prosteenstoter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lengte is denk ik niet zo'n probleem, denk aan @ChreizGeen dieet is altijd goed toch?
je bent wel behoorlijk lang voor een vrouw, geen voordeel bij pl lijkt me? Midgets hebben meestal meer baat bij pound for pound sporten, minder ROM en meer massa op een lichter frame... of merk je dat minder?

Bij bench heb je er weinig aan, maar bij deadlifts zijn lange armen wel een voordeel hoor.Wat wel in mn nadeel is zijn m'n lange armen, in verhouding lange benen tov mn romp en smalle frame.

Uhu dat wel gelukkigBij bench heb je er weinig aan, maar bij deadlifts zijn lange armen wel een voordeel hoor.![]()

Uhu kloptlengte is geen probleem als super heavyweight, maar pound for pound kun je vaak minder sterk zijn... Chris is wel lang maar ook behoorlijk zwaar, als je genoeg massa op je frame kan plakken is lengte al minder een probleem lijkt me!
sterke pull ups overigens![]()

lengte is geen probleem als super heavyweight, maar pound for pound kun je vaak minder sterk zijn... Chris is wel lang maar ook behoorlijk zwaar, als je genoeg massa op je frame kan plakken is lengte al minder een probleem lijkt me!
sterke pull ups overigens![]()
In welke klasse zou je als 183cm man moeten meedoen?Jep, IMO zijn gewichtsklasses eigenlijk lengteklasses.
In welke klasse zou je als 183cm man moeten meedoen?

).
Klopt!! Zal iets eerder zijn, dus ook tijd om fatsoenlijk te ontbijtendus nu kan je dan om half 9 opstaan?
stukken beter ja.
Nog best veel incline werk op de borst voor een pl-er.

Wowdat niet slapen ken ik ja, ik los dit op door op mn 1 a 2 uitslaapdagen (avonddienst) de klok rond te slapen, maar gezond is anders XD

In welke klasse zou je als 183cm man moeten meedoen?
Qua structuur en inspiratie haal ik mijn informatie uit het boek "scientific principles of strength training". Ben sowieso een groot fan van Chad wesley smith![]()
Wow
Als je niet anders kan dan moet je wel wat. Weekend slaap ik wel 10 uur, maar doorbroken (want mauwende katten, drukke kiddo en een kerel die een ochtendmens is).
Yup hier net zoSamen met Mike Israetel en Max Aita op dit moment ook wel mijn favoriet met zijn baby blauwe ogen. Laat je zowel het volume als het gewicht oplopen binnen een cycle?

Meeste mensen slapen toch niet door? Bijv naar toilet...
Al eens oordoppen geprobeerd?
Kom daarna ook maar moeilijk mn nest uit. In feite zou je niet naar de wc moeten (lichaam maakt een hormoon aan die oa de eetlust en wcdrang remt). Heb ik zelf gelukkig nooit last van.