Fitness Seller

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Ik kon mn diepte moeilijk pijlen zonder spiegel, dus wel handig om voor de meet zonder spiegel te leren squatten en de diepte filmen (of met een pion erbij of een box).
Pause squats waar je een box net schampt en er dus geen steun van hebt. En dan gewoon inslijpen. Maar je probleem zit hem meer in de GM's denk ik, had ik ook altijd. Nu geen probleem meer nu ik alleen high bar squat, maar dat is voor powerliften niet zo handig.

Gefeliciteerd zeg!! Heb alleen de squats kunnen zien. Jammer dat het beter kon, gewoon meenemen voor de volgende keer.

Squatdiepte ziet er op de foto echt prima uit inderdaad. Maarja, daar gaan wij helaas niet over.

Kreeg je echt helemaal niks door je keel in de ochtend? Dat is wel zuur zeg, je hebt echt wat nodig in je maag :(

Top hoor! Volgende keer eerste! Dan neem je ook weer wat meer wedstrijdervaring mee. :clap:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.225
Gefeliciteerd zeg!! Heb alleen de squats kunnen zien. Jammer dat het beter kon, gewoon meenemen voor de volgende keer.

Squatdiepte ziet er op de foto echt prima uit inderdaad. Maarja, daar gaan wij helaas niet over.

Kreeg je echt helemaal niks door je keel in de ochtend? Dat is wel zuur zeg, je hebt echt wat nodig in je maag :(
Thnx:)
Yep volgende x beter! Toch meer spanning dan tijdens de NSB meet, maar dat zal elke meet minder worden verwacht ik. De rest vd aandachtspuntjes neem ik mee voor het NK:)

Ja wel iets, 2 eierkoeken + havermoutreep. Daar tot 2 uur in de middag opgeteerd (incl isotone sportdrank). Daarna met pijn en moeite 1.5 frikadel er in gepropt + een suikerwafel. Voelde me daarna stuk beter voor de deadlifts:p

Volgende keer veel meer vloeibare voeding mee dus:p AA drink is ook wel handig. We wouden nog naar de AH, maar was beetje te krap qua tijd.

Vandaag 72.6 kg. 1.5 kg kwijt in paar dagen door de spanning O.o

Top hoor! Volgende keer eerste! Dan neem je ook weer wat meer wedstrijdervaring mee. :clap:
Dank je:)

Haha 1e, dat zie ik helaas niet zo snel gebeuren of alle toppers moeten een blessure hebben:p Geeft verder niet, hoop voor mijzelf nog beter te liften dan gisteren:)

Dat is inderdaad niet veel voeding gedurende de wedstrijd :o

Misschien wat chocomel / van die ijskoffie / milshake achtige dingen naar binnen tikken?

Woh 1.5kg kwijt!

Hoop voor je dat het elke meet minder wordt. Tot toe zelf nog niet mogen ervaren. Hehe. Na eerste lift al wel iets rustiger.

Zat je riem trouwens niet te strak? Heb ik zelf bij sbd gehad dat ie moeilijk ging en ook daarna weer los ging.

Wist je wel dat er op ongeveer 500 meter afstand een AH zat?

Kwamen wij later ook achter in de auto toen de tomtom was ingesteld :roflol:

• #1.229
Dat is inderdaad niet veel voeding gedurende de wedstrijd :o

Misschien wat chocomel / van die ijskoffie / milshake achtige dingen naar binnen tikken?

Woh 1.5kg kwijt!
Ja zoiets:p Milkshakes, chocomel en AA:p

Hoop voor je dat het elke meet minder wordt. Tot toe zelf nog niet mogen ervaren. Hehe. Na eerste lift al wel iets rustiger.

Zat je riem trouwens niet te strak? Heb ik zelf bij sbd gehad dat ie moeilijk ging en ook daarna weer los ging.
Sommigen lijken er totaal geen last van te hebben! Ik sprak Romy nog, maar die was echt super relaxed O.o

Denk indd dat hij te strak zat. Normaal natuurlijk maar 1 laag aan en nu 2. Had achteraf riem ff bij moeten stellen.

Wist je wel dat er op ongeveer 500 meter afstand een AH zat?

Kwamen wij later ook achter in de auto toen de tomtom was ingesteld :roflol:
Serieus:p? Handig voor de volgende keer lol

Haha vaak lijkt het gewoon zo hoor.

Zelf heb ik mn riem bij sq strakker dan bij dl omdat dan meer eten en drinken gehad etc.
En de lagen tellen idd ook mee.
Misschien volgende x eens testen in training voor je weer een meet hebt?

• #1.231
Haha vaak lijkt het gewoon zo hoor.

Zelf heb ik mn riem bij sq strakker dan bij dl omdat dan meer eten en drinken gehad etc.
En de lagen tellen idd ook mee.
Misschien volgende x eens testen in training voor je weer een meet hebt?
Ja dat ben ik nu wel van plan:)

• #1.232
Ben weer terug:D

Met de contest in 6 weken 4% vet verloren en inmidels een wat minder fatty pl-er.

Nieuwe doelen en nieuwe kansen voor aankomend jaar:) Ik stond het weekend voor mn vakantie op 68.7 kg
Bizar aangezien ik de week voor de drc nog 73-74 kg was O.o De vrijdag voor mn vakantie was ik 70 kg en nu 70.3 kg na een week AYE. Had erger verwacht:p Doel nu is om dit te behouden en in de -72 mee te doen tijdens het NK. Voor een podiumplek hoef ik niet te gaan, maar wil gewoon lekker liften. No stress!

Ik heb tijdens mn vakantie 4 x getraind, maar nauwelijks benen want geen squatrek en een holle ruimte (1 x gedeadlift, maar dat was geen doen).

Ik heb tijdens de contest wat hoger in reps gezeten, maar ik ga nu langzaam aan weer opbouwen in gewicht. Zal vast een beetje kracht kwijt zijn, maar dat is meestal tijdelijk.

Heb iig zin om weer zwaar te liften en ga ook naar een andere gym dus geen gezeik meer over het geluid tijdens het dl-en:D

Weer een pl-er die toch te ijdel is om vp te ver te laten oplopen :cool:

De donkere kant (bb) is toch wel aantrekkelijk voor vele pl-ers.... :D

Leuk dat je ook mee gaat doen aan de drc.

• #1.235
  • #1.238
Eerste beentrain weer sinds vakantie en 1e dl sessie in circa 2 weken.

Squats vielen dik mee, maar toen ik 80 kg aan het verslepen was (haal het gewicht altijd uit het sq rek) voelde het gewicht LOEI zwaar. Echt al dood na 3 sets squats:p Deadlift lekker licht gehouden en gym ging bijna dicht dus maar 3 oefeningen kunnen doen.

Week na vakantie is altijd een rot trainingsweek, maar komt wel weer goed. Nu niet meer op dieet iig:)

FLATSHOE SQUATS
5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 90

SUMO DL
5 x 80
5 x 100
5 x 100
5 x 100

PLATE LOADED LEGPRESS (NIEUW)
14 x 110
14 x 110
14 x 110

Vakantie bench
Betere bench dan bij f4f:D

Squats van vandaag

Merk zelf ook dat het na de vakantie even wat gas terug nemen is, met name op de squats.
Komt gelukkig wel snel weer terug!

Vakantie benches zien er netjes uit :D

• #1.240
Merk zelf ook dat het na de vakantie even wat gas terug nemen is, met name op de squats.
Komt gelukkig wel snel weer terug!

Vakantie benches zien er netjes uit :D
Gek genoeg gingen de squats prima, alleen conditioneel gezien niet:p
Nu best wel wat spierpijn ook lol

Vanaf nu weer mooi opbouwen:)

Terug
Naar boven