Hans_i
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.131
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(hoezo timing :/)ThanksTop resultaat toch 2 de! Gefeliciteerd!
Het is elke keer anders en het blijven momentopnames he. Maar je mag zeker niet klagen![]()

Yep indd! NK kwalificatie is gelukt en indd weer een ervaring rijker. Zoveel dingen weer die beter kunnen!Goed gedaan hoor.
NK in de pocket.
Nu daar naartoe werken.
Je hebt nu wat meer ervaring, dus NK zal alles vast stuk 'smoother' gaan.
Ze waren heel streng op diepte vandaag. Heel veel waren afgekeurd.
Hoe kan zo'n dure riem kapot gaan? Is er iets afgebroken?

Yup is balen, maar ding was al lamKloten van je belt ook!
Leuk je even gezien te hebben ook al was het kort![]()
Jammer dat ie net tijdens de meet los ging zitten O.o
Thnx!!Gefeliciteerd. Shar is tweede geworden toch? Die valt niet zo makkelijk te verslaan volgens mij
Wat was er mis met je belt?
Hoop gewoon elke meet voor mijzelf een beter totaal te kunnen neerzetten, daar doen we het voor!! DankJe kwalificatie is binnen én tweede geworden! Ondanks die kleine dingetjes zoals dat met je belt is het dan toch helemaal top joh!![]()

Dankjuh

2e beurt was de barpad niet goed en lag ook niet top dus die ging niet strak. 3e beurt heb ik geen vid van, maar die voelde iig erg goed! Niet heel zwaar
Press commando ging vrij vlot gelukkig
Ik was te bang om te falen dus dan maar zsm naar lockout. Jammer, want dat maakt de lockout veel lastiger. Bar kwam elke lift naar voren dus ik kwam blijkbaar niet in de juiste positie (te gehaast alles).
Diepte is en blijft een dingetje met powerliften. Om die reden deden de westside gasten toch altijd low box squats om consequent op de juiste diepte te komen? Nu zijn mijn squats heel anders met gewichtheffen (altijd full), maar is het voor powerlifters echt zo erg om 5cm dieper te gaan standaard om dat soort afgekeurde beurten te voorkomen?
Of faalt je techniek op zo'n moment gewoon waardoor je als lifter je diepte niet goed haalt (uit je "groove").
Ben alle filmpjes na gaan lopen en dan zie je al zoveel dingen wat ik anders had willen doen.
Ik lift door de zenuwen en adrenaline compleet anders!! Squat werkt voor mij beter als ik relaxed ben. Niet te snel zakken, want dan kan ik mijn quads niet meer gebruiken en faal ik vanwege een goodmorning. Dit ging tijdens de meet dus niet goed. Ook onvoldoende spanning. De afgekeurde lift op diepte is op vid niet echt te zien.
Squat
120/125 fail /125 afgekeurd op diepte
Bench ging beter door de liftoff en betere bench!! Kon veel beter spanning zetten omdat het bankje breder is. Erg fijn dus2e beurt was de barpad niet goed en lag ook niet top dus die ging niet strak. 3e beurt heb ik geen vid van, maar die voelde iig erg goed! Niet heel zwaar
Press commando ging vrij vlot gelukkig
Bp 62.5/67.5/70
Deadlift leek totaal niet op de gym dl. Door de adrenaline trok ik het gewicht veel te hard omhoog, de 1e beurt kwam het gewicht weer iets omlaag.
Techniek was ver te zoeken iigIk was te bang om te falen dus dan maar zsm naar lockout. Jammer, want dat maakt de lockout veel lastiger. Bar kwam elke lift naar voren dus ik kwam blijkbaar niet in de juiste positie (te gehaast alles).
Ik had heel eerlijk liever een vieze laatste grinder gedaan
Dl 140 fail / 145 / 145
6/9 gehaald
3e beurt dl
Afgekeurde sq op diepte
![]()
Je post kwam nog net voor mn eigen post zie ik!Diepte is en blijft een dingetje met powerliften. Om die reden deden de westside gasten toch altijd low box squats om consequent op de juiste diepte te komen? Nu zijn mijn squats heel anders met gewichtheffen (altijd full), maar is het voor powerlifters echt zo erg om 5cm dieper te gaan standaard om dat soort afgekeurde beurten te voorkomen?
Of faalt je techniek op zo'n moment gewoon waardoor je als lifter je diepte niet goed haalt (uit je "groove").

ThanksGefeliciteerd!
Ben zelfs sterker voor Mn gevoel als er meer diepte in komt dan paralell (stretch reflex).

Ze waren erg streng indd, maar ben zelf niet helemaal overtuigd vanuit deze hoekBen niet eens met afkeuring! Imo lager dan paralell

Waarom niet met een spiegel meer?Je post kwam nog net voor mn eigen post zie ik!
Ik film zelf altijd mn squats en heb nooit moiite met de diepte, maar probleem.is dat ik met een spiegel squat dus dat moet ik echt niet meer doen!
Ik ben vanwege mn bouw (mega lange benen tov een kort romp) iig geen diepe squatter. Zonder sqschoenen blijf ik op par hangen. Small stance gaat dan beter, maar dan wordt ik helemaal dubbel gevouwen![]()
Ik kon mn diepte moeilijk pijlen zonder spiegel, dus wel handig om voor de meet zonder spiegel te leren squatten en de diepte filmen (of met een pion erbij of een box).