- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ThnxBalen van je schouderblad, hopelijk heeft de fysio wat mooie trucjes voor je om het op te lossen
Desondanks nog een prima treen toch?![]()
Doe die al standaard tussen mn benchsets.. helpt hier helaas niet voormisschien wat band pull aparts erin gooie voor je schouderblad?
Oorzaak is een beetje giswerk. Enige wat vast is gesteld is dat ik hypermobiel ben (niet overal overigens). Het voelt alsof alles verkeerd zit.. knakt ook constant tijdens t bewegen.. stretchen helpt tijdelijk, net als de spierknopen masseren.. vooral landurig zitten is killing, ook verven kwam ik vandaag achterkomt schouder mayb van benchen?
Door het archen/bracen?

Nee nog niet. Fysio was op vakantieVervelend van je schouderblad... Weet je nu op voorhand al wat de oorzaak is?

Nee eigenlijk alleen wanneer ik serieus veel pijn heb. Had ook maar 9 behandelingen en die zijn al op:/ Heb ff de mazzel dat mn fysio een uitzondering voor me wil maken en de resterende uren op die van mn dochter wil gooien. Niet netjes, maar moet toch wat.Ga je wel met regelmaat naar de fysio voor deze klacht of alleen wanneer het weet erger wordt?
Nee eigenlijk alleen wanneer ik serieus veel pijn heb. Had ook maar 9 behandelingen en die zijn al op:/ Heb ff de mazzel dat mn fysio een uitzondering voor me wil maken en de resterende uren op die van mn dochter wil gooien. Niet netjes, maar moet toch wat.
Inmiddels weer wat minder last, maar gaat ook met pieken en dalen.
Ja hoop ik ook, is nogal irritant:/Da's wel jammer zo weinig behandelingen.
Hopenlijk kom je er eens af.

Freq iets minder weer omdat we t huis opknappen (wel 4 x p week upper/lower) + ben met wat hobby projecten bezig. Ook niet strak op schema verder, dus klein beetje freewheelen.
) en de blokhut wordt leeg gehaald + weg gehaald want er komt een nieuwe schutting en dat ding is verrot! Gelukkig gaat mn buuf die zetten met een team handige mannen
Nieuwe vloer is al gekocht dus die zal over enkele weken worden gelegd (daarom wordt nu alles ook geverfd, ben niet zo netjes met verven
).Haha nee. Ik vind pl leuk, maar het is "maar" een hobby. Wel een serieuze hobbyJe hebt het er maar druk mee met al dat klussen/verbouwen. Maar ben je nu niet bang dat dit een negatieve invloed heeft op je prestaties bij het nk?
Haha nee. Ik vind pl leuk, maar het is "maar" een hobby. Wel een serieuze hobby
De weken voor het NK is een ander verhaal, maar zo zwaar lift ik nu niet.
.Ja heb mn kwalificatie binnen inddHeb je al een kwalificatie gekregen op de SBD cup vorige keer? Hoe heette jij ook alweer, had vorige keer wel gekeken maar alleen maar bench press gezien voor een deel.
Ik heet LoreenHaha nee. Ik vind pl leuk, maar het is "maar" een hobby. Wel een serieuze hobby
De weken voor het NK is een ander verhaal, maar zo zwaar lift ik nu niet.
.Box schoenen zijn om te boxen...waarom sta jij daar nou weer op te squaten?hier merk ik wel dat de boksschoenen niet stabiel genoeg zijn, maar opzich ging t wel

Hehe klopt. Heb al heel erg vaak dingen voor aan de kant gezet.. kon bijna nooit met vrienden weg omdat ik 6 x per week aan t trainen was, naast een gezin + werk. Ik probeer daar nu meer balans tussen te vinden en dat lijkt te lukken! Heb nu ook meer plezier in t trainenDat heb ik ook van "het is maar een hobby." Maar toch zet ik wel heel veel dingen ervoor opzij.
Die laatste paar weken is het wel verstandig dat je je volop focust op je meet.
Iets minder moeten... Haha dan volgende x op NK maar ff kijken (en dan hopen dat ik allemaal goede beurten hebDan heb ik jou volgens mij net weer gemist op die stream.
)Haha klopt!! Dat scheelt dan wel weerIs wel flinke cardio dat klussen aan huis, dus dat is dan wel een mooie compensatie voor al het eten
Vanwaar ga je van wide grip over op medium grip? Breder ben je doorgaans wel sterker heb ik gemerkt. Of zit dan anders bij jou?
Mn sq schoenen bevallen me niet zo meerBox schoenen zijn om te boxen...waarom sta jij daar nou weer op te squaten?![]()
Krijg veel meer een goodmorning squat voor mn gevoel (zit miss tussen de oren hoor)