Gisteren weer naar de sportschool geweest, maar niet voor mijzelf. Mijn lichaam was nog gesloopt

Sowieso al sinds donderdag? nauwelijks slaap gehad en dan met die spanning erbij. Goeie les voor de drc cup, dan neem ik mooi wat extra vrije dagen op
M'n vriend was ook mee naar pl wedstrijd in fox en die is helemaal enthousiast geworden! Ik ben direct aan de slag gegaan en heb een redelijk basic dup programma gemaakt voor hem.
4 dagen full body (3 x bench 3 x squat 2 x dl + acc).
Hij is nog een soort van beginner. Volgens mij traint hij nu sinds september vorig jaar weer serieus (4 x p. week). Doel was om wat massa te bouwen op zijn bovenlichaam. Heb er nog wel 1 benendag ingesneakt, maar ik kreeg 'm niet aan het deadliften

Hij is van 76 kg (1.81) naar 84-85 kg gegaan met een gelijk vet% (9-10%) dus ik denk dat dat een prima basis is om kracht mee op te bouwen.. Heb er alleen voor mannen geen verstand van, welke lengte in welke gewichtsklasse etc.
Zal proberen om af en toe zijn resultaten etc ook te loggen. Ben zelf natuurlijk ook nog veel aan het leren dus ik kan hem maar tot een zekere hoogte helpen.
Hij bencht momenteel 4 x 6 x 70 en 3 x 8 x 65 (op de bb manier) en hij squat 5 x 5 x 95 (ruim onder paralel). Volgens mij typische beginner stats? DL gaan we van de week ff kijken hoe dat gaat.
Vanavond pak ik m'n training weer op, maar ik start wel wat lichter.