Inmiddels weer schema in excel gemaakt.. die houvast heb ik ook echt nodig! Helaas laatste weken niet fit wegens griep/verkoudheid en daarbij wat lichte blessures. Verkoudheid is op z'n retour dus hoop dat ik weer steady kan gaan ophogen. Enige is wel dat ik pas over 2 weken boven mn onderhoud zit (dan op vakantie!!) dus ik verwacht dan ook pas echt goede progressie te kunnen maken als alles mee zit. Heb overigens wel de luxe dat er halters/schijven zijn op het resort
Qua programma weer back to basic.
Voor SQ/DL/BP ga ik weer Texas method doen (iets aangepast).
Dus weer een volume dag (5x5 80% of 3x5 80% voor DL), een hersteldag (3x5 70%) en een piekdag voor een nieuw 5 RM (+2x3 voor extra volume).
SQ/DL gaat per week 2,5 kg omhoog en BP 1/1,5 kg.
OHP heb ik sinds vorige week toegevoegd en ik verwacht daar wat noobie coordinatie gains. Heel simpel 2 dagen 3x5 en 1 dag voor een 5rm (per training +2,5 kg). Daarna over op dezelfde progressievorm als hierboven (a la TM) zodra ik geen 3x5 meer kan doen.
Mijn vriend heeft afgelopen 2 maanden een rugblessure gehad waardoor hij geen enkele lift meer kon doen. Daarvoor was hij praktisch een beginner.
Hij is sinds vorige week begonnen met het programmingtowin beginners programma
http://www.powerliftingtowin.com/programmingtowin/
Ik zal ook zijn progressie hier bij gaan houden, wellicht wel interessant voor beginnende powerlifters.
Mijn lifts van afgelopen week (mijn ziekweek

) 5x5 of 5rm
OHP 5x30 rpe 7
BP 5x5x52,5
SQ lowbar 5x5x85
SUMODL 5x105 rpe 9