rope rows 3 sets, 4 sets Bent over rear delt flys (15 x 6 kg) superset met dumbell curl (15 x 6 kg ongeveer) en nog lateral raises.

Net weer opnieuw gemaild dus tot dusver geen reactie en nog geen duidelijkheid over de wedstrijd. Inmiddels wel inzage gehad in de cijfers van de overige deelnemers.

Er zijn 5 die ongeveer hetzelfde tillen en de overige 6 tillen RUIM meer. Dan heb ik het over +100 kg bench enzo.

-63 klinkt nu toch aanlokkelijker, dan kan ik maybe nog 3e of 4e worden:p (hooguit 5e)

+100 bench? Behalve Ielja en Ankie zijn er geen vrouwen die raw over de 100 benchen hoor

+100 bench? Behalve Ielja en Ankie zijn er geen vrouwen die raw over de 100 benchen hoor
Carmen staat er met 120 kg bench en natuurlijk ankie. 5 tal dames die tussen de 150-195 kg dl-en. Hoop zelf op 140 uit te komen en neem aan dat dat hun openers zijn dus er zal vast meer worden getild nog.

Nu ik goed kijk zijn het dus 5 dames met een +350 totaal. De rest komt aardig in de buurt.

Eerst maar zien of ik überhaupt mee doe:p

Training van vandaag
Toch erg fijn getraind op de vroege ochtend:D heb ook extra rustdag gehad dus dat was te merken en iets van 9 uur slaap gehad:p

Volume 75%

SQ
Werksets
7 x 80.5 beltless
7 x 80.5 met belt
[Link niet meer beschikbaar]
7 x 80.5 rpe 8

Bench
7 x 53.5
7 x 53.5
7 x 53.5
7 x 53.5 rpe 7-8
Easy
Veeell beter dan vorige week:)

Incline bp
7 x 45
7 x 45
7 x 45 rpe 9
Vpr!

Tricep pushdown superset bent over rear delt rows
4 sets

Korte training dit x

Carmen staat er met 120 kg bench en natuurlijk ankie. 5 tal dames die tussen de 150-195 kg dl-en. Hoop zelf op 140 uit te komen en neem aan dat dat hun openers zijn dus er zal vast meer worden getild nog.

Nu ik goed kijk zijn het dus 5 dames met een +350 totaal. De rest komt aardig in de buurt.

Eerst maar zien of ik überhaupt mee doe:p

Dat zijn niet hun openers, maar hun beste lifts.

Denk dat je daar niet vanuit moet gaan
Kan me voorstellen dat je geen dikke progressie moet verwachten als je 180 kg deadlift (als vrouw), maar neem aan dat de meeste dames sinds december nog wel wat progressie hebben geboekt. Goed, we gaan het zien:)

Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid over de wedstrijd.
En je niet teveel aantrekken van wat je over de andere dames terug kan vinden, kwestie mindfuck enzo, lijkt me dan...
Gewoon gaan, knallen en genieten! Komt helemaal goed!

Waarom squats met belt en zonder zelfde gewicht en reps?

Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid over de wedstrijd.
En je niet teveel aantrekken van wat je over de andere dames terug kan vinden, kwestie mindfuck enzo, lijkt me dan...
Gewoon gaan, knallen en genieten! Komt helemaal goed!
Heb je helemaal gelijk in!

Heb gisteren ff met m'n vriend overlegd, ook wat ik had gedaan als ik geen drccup zou doen. Ik zei dat ik dan zou cutten voor de zomer. Hij zei, dan doe je dat toch! Blijkbaar doet de mening van anderen mij best veel (want als meerdere mensen zeggen dat je met jou lengte ECHT niet in de -63 klasse moet staan dan ga je twijfelen aan je keuze).

Heb er ook over nagedacht om ff minder te loggen (misschien weekupdates?) en ff focussen op belangrijkere dingen in mijn leven. Trainen gaat toch wel door, weinig tijd ofniet, dat zit wel in mijn systeem inmiddels:p

Dus indd wat je zegt, knallen en genieten en niet druk maken wat anderen en vinden (Jezus ben ik zo een wijf soms:p)

Waarom squats met belt en zonder zelfde gewicht en reps?
Vergat m om te doen:p Normaal is alles muv de w.u. met belt

Zolang je vp niet zodanig laag is dat je kracht moet inleveren is lagere gewichtsklasse toch juist goed?

Maak je meer kans toch?

Vp laten stijgen puur voor gewichtsklasse hoger is toch zonde?

Zolang je vp niet zodanig laag is dat je kracht moet inleveren is lagere gewichtsklasse toch juist goed?

Maak je meer kans toch?

Vp laten stijgen puur voor gewichtsklasse hoger is toch zonde?
Ja lijkt mij ook. Mijn vriend zegt ook, doen waar je competitiever bent en wat nog realistisch is.

Wat @Pillz zegt als je er goed bij voelt kan het best. Maar imo Denk ik dat je dan iets eerder zou mogen beginnen met cutten en langzaam om kracht te behouden.

Maar boeien wat anderen vinden. Zal idd wel een vrouwen ding zijn.

ik zou zeggen focus op de lange termijn. Zie jij jezelf op termijn eerder in de 63 of 72? Het is "maar" de drc cup :p

Terug
Naar boven