Fitness Seller

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Ziet er goed uit zo na t ziek zijn.

Flink pitten doet soms echt wonderen, he?

Oei, dat is wel heeeeul eigenwijs, trainen als je koorts hebt.. Maar tsja, dat weet je zelf dus ook ;). Hanteer zelf de 'regel': koorts = niet trainen en plat. Hoop dan ook dat je je vandaag niet al te belabberd voelt? Beterschap! :kiss:

• Topic Starter Topic Starter
Oei, dat is wel heeeeul eigenwijs, trainen als je koorts hebt.. Maar tsja, dat weet je zelf dus ook ;). Hanteer zelf de 'regel': koorts = niet trainen en plat. Hoop dan ook dat je je vandaag niet al te belabberd voelt? Beterschap! :kiss:
Wel beetje eigenwijs, maar heb geluk want voel me op 't moment prima:De

Training van vandaag ging redelijk. Vanwege de vakantie van m'n dochter moest ik oppas regelen en dat kon pas aan het einde vd middag en had tot half 6. Hop van zwemles klaar gemaakt, m'n dochter weg gebracht en gaan trainen. Heb gefreeweeled want had echt te weinig tijd.

SQ
5 x 40
5 x 50
3 x 60
2 x 70
1 x 80
1 x 85
1 x 90
3 x 77.5
5 x 72.5

BENCH T&G
2 weken niet gedaan dus benieuwd hoe ik ervoor sta (merk dat ik veel gecontroleerder bench dus dat is positief!)
5 x 30
5 x 40
2 x 50
1 x 55
2 x 60 rpe 10 PR (denk dat ik 2 weken terug meer had gehaald maar toen niet gemaxt)
4 x 6 x 50

Hip thrusts
2 x 12 x 60

Dips bodyweight
4 x 6

Squat ging minder vandaag. Toch nog wat spierpijn in de glutes en hams van gisteren (ik gok door de rdl).

Voor m'n nieuwe schema ga ik m'n dl op 125 houden als 1 rm. De comp bench op 57.5, t&g bench 62.5 en SQ 90 (iets lager zodat ik meer op diepte kan focussen).

Laatst bewerkt:
Gewoon prima training, al lijkt het me niet bepaald lekker om zo gehaast er in te moeten..
Zorg voor je me-time ;).

Gewoon prima training, al lijkt het me niet bepaald lekker om zo gehaast er in te moeten..
Zorg voor je me-time ;).
Nee ik train veeell lekkerder zonder tijdsdruk! Helaas is t soms niet anders

Train vandaag
Squats
W.u. tot "daily max"
1 x 90
3 x 6 x 70
1 x 5 x 70 (2e set.. vergat 1 rep maar kwam ik pas achter na t bekijken van 't filmpje lol :p

Bench t&g
W.u. tot "daily max"
1 x 60
2 x 5 x 52.5
3 sets gepland maar kracht viel dood:s
Moest helaas samen benchen met 2 andere gasten en veel teveel reps tijdens de warming up gedaan .. volgende x beter!

Hip thrusts
3 x 10 x 70

OHP
3 x 10 x 29

Upright rope rows
3 x 10 x 32
12 x 32 amrap

DIPS
??
Laten filmen maar was niet tevreden. Toch geprobeerd onder parallel te gaan maar ging voor geen meter..
Twijfel nu of ik niet beter wat anders kan doen (toch weer overhead extensions?)
Ik voel überhaupt m'n triceps niet (te zwaar dus gebruik meer chest, schouders en traps).

Dip machine
2 x 10 x 41 (neh ook niks)

Laatst bewerkt:
Leuk filmpje :P

Squat je licht ook met belt?

Als dips niet willen zijn er genoeg alternatieven.

Skull crushers. Of andere vorm van extensions. Bb/db
Cgbp.

Als dips niet willen zijn er genoeg alternatieven.

Skull crushers. Of andere vorm van extensions. Bb/db
Cgbp.
Ik moet maar ff bedenken hoeveel nut het voor PL heeft om de triceps te isoleren. Misschien is cgbp dan een betere optie

Block bench presses of benches tegen banden/kettingen etc

Hoor graag ff jullie mening. Ik ben bang dat ik op m'n SQ afgekeurd ga worden omdat ik wellicht net niet diep genoeg ga.

Heb ff een foto gemaakt. Als ik dieper ga krijg een serieuze butwink maar wat moet dat moet!

IMG_20160306_181541.jpg

Imo net niet diep genoeg elke keer.
Goed op je diepte oefenen en tot dat niet verhogen in kg.

Zonder belt kun je dat even goed oefenen.
Zou t niet elke set doen.

Imo net niet diep genoeg elke keer.
Goed op je diepte oefenen en tot dat niet verhogen in kg.

Zonder belt kun je dat even goed oefenen.
Zou t niet elke set doen.
Denk ook dat ik beter eerst op diepte kan gaan squaten en dan weer opnieuw ophogen
Zou toch zonde zijn als ik juni daarop wordt afgekeurd!

te onduidelijke hoek om iets te zeggen over diepte. Diepte is iig niet overtuigend

Ik moet maar ff bedenken hoeveel nut het voor PL heeft om de triceps te isoleren. Misschien is cgbp dan een betere optie

Iets als skullcrushers kan prima als assistance, dat is juist het hele nut er van eigenlijk :p

Ja zo is dat! Zou zeker jammer zijn.
Hoe gaat het zakken met de 90?

Terug
Naar boven