- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Dankjuh en welkom. Ivm de contest zal ik hier even niet meer loggen, maar tegen augustus wel weer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjuh en welkom. Ivm de contest zal ik hier even niet meer loggen, maar tegen augustus wel weer

Pause squats waar je een box net schampt en er dus geen steun van hebt. En dan gewoon inslijpen. Maar je probleem zit hem meer in de GM's denk ik, had ik ook altijd. Nu geen probleem meer nu ik alleen high bar squat, maar dat is voor powerliften niet zo handig.Ik kon mn diepte moeilijk pijlen zonder spiegel, dus wel handig om voor de meet zonder spiegel te leren squatten en de diepte filmen (of met een pion erbij of een box).

ThnxGefeliciteerd zeg!! Heb alleen de squats kunnen zien. Jammer dat het beter kon, gewoon meenemen voor de volgende keer.
Squatdiepte ziet er op de foto echt prima uit inderdaad. Maarja, daar gaan wij helaas niet over.
Kreeg je echt helemaal niks door je keel in de ochtend? Dat is wel zuur zeg, je hebt echt wat nodig in je maag![]()

AA drink is ook wel handig. We wouden nog naar de AH, maar was beetje te krap qua tijd.Dank jeTop hoor! Volgende keer eerste! Dan neem je ook weer wat meer wedstrijdervaring mee.![]()

Geeft verder niet, hoop voor mijzelf nog beter te liften dan gisteren
Ja zoietsDat is inderdaad niet veel voeding gedurende de wedstrijd
Misschien wat chocomel / van die ijskoffie / milshake achtige dingen naar binnen tikken?
Woh 1.5kg kwijt!
Milkshakes, chocomel en AA
Sommigen lijken er totaal geen last van te hebben! Ik sprak Romy nog, maar die was echt super relaxed O.oHoop voor je dat het elke meet minder wordt. Tot toe zelf nog niet mogen ervaren. Hehe. Na eerste lift al wel iets rustiger.
Zat je riem trouwens niet te strak? Heb ik zelf bij sbd gehad dat ie moeilijk ging en ook daarna weer los ging.
SerieusWist je wel dat er op ongeveer 500 meter afstand een AH zat?
Kwamen wij later ook achter in de auto toen de tomtom was ingesteld![]()
? Handig voor de volgende keer lolJa dat ben ik nu wel van planHaha vaak lijkt het gewoon zo hoor.
Zelf heb ik mn riem bij sq strakker dan bij dl omdat dan meer eten en drinken gehad etc.
En de lagen tellen idd ook mee.
Misschien volgende x eens testen in training voor je weer een meet hebt?

Ik stond het weekend voor mn vakantie op 68.7 kg
Doel nu is om dit te behouden en in de -72 mee te doen tijdens het NK. Voor een podiumplek hoef ik niet te gaan, maar wil gewoon lekker liften. No stress!
Haha heel stiekem toch welWeer een pl-er die toch te ijdel is om vp te ver te laten oplopen
De donkere kant (bb) is toch wel aantrekkelijk voor vele pl-ers....![]()

Heb al aan de drc mee gedaan, nu op naar t nk! Moet ff mn logtitel veranderen

Welkom

Deadlift lekker licht gehouden en gym ging bijna dicht dus maar 3 oefeningen kunnen doen.

Gek genoeg gingen de squats prima, alleen conditioneel gezien nietMerk zelf ook dat het na de vakantie even wat gas terug nemen is, met name op de squats.
Komt gelukkig wel snel weer terug!
Vakantie benches zien er netjes uit![]()