- Waardering
- 1.369
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bespreek je dit ook met je coach? Wat vind hij er van?
Neem aan dat je schema kwa indeling vast nog wel zou veranderen.
Die extra dag rust heb ik al verplicht gehadKlinkt als nood aan wat rust! Zeker als je telkens bankdrukt met pijn... tijd om de koppen eens samen te steken en wat te puzzelen denk ik!
Misschien ergens wel goed ook.kittens waren voor de verkoop inddDie kittens zijn voor de verkoop neem ik aan?
Of was het ongelukje?
Ook al heb je geen motivatie, geef jezelf schop onder reet en ga gewoon.
Zoals gezegd zal de assistance oef wel kunnen worden aangepast.
Compounds moeten gewoon, punt.

Ik heb geen idee wat er wordt aangepast. Heb het idee dat ik beter ga op hogere freq zwaardere squats, maar goed, wie ben ik he
Nu maar 2 x week squats waarvan maar 1 dag normale squats.. voelt nu ook elke keer wat onwennig..

Iemand zei zelfs gisteren.. he ik zie je nooit meer deadliften
!!
Ja zal ook wel een reden voor zijn, alleen mis het het "gewone" deadliften. Nu maar hopen dat het loont! Technisch gezien is er al zoveel verbeterd, dus dat is iig mooi.Je coach heeft vast wel reden voor 1x in de week dl.
Later ga je vast minder squatten per week en dan meer dl per week.
Neem aan dat hij gewoon met periodiseren werkt.
thnx!!Goeie skwaats!
Squats hebben sowieso een grote caryover naar deadlifts, in tegenstelling tot andersom. Dus 1x per week deadliften is weinig mis mee, zie je wel in veel meer schema's terug.
). Het is meer dat ik het deadliften mis, puur als oefening. Ik vind het veel leuker dan squats
Hehe, betere leverages voor deadlift ook denk ik? Ik heb korte benen dus squats gaan mij het makkelijkst af en vind ik leuker dan deadlifts, al heb ik ook wel periodes dat ik deads weer heel fanatiek doe.thnx!!
ja klopt!! Merk ook dat het dusdanig belastend is dat ik ook wel wat rust daarna kan gebruiken (helemaal door die pauze en volume is met 6x6! best hoog vind ik zelf.. ben niets gewend natuurlijk). Het is meer dat ik het deadliften mis, puur als oefening. Ik vind het veel leuker dan squats
![]()
ja klopt, die extreem lange stelsels helpen niet mee met squatenHehe, betere leverages voor deadlift ook denk ik? Ik heb korte benen dus squats gaan mij het makkelijkst af en vind ik leuker dan deadlifts, al heb ik ook wel periodes dat ik deads weer heel fanatiek doe.
Meestal is het ook wel zo dat het geen wat makkelijker af gaat leuker vind! Heb daarom echt een haat/liefde verhouding met benchen. Momenteel gaat benchen wel weer lekker, maar dat is wel is anders geweest hehe.
FF contact met de coach erover gehad en die was gelukkig zeer begripvol. Er worden nu een aantal aanpassingen gedaan dus ik wacht het even af.

Ja alleen lastige is dat hij voor squats wel goed zit.. miss 2e riem gaan kopenRiem wat losser zetten?
Laat het je niet demotiveren. Er zullen altijd periodes bij zitten dat sommige lifts zwaar ruk gaan. Leg je er bij neer en weer vol gas de volgende training.

Voel me ook weer fit!Ja flink wat volume, maar begint nu eindelijk te wennen
Heb nu niet nog bizar veel spierpijn de dagen erna hehe.