Update van wederhelft:
We hebben allebei reeva griphandschoen (nuja geen handschoen, maar geen idee hoe ik het anders moet noemen) besteld.
Morgen mag ik ze voor het eerst uittesten tijdens het deadliften. Laatste paar keer had ik enorm veel pijn in mijn handen. Werd mij verteld dat dat in de loop van de tijd minder wordt, nou mooi niet dus! Ik zit elke week weer met half afgescheurd eelt en pijn. Ik verlies daardoor ook veel spanning. Ik moet wel zeggen dat we erg brakke stangen hebben bij f4f en we mogen geen magnesium gebruiken.
Van de coach tip gekregen om deels straps te gebruiken, maar een laagje leer helpt ook wel
Mijn vriend had vandaag zijn volume dl dag. Hij had het schema verkeerd gelezen en deed 9 reppers ipv 7 lol.
Uiteindelijk heeft hij 3x9x140 en 1x8x140 gedaan (laatste op rpe 8)
Squat gaat ook mooi vooruit, laatste keer een easy 3x140 als topset (rpe 6). Deze week een piramide met als laatste set 140 tot rpe 9. Ben benieuwd hoeveel reps hij haalt!
Bench blijft zijn zwakkere ligt (tov van de andere 2), maar hij maakt daar nog steeds lineaire progressie mee. Vandaag 10 reppers met 70 kg.
Oja en we hebben ons allebei ingeschreven voor de beginners meet in grunn!! Ook super leuk dat we dit samen kunnen doen