- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Yeshh ook heul blij mee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeshh ook heul blij mee

ThanksNet even een groot gedeelte van je log doorgelezen. Goeie squat en deadlift.

Dankjuh!!!
Hopelijk gaat snel die nieuwe gym openJa snap wat je bedoelt. Dat sleutelen had nu niet meer gemoeten, alleen wekt het irritatie op als ik mijn bench filmMisschien let je er op het moment teveel op? Gewoon na drc weer op focussen en nu zorgen dat je lekker lift![]()
142.5 en al beetje voorvermoeid door de 135 clustersetsNo clue hoe je 140 dl er uit ziet, maar die 65 bonks is meer dan prima opener lijkt het zo.
142.5 en al beetje voorvermoeid door de 135 clustersets
138 zou mn 3rm moeten zijn obv mijn huidige pr (92%) ...maaarrr denk zelf dat ik (helemaal tijdens een meet) meer moet kunnen halen dan 150.Lijkt easy te gaan toch. Dacht altijd dat vuistregel 3rm = opener. Moet hiermee wel te doen zijn?
Dank

Dan zou ik eigenwijs zijn en naar boven afronden. Lekker openen op 140.138 zou mn 3rm moeten zijn obv mijn huidige pr (92%) ...maaarrr denk zelf dat ik (helemaal tijdens een meet) meer moet kunnen halen dan 150.
Ja miss moet ik niet voor veilig gaan en gewoon alles eruit halen!Dan zou ik eigenwijs zijn en naar boven afronden. Lekker openen op 140.
Ja miss moet ik niet voor veilig gaan en gewoon alles eruit halen!

Maar ik heb ook wel gezien dat soms de pauze onderin bij bench bij de judges verschilt qua tijd.
Soms lijkt het een milliseconde.
Soms ook wel 2 seconden.
Dat is zo kut.