MuscleMeat

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Dan heb ik dat waarschijnlijk verkeerd begrepen. Dan ga ik alsnog maar naar de -63 toe werken:p

Je kunt je prima kwalificeren in de -72 he als je de wilks haalt. Dan moet je je wel inschrijven in de -72 in juni. (en in die klasse kunnen uitkomen). Dan hoef je pas richting december te cutten.

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt je prima kwalificeren in de -72 he als je de wilks haalt. Dan moet je je wel inschrijven in de -72 in juni. (en in die klasse kunnen uitkomen). Dan hoef je pas richting december te cutten.
Ik moet met mijn huidige stats nog 27 wilks halen en op 62.5 kg 11 wilks. Ik moet er nog maar ff goed over nadenken. Voor nu schrijf ik mij dan maar in voor de -72.

Laatst bewerkt:
Best wel lekker getraind vandaag:)
Totaal maar 45 min, lekker basic verder.

SQ
10 x 20
10 x 40
8 x 50
5 x 60
1 x 70
Werksets 3x5 81%
3 x 5 x 75
Blij mee:)

BP paused
10 x 20
8 x 30
3 x 40
Werksets 3x5 81%
3 x 5 x 46.5

Hip thrusts
3 x 15 x 60 vpr

OHP. S.
3 x 10 x 29 vpr:) +8 reps

Dips bodyweight
3 x 8

Tot dusver nog geen enkele rep gefaald sinds m'n nieuwe schema en zo goed als elke week kunnen ophogen. Ik ben tevreden:D

Laatst bewerkt:
Lekker hoor. Goeie presskracht trouwens aan die OHP te zien na een stevig potje benchen!

Goed m'n training van gisteravond.

Eerst de Squat. Vet zenuwachtig weer (niet bang om te falen maar gewoon een gezonde dosis adrenaline).Dit keer cafeïne voor het trainen gehad wat niet zo slim was Heb de hele nacht amper geslapen... Hielp wel mee om net iets explosiever te zijn.
10 x 20
5 x 40
3 x 50
3 x 60
1 x 70
1 x 80
----
2 x 89 en rpe 8 (min nog 2 reps over. Misschien nog meer).

Had een spotter en dat hielp wel mee qua vertrouwen

Dus ja wat nu. Als 3e poging voor 100 kg gaan? E1rm =100

Bp paused
10 x 20
5 x 30
3 x 40
1 x 50
------
3 x 55 met wellicht nog 1 a 2 reps in de tank. 60 moet te halen zijn. E1rm 61.7

Deadlift
5 x 60
5 x 70
3 x 80
1 x 90
1 x 110
----
2 x 113 rpe 9? E1rm 123 op 3 reps en 117.5 op 2 reps

Ik zit nu te denken aan het volgende
SQ 90 - 95-97.5 - 100-102.5
BP 55 - 57.5-60 - 60-62.5
DL 110 - 115-117.5 - 120-122.5

Ik had gisteren nog heel licht spierpijn dus er zou meer in moeten zitten, maar dat zal ik pas zondag ervaren. Het is wel een andere omgeving, andere bench etc. Dan de commando's nog erbij. Dat zal ook verschil maken denk ik.

Heb eigenlijk gewoon geen idee:p Moet het maar gewoon ervaren en daarvan leren:) Heb er iig zin in!

ik zou zelf wat lager openen, zeker omdat het je eerste wedstrijd is. 3e beurten sowieso nog niet plannen, dat komt op de dag zelf wel :)

ik zou zelf wat lager openen, zeker omdat het je eerste wedstrijd is. 3e beurten sowieso nog niet plannen, dat komt op de dag zelf wel :)
Nog lager gewicht dan 4 rm?

De rest vd beurten zijn meer als leidraad voor mijzelf, ligt inderdaad heel erg aan hoe de openers gaan en hoe fit ik ben etc.

Zou wel hoeveel tof zijn als ik 100 - 60 - 120 haal:D

Nog lager gewicht dan 4 rm?

De rest vd beurten zijn meer als leidraad voor mijzelf, ligt inderdaad heel erg aan hoe de openers gaan en hoe fit ik ben etc.

kan opzich wel, weet niet of je veel zenuwen hebt in je 1ste beurt :P opzich geen slecht game plan, ik hou zelf alleen van iets grotere stappen maken binnen mn beurten dus begin ik altijd vrij laag

kan opzich wel, weet niet of je veel zenuwen hebt in je 1ste beurt :P opzich geen slecht game plan, ik hou zelf alleen van iets grotere stappen maken binnen mn beurten dus begin ik altijd vrij laag
Vast wel haha:p Heb al zenuwen in de gym lol, maar tot dusver pakt dat juist positief uit. Hoe dat zondag is ga ik ervaren:)

Qua bench vind ik 55-57.5-60 ook wel erg dicht bij elkaar, maar het zijn ook maar baby weights:p 57.5 heb ik al 1 x gedaan en was geen grinder, 60 is een twijfelgeval.

Heb een leuke meet gehad! Veel relaxte lui en goeie sfeer:)

Was TE zenuwachtig voor het squaten. 90 en 95 gehaald (maar niet zo mooi als in m'n training). Bij de 100 stond ik met vaatdoek beentjes:p lift niet gehaald helaas. Kon door de zenuwen ook totaal geen spanning houden.

Voor de bench gelukkig iets minder zenuwen. 1.5 week gepauzeerd benchen is alleen niet echt voldoende :p Heel veel fouten gemaakt, maar gelukkig wel 3 goed gekeurde beurten.
55, 57.5 en 60.

DL ging best lekker. Gestart met 115, daarna 120 en toen getwijfeld of ik voor 125 of 130 moest gaan.

Toch maar voor 125 gegaan en toen merkte ik al dat er meer in zat. Ach, ben opzich niet ontevreden:) Genoeg dingen om aan te werken:)

Op naar de drc cup!

Totaal 280 kg op 65.3 kg (293 wilks)

125 dl easy as f**k ;)

Netjes!!!

Jammer van de sq maar toch mooi die 95!

Lekker gelift vandaag hoor. Jammer dat in de laatste maand er een heel aantal vrouwelijke afzeggingen waren.

Laatst bewerkt:
Netjes, hoor. De ervaring telt ook mee, volgende keer sta je alweer een stuk zelfverzekerder.

Terug
Naar boven