MuscleMeat

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Ik zeg bouwen naar 71,9 kilo met 15% :D

• Topic Starter Topic Starter
Nou heb nu pas antwoord (beetje onprofessioneel als je het mij vraagt).

Geen reactie op mijn vraag hoe het lid worden in zijn werk gaat. Enkel de informatie dat ik van de lijst wordt afgehaald, want (nog) geen lid van de bond. Lid worden heeft dus geen zin meer (en die in Breda gaat niet lukken). Dan wordt het pas de sbd cup in september.

Ben ff flink sjaggie nu... wordt vervolgd

Balen meid.

Niet bij de pakken gaan neerzitten.

Keep moving forward ;)

Balen meid.

Niet bij de pakken gaan neerzitten.

Keep moving forward ;)
Baal wel, opnieuw. Beetje eigen schuld, maar toch. Had ergens verwacht dat ik gewoon lid kon worden en dat het niet zo'n probleem zou zijn. Zal ze wel goed uitkomen gok ik zo.

Echt klote! Jammer dat je niet weet hoe je je moet inschrijven en kosten ed.
Maar er is vast hier wel iemand die dat weet en je daarbij kan helpen.

Nu maar flink aan de bak voor september dan;)

Baal wel, opnieuw. Beetje eigen schuld, maar toch. Had ergens verwacht dat ik gewoon lid kon worden en dat het niet zo'n probleem zou zijn. Zal ze wel goed uitkomen gok ik zo.

Ja vast gezien de inschrijvingen. Gaan ze natuurlijk dat als eerste schrappen.

Lid worden is altijd al nogal een gedoe geweest, vrij onduidelijk hoe en wat allemaal. Lijkt allemaal niet echt goed/overzichtelijk geregeld. Maar er is nooit bijzonder moeilijk gedaan over lidmaatschap al betaald hebben o.i.d. om mee te doen aan een wedstrijd, dus het lijkt er zoals je zelf al zegt wel een beetje op dat ze dat nu wel ineens doen omdat ze nu een beetje in de knoop zitten met het grote aantal inschrijvingen.

Het is voor die mensen ook maar hobby natuurlijk en niet hun full time job, maar ik vind het toch allemaal maar een beetje slordig wat voor verhalen ik erover hoor. Hopelijk wordt dat met de sterk groeiende belangstelling voor wedstrijden wel beter.

Echt klote! Jammer dat je niet weet hoe je je moet inschrijven en kosten ed.
Maar er is vast hier wel iemand die dat weet en je daarbij kan helpen.

Nu maar flink aan de bak voor september dan;)
Yep nu maar richten op september!

Lid worden is altijd al nogal een gedoe geweest, vrij onduidelijk hoe en wat allemaal. Lijkt allemaal niet echt goed/overzichtelijk geregeld. Maar er is nooit bijzonder moeilijk gedaan over lidmaatschap al betaald hebben o.i.d. om mee te doen aan een wedstrijd, dus het lijkt er zoals je zelf al zegt wel een beetje op dat ze dat nu wel ineens doen omdat ze nu een beetje in de knoop zitten met het grote aantal inschrijvingen.

Het is voor die mensen ook maar hobby natuurlijk en niet hun full time job, maar ik vind het toch allemaal maar een beetje slordig wat voor verhalen ik erover hoor. Hopelijk wordt dat met de sterk groeiende belangstelling voor wedstrijden wel beter.

Was wel m'n eigen schuld verder, maar ik kan ook nergens info vinden dus dat vind ik dan wel een beetje jammer. Maar goed, gaat me iig niet nog een x gebeuren:p

Is SBD cup de enige resterende wedstrijd om je te kwalificeren voor het NK?
Wat is de kwalificatie vereiste eigenlijk voor dames -72kg?

Is SBD cup de enige resterende wedstrijd om je te kwalificeren voor het NK?
Wat is de kwalificatie vereiste eigenlijk voor dames -72kg?
Nee is ook nog 1 in Breda in mei (topfit challenge).

Min 300 wilks in elke klasse voor de dames.

Nee is ook nog 1 in Breda in mei (topfit challenge).

Min 300 wilks in elke klasse voor de dames.

Waarom pak je de wedstrijd in mei dan niet mee?
België is weinig informatief, maar veel vind ik ook niet terug van die wedstrijd in mei. Is het op 22/05, open wedstrijd?

Over je kg-klasse.. Zou, zoals Meaantje al zei, de langere termijn bekijken: als er meer massa op moet, zal het sws de -72 worden

Waarom pak je de wedstrijd in mei dan niet mee?
België is weinig informatief, maar veel vind ik ook niet terug van die wedstrijd in mei. Is het op 22/05, open wedstrijd?

Over je kg-klasse.. Zou, zoals Meaantje al zei, de langere termijn bekijken: als er meer massa op moet, zal het sws de -72 worden
Ja mei is een open wedstrijd. Kan wel heen als we met het hele gezin een hotel boeken, maar dat vind ik niet bepaald ideaal:p Voor de drc had ik anders vervoer gehad (naar Breda is 4 u reizen).

Ideaal zou zijn het zijn als ik 74 kg was met gelijk vet% en een klein beetje terug zou moeten cutten naar 72. Ik weet niet eens of 6 kg massa erbij nog überhaupt kan (natty) gezien mijn trainingstijd en bouw. Ik denk zelf van niet, maar ik zeg maar niet onmogelijk.

67 kg klasse was echt ideaal geweest!

Heel verhaal neergezet, maar zal het ff wat korter houden:p Gisteren gemaxt en slecht plan (niet fit etc).
Ik ga met een nieuw schema starten dus wou wel m'n huidige 1 rep max weten.
Tot dusver gehaald
SQ 100 (rpe 8.5) /
Bp t&g 67.5 (rpe 10)
DL 130 (rpe 9) / 4 x 122.5
SUMO DL 3 x 110 / 1 x 115

105 sq was een fail (ging dieper dan normaal, kwam tegen t sq rek aan en te weinig rust na de 100). Helaas pindakaas.

Hier foto's van de 105 fail (rechts stickypoint waar ik aan ga werken)

1461646345508.jpg

Laatst bewerkt:
Toch mooie gewichten neergezet!

je faalt op de weg terug en je was al boven par?

verloor je de spanning ineens?

Training in de crossfitgym.. vette box dat. Wel heul koud dus had m'n ugly sweatpants maar aan gelaten.

Doodlift
3 x 100
2 x 110
1 x 120
1 x 132.5 pr (filmpje op insta)
Ging nog redelijk easy
1 x 135 pr
Zwaar, maar niet max (geen grinder max iig)
1 x 120
2 x 110

Sumo
5 x 100
5 x 100
5 x 100
Vpr

Pullups superset explosieve pushups 4 sets en done!

Terug
Naar boven