- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Twee zakken oliebollen per dag laten wegwerken en wegspoelen met chocomel!![]()
En dan net zo dik worden als 99% van de mannen in deze sectie?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Twee zakken oliebollen per dag laten wegwerken en wegspoelen met chocomel!![]()

Alles voor een paar kilo meer op de bar!En dan net zo dik worden als 99% van de mannen in deze sectie?![]()
Mn vriend was laat thuis en pas half 9 8n de sportschool terwijl ik voor half 6 al op was.. pff.. sowieso beetje te weinig slaap gehad deze week.
)
Staat niet in mn schema
Ik squat momenteel 2 x per week.Haha.. ja dat dacht ik ookBro boks ouwe.
(Zolang je de compounds gewoon trouw blijft doen, kan er best wat bro stuff in je schema)

). Ik ben zelf door al het sinterklaas/sintmaartenspul iets zwaarder LOL. Nu 69.8 en kom ook al weken niet meer onder de 69.12 reppers.. voor mij ook conditie training hoorHIgh reps dl is 15-20 reps?
Die voel je wel conditioneel

Hehe nee, maar 5x5 deadlift wel

Ook weer maagpijn en hoofdpijn. grr.. weinig eetlust ook verder (wat voor mijn doen best bijzonder is)
? En ja, ben gewoon stronteigenwijs..Heb geen idee, is ook alweer van vorige week dus moet dan echt puur op beeld af gaan. Laatste sessie was gisteren (ook 6x50kg maar dan laatste set). Filmpje daarvan staat in mn laatste berichtje. Naar mijn idee had ik daar meer spanning (ook meer legdrive).Rond 14s lijk je veel spanning te verliezen, vooral ook vanwege het herpositioneren van de voet. Herken jij je hierin? Je kunt ook helemaal klaar liggen en dan pas unracken, zo is het voor velen makkelijker spanning te behouden.
De squats die ik gezien heb gaan jou makkelijk af.

ThnxBalen zeg, beterschap!
Ik zou zeggen: vanavond even lekker overslaan. Ik ken je niet persoonlijk, maar bij mij zakt de moed meestal in de schoenen als ik in zo'n geval toch ga trainen en alles op (bij wijze van) 50% doe... Of je gaat toch te hard en dan zit je morgen sowieso weer ziek thuis![]()

Wel wat gegeten, maar baby porties. Baal wel, maar is niet anders!