- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe ja, weet eigenlijk niet eens hoe dat ding echt heet XDp*ssy pad
De paused squat is dichter bij je 1rm als de normale squat die je deed toch?
Moet die dan niet als 1e oef?

Hehe ja, weet eigenlijk niet eens hoe dat ding echt heet XD
Ik begrijp niet echt wat je bedoelt met je vraag![]()
je deed normale squats en paused squats.
Maar die paused waren toch op hogere percentage van je 1 rm? 80/85% whatever.
Terwijl je normale squats op 75 zaten.
Dat bedoel ik. Beginnen met de oef die meeste inspanning kost.
thnx girl!Damn, petje af voor alle drukte en dan nog van dit soort trainingen hoor!![]()
Daarna om kwart voor 10 thuis, eten en 11 uur sliep ik (half 6 feest weer opnieuw
).
Lekker duurrijlessen nemen.
goedkope auto.
Kijk eens wat een tijd![]()

Jup en dal abbo dus ook nog gratis reizen in het weekend (en ik verdien op m'n reiskosten want heb een km vergoeding
).
6 x 50 voelde zelfs na al die setjes ervoor echt heel easy. Ben duidelijk smal sterker dan met een brede grip (idem voor de OHP). Wijsvinger zat op ongeveer 5 cm afstand van de binnenste ring. Misschien moet ik hem nog smaller gaan pakken.Heb ff tekst aangepast (anders snapt niemand datCgbp gewoon ellebogen strak tegen lichaam en dan handen omhoog en dat is je breedte. (Meestal rond schouder breedte)
), maar volgens mij was het indd rond schouderbreedte. Ik denk 10 cm per kant korter dan normaal (zal wel ff filmen volgende x).
). Vooral lopen gaat lastig. Gelukkig niet echt pijnlijk, meer irritant.
)Haha is toeval (serieusMatch je nou je sokken met trui?
Als je 8x45 incline kan moet vlak ook wel zwaarder kunnen als 60.
Zal wel richting 70 zijn
)Bedoel je het onderste deel van het 1e filmpje? (Dat dat nog langzamer zou moeten) Heb wel gewerkt aan het langzamer zakken (aan alles eigenlijk, ook het archen, spanning houden), vandaar ook de vergelijking van 2 maanden terug. Kan altijd beter nog!Je laat je bench wel snel zakken, zou je niet sterker zijn als je meer spanning houd tijdens het zakken?
Op je eerste filmpje aan de onderkant is het al stuk beter dan die er boven.
Naar mijn idee wel, maar met high reps is het wel lastiger.Zet je na elke rep de spanning er ook weer goed op?
Imo doe je alle oefeningen al een stuk rustigergaat lekker!
Nog genoeg verbeterpunten.