Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft alleen de basis verzekering (geen idee of daar fysio bij zit), maar hij kan iig 1x gratis in de sportschool langs (inloopspreekuur).ff langs een fysio. Zit, als het goed is x-keer in je pakket.
Kan zoveel zijn
Shit is dat, kun je nog wel een beetje trainen?Heb momenteel ook zo'n blessure, maar dan aan de linkerkant. Bij mij vermoed ik dat het bij de aanhechting van mijn linker trap zit.
Niet dat ik weet iig. Denk toch maar naar de dokter van de week. Bench was echt favoriet, maar ik zie er nu steeds meer tegenop.Balen van je pols! Niets wat je daar verder aan kunt doen?

.
projectmometum is net te veel van goede zoals ik al eerder zei.
.Bij project momemtum moet je ook 5-6 x per week trainen.
'Die bodybuilding spul' hoor je te doen op dagen dat je niet traint (GPP dagen).
Maar idd als je bodybuilding spul op dag zelf ook nog extra erbij wilt doen is dat wel een killer.
Ik zou het persoonlijk voor jou ook bij dup houden.projectmometum is net te veel van goede zoals ik al eerder zei.

Inderdaad, sporten doe ik vooral voor mijn plezier! Daar kom ik nu nog meer achter. Resultaat geeft motivatie, maar de training an sich moet ook leuk zijn (slechte dagen daar bij ingecalculeerd).Lijkt me een goed besluit over te stappen naar je oude schema, met bijna tegenzin gaan trainen heeft imo geen meerwaarde, zo haal je geen plezier meer uit de sport..
Nu vraag ik me eigenlijk stiekem toch af waarom je dat 'bodybuilding spul' hoort te doen op dagen dat je niet traint? Zolang je compounds maar als allereerste pakt is er toch geen probleem? Ben erg benieuwd @Hero07, welke reden er achter zit.
Omdat het een powerlift gericht programma is en de main focus dus sterker worden in de main lifts. (ik heb het niet over compound vs isolatie). Met dit programma ben je meestal 2-3 uur bezig (vooral mensen die met zwaardere gewichten tillen en langere rust nemen). Daarom wordt aangeraden om je niet-trainingsdagen te veranderen in dagen waarin je de oefeningen doet die niet een al te groot inpakt hebben op je herstel ( isolatie/rows/abs) cardio etc. Project mometum heeft al zoveel oefeningen (veel volume) dat de meeste mensen geen zin of geen energie meer hebben om nog eens 10 sets aan isolatie te doen.

Dl duurde ongeveer half uur, rest heb ik ongeveer 30-60 dec rust genomen en lekker lichte gewichten. Kon iig vroeg naar bedDamn zoveel oefeningen in korte tijd. Hoe doe je dat![]()

Zolang je wekelijk progressie boekt zou je ook nog lang niet aan project momentum moeten beginnen.
Prima keuze om er mee te stoppen als je er geen plezier uit haalt. Geloof in je training(schema) en plezier is toch ook erg belangrijk in je progressie.
Overigens doen ze bij RTS amper aan isolatie oefeningen, dat is ook niet direct waar je nou echt sterk van wordt.
Wel geinig, jaren geleden moest ik er niet aan denken om elke training sq/bp/dl te doen.
Dat was in het begin toen ik meer op kracht ging trainen dan bb-en.
Nu is het compleet andersom, nu doe ik vrij weinig isolatie.
Het is ook maar net wat je doelen zijn, en hoelang je al traint.
Op een bepaald niveau (dan heb ik het over powerliften) word je niet veel sterker als het grootste gedeelte van je trainingen uit isolatie bestaan.
Frequentie en volume op de basisoefeningen is dan gewoon erg belangrijk.
Ik heb nu iets meer tijd en de rust om aan mijn lifts te werken dus heb er nu meer dan vrede mee hehe.
)
Geen idee, tussen de zware werksets wel ongeveer 3 minuten gok ik. Zal ff gaan timen.Neem je wel voldoende rust tussendoor?
Vind nogal kort voor zoveel sets op je bench en sq.
Geen idee, tussen de zware werksets wel ongeveer 3 minuten gok ik. Zal ff gaan timen.
Hoeveel rust neem jij tussen de sets?
Pull was gisterenHoe ging je pull vandaag?
(Is overigens ook nog altijd mijn grote favoriet!)
vandaag rustdag, naja, moest toch nog ff inspannen (praktijkdag).