Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx!
Ja dat sowieso. Jammer dat dat door werk en kiddo niet altijd lukt

Wel beetje eigenwijs, maar heb geluk want voel me op 't moment primaOei, dat is wel heeeeul eigenwijs, trainen als je koorts hebt.. Maar tsja, dat weet je zelf dus ook. Hanteer zelf de 'regel': koorts = niet trainen en plat. Hoop dan ook dat je je vandaag niet al te belabberd voelt? Beterschap!
![]()
eNee ik train veeell lekkerder zonder tijdsdruk! Helaas is t soms niet andersGewoon prima training, al lijkt het me niet bepaald lekker om zo gehaast er in te moeten..
Zorg voor je me-time.

Thnx
Ik moet maar ff bedenken hoeveel nut het voor PL heeft om de triceps te isoleren. Misschien is cgbp dan een betere optieAls dips niet willen zijn er genoeg alternatieven.
Skull crushers. Of andere vorm van extensions. Bb/db
Cgbp.
Hoe kom ik aan zo'n blockBlock bench presses of benches tegen banden/kettingen etc
?Denk ook dat ik beter eerst op diepte kan gaan squaten en dan weer opnieuw ophogenImo net niet diep genoeg elke keer.
Goed op je diepte oefenen en tot dat niet verhogen in kg.
Zonder belt kun je dat even goed oefenen.
Zou t niet elke set doen.
Ik moet maar ff bedenken hoeveel nut het voor PL heeft om de triceps te isoleren. Misschien is cgbp dan een betere optie

Je bedoeld qua diepte? Of qua snelheid?Ja zo is dat! Zou zeker jammer zijn.
Hoe gaat het zakken met de 90?