- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Squats gingen gevoelsmatig niet heel mooi gisteren (kwam vooral door mn pols die ineens weer loopt te etteren), bench was ok maar ook niet top. Setjes waren verder wel makkelijk te doen. 3x5x82.5kg squat en 4x6x50 bench. Bench laatste set rpe 7, idem voor squat. Niet zwaar verder.. geen vids want foon ging dood.
Aankomende week ga ik terug naar een 2 x p. week frequentie voor de bodybuilding dagen (jeej
) dus nog steeds een flink volume op die dagen maar meer verspreid.
Ik kon na 18 setjes rug ook amper concentreren op mn bicep setjes waar ik dus nog 12 van moest. Ik kan tricep/biceps ook mooi supersetten, scheelt weer in tijd! En ja, ik denk dat een hogere freq altijd beter is ivm meerdere eiwitsynthese pieken gedurende de week.. maar goed, denk dat de coach wel een reden had voor de brosplit (waar ik overigens niks nadaa sterker door ben geworden.. eerder slapper)
Aankomende week ga ik terug naar een 2 x p. week frequentie voor de bodybuilding dagen (jeej
) dus nog steeds een flink volume op die dagen maar meer verspreid.Ik kon na 18 setjes rug ook amper concentreren op mn bicep setjes waar ik dus nog 12 van moest. Ik kan tricep/biceps ook mooi supersetten, scheelt weer in tijd! En ja, ik denk dat een hogere freq altijd beter is ivm meerdere eiwitsynthese pieken gedurende de week.. maar goed, denk dat de coach wel een reden had voor de brosplit (waar ik overigens niks nadaa sterker door ben geworden.. eerder slapper)

?
Mijn vriend gaat ook mee doen, de competitie in fox afgelopen jaar heeft hem over gehaald