Fitness Seller

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Hmm je geeft aan het wel vaker, ook na vakantie gehad te hebben. Ik neem een dat je daar ook weinig slaapt, anders eet, wellicht wat stress (kan ook positief zijn omdat je opgewekt bent) hebt. Misschien geven zulk soort factoren bij jou best wel een breuk op je herstel? Anders weet ik het ook even niet.

Inderdaad, doorbijten! Succes alvast :p

• Topic Starter Topic Starter
Hmm je geeft aan het wel vaker, ook na vakantie gehad te hebben. Ik neem een dat je daar ook weinig slaapt, anders eet, wellicht wat stress (kan ook positief zijn omdat je opgewekt bent) hebt. Misschien geven zulk soort factoren bij jou best wel een breuk op je herstel? Anders weet ik het ook even niet.

Inderdaad, doorbijten! Succes alvast :p
Ja dat zou best kunnen! Op vakantie speelt het anders eten (geen eiwitsupps) ook een rol natuurlijk.

Wordt vanavond kwestie van niet piepen en gewoon doen:p

Vaak als je van low volume/reps naar meer volume/reps gaat krijg je last.

Je oude lichaam kan zich niet zo snel aanpassen, niks aan te doen. :D

Vaak als je van low volume/reps naar meer volume/reps gaat krijg je last.

Je oude lichaam kan zich niet zo snel aanpassen, niks aan te doen. :D
Ja maar het was juist lowrep:p Of bedoel je mijn volume triceptrain? Hehe

Lol lees nu pas oude lichaam.. ben nog niet eens 30:( (bijna dan)

Hoort erbij + niet fit geweest. Gaat dubbel op.

Ondanks alle spierpijn, had ik best een aardige sessie. Helaas kon ik geen 0,5kg schijfjes vinden dus even geïmproviseerd

Squat
3 x 85,5kg
3 x 85,5kg
3 x 88kg rpe7
Ging nog aardig easy naar omstandigheden, alleen laatste rep ging ik iets te diep en werd daardoor beetje meer een goodmorning squat.

Bench
4 x 52,5
4 x 52,5
4 x 52,5
4 x 52,5
laatste set op film. Voelde zwaarder dan vorige week, maar volume ligt ook een stuk hoger deze week dus gewoon prima verder!

Shoulder DB press
10 x 2 x 12
9 x 2 x 12
9 x 2 x 12

OHP
6 x 28
6 x 28
10 x 23

Nog een update van mijn wederhelft. Hij traint nu 4 dagen ipv 2/3. Ik kon het volume daardoor beter verdelen en focus wat meer leggen op hypertrofie.

Afgelopen week was voor hem de 1e week van het nieuwe schema en relatief easy. Doel voor deze week is om op ongeveer RPE 8 uit te komen op de laatste sets. De bedoeling is om dit verder op te bouwen tot rpe 9.5 (daarna volgt er een deload).

Voor mij is het een beetje experimenteren hoe hij reageert etc. maar ik vind het iig erg leuk om hem te coachen:)

Laatste training van hem
SQ
4x6x118 rpe7

BP
4x6x68 rpe 7

DL
6 x 144 rpe 6
4 x 153 rpe 7.5
2 x 162 rpe 7

boye rpe volume tabel.jpg

Laatst bewerkt:
Moet je zover boven je borst stoppen van je coach?

Moet je zover boven je borst stoppen van je coach?
Wat bedoel je met ver boven de chest? Het is namelijk onder mn chest waar ik de bar aan raak:P Kan me indenken dat de hoek nogal vertekend, mijn andere vids geven een beter beeld.

Lijkt inderdaad net of je 10cm stopt boven je borst.

Wat bedoel je met ver boven de chest? Het is namelijk onder mn chest waar ik de bar aan raak:P Kan me indenken dat de hoek nogal vertekend, mijn andere vids geven een beter beeld.
Volgens mij doe je t zelfde als ik deed. Je laat hem juist zakken nog op het laagste punt of het is te slecht te zien op je filmpje.
Als je monster arch hebt en dat deel hoger ligt zou ik m daar pakken anders gewoon op deel van je boob ivm rom.

Ondanks alle spierpijn, had ik best een aardige sessie. Helaas kon ik geen 0,5kg schijfjes vinden dus even geïmproviseerd

Squat
3 x 85,5kg
3 x 85,5kg
3 x 88kg rpe7
Ging nog aardig easy naar omstandigheden, alleen laatste rep ging ik iets te diep en werd daardoor beetje meer een goodmorning squat.

Bench
4 x 52,5
4 x 52,5
4 x 52,5
4 x 52,5
laatste set op film. Voelde zwaarder dan vorige week, maar volume ligt ook een stuk hoger deze week dus gewoon prima verder!

Shoulder DB press
10 x 2 x 12
9 x 2 x 12
9 x 2 x 12

OHP
6 x 28
6 x 28
10 x 23

Lekker training! Je squats gaan ook mooi!

Volgens mij doe je t zelfde als ik deed. Je laat hem juist zakken nog op het laagste punt of het is te slecht te zien op je filmpje.
Als je monster arch hebt en dat deel hoger ligt zou ik m daar pakken anders gewoon op deel van je boob ivm rom.
Foto ter illustratie. Je kan nog net zien waar de bar komt.
Ik zal de coach wel ff vragen wat hij vind van de positie van de ellebogen. Ga ook maar x vragen of iemand van voor kan filmen:)
1480571361821.jpg

Laatst bewerkt:
Had inmiddels response terug. Zijn reactie was "no need to fix something that issen't broken"

Denk wel dat het goed is om kritisch te blijven, maar dit zijn wel details die met de jaren komen! Benchen met oa. een J lijn lukt soms wel en soms weer niet.. goed om nog aan te werken natuurlijk.

Wellicht heb je hier wat aan @natty87 (ik iig wel:))

Had inmiddels response terug. Zijn reactie was "no need to fix something that issen't broken"

Denk wel dat het goed is om kritisch te blijven, maar dit zijn wel details die met de jaren komen! Benchen met oa. een J lijn lukt soms wel en soms weer niet.. goed om nog aan te werken natuurlijk.

Wellicht heb je hier wat aan @natty87 (ik iig wel:))

Zeker leer je Door de jaren ook steeds meer. Ging niet zo zeer om de lijn maar het punt waar de bar in zakt zeg maar. Net onder je borst en op je foto ook te zien t laagste punt.

Heb mn nieuwe schema binnen en mag gaan reppen!!! :D

Doodlift
5 x100
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100
10 x 100 @8 (AMRAP)
Mocht niet verder dan 10reps gaan, maar zat nog wel paar reps in de tank. Eindelijk voelt mn setup ok, kan ook veel meer met de benen pushen dus dat gaat ook beter.

Fotoow van gisteren
IMG_20161201_234003.jpg

Small stance smith sq
7 x 80
7 x 80
7 x 80 (zwaarder dan de deadlifts O.o) @9

Pull through
18 x 41
15 x 45
15 x 50

Leg extension
12 x 82