Afgelopen week was zeker weten geen topweek. Vrijdag vergat ik mn squatschoenen en damn, dan besef je je ineens hoe erg je je bent gaan hechten aan je plspul. Gewicht 2 kg verlaagd en ipv van tempo squats reguliere squats gedaan op sokken.
3x7x75.5kg
Bench ging mwah. Merk dat sinds ik 2 dagen achter elkaar heb gebencht ik constant met spierpijn heb gebencht. Zat elke x 1 dag rust tussen, maar ook echt niet genoeg.
Totaal 4x8x47.5 kg gebencht waarvan de laatste set op rpe 10.. huilie huilie
EN gisteren wou ik naar de sportschool (wat al een hoop geregel was omdat ik totaal 6 kittens heb moeten verlaten en daardoor met een mega strakke planning zat en was hele weekend zonder kerel.. die zat lekker hele weekend in de stuidio:/), was ik net onderweg ging mn fiets stuk

Had maar voor 2 uur oppas dus dat werd m niet
Alsof dat niet genoeg is zat ik ook nog met vrouw emo sjizzle

Echt ALLES trek ik in twijfel pff.. tis wat
Heb ook totaal geen trainingsmotivatie momenteel (alles is nu voorgekauwd!!). Ik mis ook bepaalde oefeningen en eigenlijk gewoon mn eigen schema. Maar goed, ik zou dit een kans geven dus ik zet door! Tot dusver voelt het alsof mn physique verslechterd en mn kracht afneemt.. laten we maar hopen dat ik gewoon aan een deload toe ben..
En ja sorry voor mn geratel

ben ook maar een mens lol