Fitness Seller

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Je hebt het over smaller benchen maar is dat toegestaan op een wedstrijd?

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt het over smaller benchen maar is dat toegestaan op een wedstrijd?
Ja elke breedte is toegestaan

-----

Project momentum w1d3

Totale trainingsduur: 120 min

SQ w/belt 3x5x68%
5 x 75
5 x 75
5 x 75
Easypeasy

Front squat volgens schema, maar is een nieuwe oefening dus wil eerst opbouwen (heb 't gecombineerd met lowbar squat wat ook nieuw is)
Lowbar squat
8 x 20
8 x 40
8 x 50
8 x 50

Front squat
8 x 20
8 x 20
8 x 20

Competitie bench (4x5x68%)
Keek verkeerd, morgen dus @8 2x5x74%
5 x 45
5 x 45
5 x 45
5 x 45

Towel press
1 x 65 @8 (e1rm 70)
4 x 60 @9
4 x 55
4 x 55 @8

Sumo deadlift 3x5x68%
5 x 85
5 x 85
5 x 85

+

3 x 6 x bw toes to the bar superset met Bicep cable curl
3 x 15 facepull

Note aan mijzelf: eten meenemen!! Kreeg op de helft belachelijke honger:p

Of meer eten voor het trainen;)

Apart dat je zo sterker bent op de cgbp.

Of meer eten voor het trainen;)

Apart dat je zo sterker bent op de cgbp.
Sterker tov een nog wijdere grip. Medium grip is voor mij nog de beste (pink net binnen de buitenste ring). Had alleen verwacht ruim minder te kunnen, maar dat viel mee!

Meer eten kan wel, maar zat echt bomvol (4 boterhammen waarvan 1 als tosti met mayo, 2 dikke plakken banaan muesli cake,l en een wheyshake). Verteerd alleen snel:p

Brood doe ik t ook nooit zo lang op.
Beter gewoon rijst pasta of brinta.

Voor zover ik heb begrepen mag je maximaal met je wijsvinger op de ringen zitten met benchen, maar ik denk niet dat je daar in de buurt komt :p.

Brood doe ik t ook nooit zo lang op.
Beter gewoon rijst pasta of brinta.
Ik zou iets van 1200 kcal moeten eten voor ik ga trainen maar dat red ik niet in 1 maaltijd. Ik sport daarom liever wat later zodat ik iig paar maaltijden achter de kiezen heb.

Bedoel je het onderste deel van het 1e filmpje? (Dat dat nog langzamer zou moeten) Heb wel gewerkt aan het langzamer zakken (aan alles eigenlijk, ook het archen, spanning houden), vandaar ook de vergelijking van 2 maanden terug. Kan altijd beter nog!

Niet zo zeer langzamer, maar meer spanning behouden. Wat meestal beter lukt als je wat trager zakt.
Ziet er inderdaad al een stuk beter uit dan 2 maanden terug.

Niet zo zeer langzamer, maar meer spanning behouden. Wat meestal beter lukt als je wat trager zakt.
Ziet er inderdaad al een stuk beter uit dan 2 maanden terug.
Vandaag weer een zware single (was hem gisteren vergeten), zal er extra op letten! Dat is wel handig aan die terugkerende singles:)

Project momentum dag 4
SQ
3x5x68%
5 x 75
5 x 75
5 x 75

Comp bench
1@8 2x5x74%
1 x 55
1 x 60 @8
5 x 47.5
5 x 47.5

Pushpress
10 x 20
10 x 25 @6
10 x 25 @6
10 x 27.5 @7
10 x 30 @9 (net te zwaar)
10 x 25
10 x 25
10 x 25 @8

DL sumo
3x5x68%
5 x 85
5 x 85
5 x 85

Deficit sldl
10 x 60 (te zwaar)
10 x 40
10 x 40
10 x 45
10 x 45 @8
10 x 40
10 x 40
10 x 40
Rpe super lastig in te schatten, die onderrug pomp is best wel idioot (ik doe overigens nooit sdl, deficit sldl is sowieso voor 't eerst)

Totaal 110 minuten
----

Vandaag weer 3x5x68% SQ en sumo dl + wat bodybuilding spul
Echt totaal gesloopt nu, maar geeft meer met slaap te maken (gisteren pas om half 12 thuis na t sporten:p)

Morgen een chill dag, fijn!

Onderrug pomp is zo heerlijk.
Dat je geeneens rechtop kan staan door de pomp, geweldig :)

Bodybuilding spul bedoel je assistance?

Onderrug pomp is zo heerlijk.
Dat je geeneens rechtop kan staan door de pomp, geweldig :)

Bodybuilding spul bedoel je assistance?
Haha vind je dat echt? Bicep pomp is fijn, maar dat gevoel dat er een vrachtwagen over je onderrug heen is gereden hoeft voor mij niet zo:D

BB werk was vandaag BOR, straight lat pulldown, glute kickbacks, rear delt flys, abs

Ff een vraag voor wie er verstand van heeft.

M'n kerel heeft vorige week dinsdag met zijn 1 rep max deadlift een blessure opgelopen (eerst al met zijn schouder maar dat was alweer weg). Vreemd genoeg ergens een klein spiertje in aan de rechterkant van zijn bovenrug en niet in de onderrug wat je zou verwachten. Deadlift zag er makkelijk en netjes uit (absoluut geen grinder). Hij klaagde pas de dag erna erover (vond ik ook vreemd, maar goed, heb er de ballen verstand van)

Hij heeft met alle strek en druk bewegingen last met als gevolg dat hij vrijwel niets kan doen zonder pijn (curls gaan nog maar verder vrij weinig). Koppig dat hij is ging hij van de week weer deadliften omdat het bijna weg was (ook meteen weer 4 x 160) en nu is het nog erger.

Iemand dit ook een x gehad en wat was de reden? Hij gaat sowieso naar de fysiotherapeut.

Zeker weten dat het echt van de dl komt?
Imo merk je vaak gelijk wel iets als t bij dl verkeerd gaat.

Rustig aan doen gewicht verlagen en zn rust als in niet trainen.

Zeker weten dat het echt van de dl komt?
Imo merk je vaak gelijk wel iets als t bij dl verkeerd gaat.

Rustig aan doen gewicht verlagen en zn rust als in niet trainen.
Hij zegt van wel. Op de terug weg naar huis merkte hij het op (heb nog ff gevraagd). Wat hij nu doet is wat hoogrep bodybuilding spul op apparaten (dat gaat goed), maar voor de rest doet hij nu niets.

Heb zelf alleen last van mijn pols. RSI klachten zijn inmiddels afgenomen (andere muis etc), maar pols klacht is toegenomen helaas. Herinner mij ook nog wel dat ik met boksen eerder last had van mijn pols dus ben bang dat het om een oud letsel gaat. Voor de rest zelf gelukkig blessurevrij!!

ff langs een fysio. Zit, als het goed is x-keer in je pakket.
Kan zoveel zijn

Ff een vraag voor wie er verstand van heeft.

M'n kerel heeft vorige week dinsdag met zijn 1 rep max deadlift een blessure opgelopen (eerst al met zijn schouder maar dat was alweer weg). Vreemd genoeg ergens een klein spiertje in aan de rechterkant van zijn bovenrug en niet in de onderrug wat je zou verwachten. Deadlift zag er makkelijk en netjes uit (absoluut geen grinder). Hij klaagde pas de dag erna erover (vond ik ook vreemd, maar goed, heb er de ballen verstand van)

Hij heeft met alle strek en druk bewegingen last met als gevolg dat hij vrijwel niets kan doen zonder pijn (curls gaan nog maar verder vrij weinig). Koppig dat hij is ging hij van de week weer deadliften omdat het bijna weg was (ook meteen weer 4 x 160) en nu is het nog erger.

Iemand dit ook een x gehad en wat was de reden? Hij gaat sowieso naar de fysiotherapeut.

Heb momenteel ook zo'n blessure, maar dan aan de linkerkant. Bij mij vermoed ik dat het bij de aanhechting van mijn linker trap zit.

Terug
Naar boven