- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe alles highbar, dus ik ben niet heel bekend met de bekende goodmorning squats, zal wel meer een low bar ding zijn. Ondanks dat ik een goeie mobiliteit heb zou ik echt niet zonder mijn Powerperfects 2 kunnen!Mn sq schoenen bevallen me niet zo meerKrijg veel meer een goodmorning squat voor mn gevoel (zit miss tussen de oren hoor)
Ik zoek nu naar stabiele schoenen met een lage hak of geen hak.
Ik heb highbar nog wel geprobeerd, maar lukt me niet meerIk doe alles highbar, dus ik ben niet heel bekend met de bekende goodmorning squats, zal wel meer een low bar ding zijn. Ondanks dat ik een goeie mobiliteit heb zou ik echt niet zonder mijn Powerperfects 2 kunnen!

Wil nog steeds meer schouders eigenlijk heheHad gisteren een discussie met mn vriend. Die vind namelijk dat mn armen al wat aan de grote kant zijn. Ben ik het totaal niet mee eens dus hij vind nu dat ik spieranorexia heb
Ik vind dat hij wel wat meer mag trainen zodat ik weer "klein" oog..
Beetje rare discussie dit natuurlijkWil nog steeds meer schouders eigenlijk hehe

Maar wie is er nu buffer, jij of je vriend?Had gisteren een discussie met mn vriend. Die vind namelijk dat mn armen al wat aan de grote kant zijn. Ben ik het totaal niet mee eens dus hij vind nu dat ik spieranorexia heb
Ik vind dat hij wel wat meer mag trainen zodat ik weer "klein" oog..
Beetje rare discussie dit natuurlijkWil nog steeds meer schouders eigenlijk hehe

Haha dat zou hij nooit toelatenAls je nou een vergelijkingsfoto post, van jouw arm naast die van hem...dan kunnen wij oordelen of jij spieranorexia hebt![]()

Nee f4f
Hij is geen ecto dus hij is wel buffer, maar z'n armen zijn in verhouding dun
(gelukkig leest hij niet mee
)Haha dat zal t zijn

Ik doe alles highbar, dus ik ben niet heel bekend met de bekende goodmorning squats, zal wel meer een low bar ding zijn. Ondanks dat ik een goeie mobiliteit heb zou ik echt niet zonder mijn Powerperfects 2 kunnen!
Ja ik ervaar precies datzelfde. Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van je bouw en je mobiliteit.Ik ben geen kenner misschien maar ik heb de Powerperfect weer in de kast gegooid voor mijn lowbar squat. Kreeg ook veel meer een goodmorning gevoel en begon op mijn tenen te leunen. Moest mezelf echt forceren om naar achter te leunen waardoor ik juist instabiel stond. Weer terug naar mijn zaalvoetbalschoentjes en heb weer volle tractie met mijn voet (en hak). Kan ook beneden parallel komen zonder moeite. Ik vraag me echt af wat het nut is van een verhoogde hak met een lowbar backsquat.
Zou zeker gaaf zijnDat zijn mooie doelen die je hebt gesteld! Zou wel erg gaaf zijn een wilks van 350 en is zeker haalbaar lijkt me.
Fijn die checkup bij de fysio![]()
Ben met elke PR blij hoor, maar 350 wilks is wel een mooi doel!
RSI gaat het goed mee ivm andere werkzaamheden op werk en minder uren. Merk dat mn grip flink vooruit is gegaan dus dat zou zeker kunnen helpen.
)

haha ja erg he! Baalde zo dat mn koptelefoon leeg was..

Vraagje, merken jullie ook zo'n aanzienlijk verschil in de blockpull (in mijn geval 2 platen hoog) tov een dl van de vloer? Ik heb het idee dat ik ruim 10% meer kan tillen.