AndroidHealthClinic

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Jullie zeuren wel veel, maar dat doen alle vrouwen :trollface:

Als de bench niet bevalt ga je toch lekker dumbell drukken? Oh nee, dat vinden jullie niks want dan kan je niet archen en moet je echt vlak drukken :p

Alles beter dan het onding wat in de gym staat die ik bezoek:yell:
6856_flatbenchmed.jpg

Het bovenste haakje is te hoog, de onderste te laag..en dat bankje zelf..oei:janken:
Heb op zo eentje weleens proberen te benchen, in Arnhem geloof ik. Jezus :roflol: Als er een prijs bestaat voor zo veel mogelijk faal staat deze bank hoog genoteerd. Idd de haken zijn niet verstelbaar en te hoog of te laag, die bank was te laag en het gedeelte waar ze vanuit design vinden dat je op moet liggen met de billen is te lang/ breed en dan ook nog eens al die verschillende diepte vlakken. Wanneer je je hoofd op achterste vlak legt lig je helemaal gek gepositioneerd want dan kan de barbell niet zonder die verdomde haken te raken omhoog en omlaag- althans toen bij mij.

6856_flatbenchmed.jpg

Het bovenste haakje is te hoog, de onderste te laag..en dat bankje zelf..oei:janken:

Dit was 1 vd 2 bankjes die bij de basicfit stond waad ik tot twee weken tetug bij trainde. Wat een ELLENDE dat ding

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.365
6856_flatbenchmed.jpg

Dat lijkt indd op dat ding waar ik train:p

Jullie zeuren wel veel, maar dat doen alle vrouwen :trollface:

Als de bench niet bevalt ga je toch lekker dumbell drukken? Oh nee, dat vinden jullie niks want dan kan je niet archen en moet je echt vlak drukken :p
Haha daarom, wij mogen dat:D

Ik arch nauwelijks haha.. ben erachter dat ik sterker ben zonder :p

• #1.366
Train van vandaag

BENCH
+ matje
Helpt iets
5 x 60
5 x 60
5 x 60 @8.5

SLINGSHOT BENCH
5 x 70
5 x 70
5 x 70
Ff wennen, 2 en 3e set gingen beter dan de 1e
1e set op film

En ja.. baalde flink dat ik mn koptelefoon niet bij me had:p

INCL DUMBELL PRESS
10 X 2 X 18
10 X 2 X 18 @7

LAT PULLDOWN CLOSEGRIP
8 X 41
8 X 45
8 X 50
8 X 54 @10

BOR CABLE (STATIC HOLDS)
10 X 73 @6
10 X 73
10 X 73 @8

LATERAL RAISE SEATED
6 kg want 8 bezet
20 X 2 X 6
20 X 2 X 6
20 X 2 X 6
kijk @Pillz cardiorepz:p

TRI PUSHDOWN / BICURL + CROSSBODY CURLS

• #1.367
Heb op zo eentje weleens proberen te benchen, in Arnhem geloof ik. Jezus :roflol: Als er een prijs bestaat voor zo veel mogelijk faal staat deze bank hoog genoteerd. Idd de haken zijn niet verstelbaar en te hoog of te laag, die bank was te laag en het gedeelte waar ze vanuit design vinden dat je op moet liggen met de billen is te lang/ breed en dan ook nog eens al die verschillende diepte vlakken. Wanneer je je hoofd op achterste vlak legt lig je helemaal gek gepositioneerd want dan kan de barbell niet zonder die verdomde haken te raken omhoog en omlaag- althans toen bij mij.

Precies dat dus

Zie je wel, niet alleen vrouwen klagen:D

Inderdaad de huisstijl van Basic Fit

SS slingshot :heart:

Al een idee wat je van de slingshot vindt? Hoe voelde het aan?

SS Waarom pauzeer je na elke rep bovenin? Je verliest daardoor spanning en energie en extra belasting van je ellebogen ...jammer toch?

Eindelijk een beetje reps op Side delts.
Dan branden ze zo lekker :)
Heb je straks kanonskogels.

Heb je de slingshot van Mark Bell gekocht?

• #1.372
Al een idee wat je van de slingshot vindt? Hoe voelde het aan?
Het is super gek. Het voelt als 70 kg, alleen onderin heb je een soort veer effect.

Dit is toch wel 95% van mn huidige max dus erg nice om het te kunnen reppen:D

SS Waarom pauzeer je na elke rep bovenin? Je verliest daardoor spanning en energie en extra belasting van je ellebogen ...jammer toch?
Was mn 1e werkset met de slingshot dus een beetje onwenning allemaal. 2e set ging al wat beter/stabieler.

Eindelijk een beetje reps op Side delts.
Dan branden ze zo lekker :)
Heb je straks kanonskogels.

Heb je de slingshot van Mark Bell gekocht?
Indd lekker branden. Voelde me aardig buff daarna whaha:p

Nee van gunsmith. Scheelt nogal in prijs en was ook snel geleverd:)

Ah zo ok hij ging lekker toch?
Eerst RAW en daarna SS erachteraan das mooi
Lekker volume draaien met SS

ga dr zelf ook een aanschaffen voor thuis
gunsmit ff Google of heb je n link?
Heb jij L?

• #1.376
thnxs :thumbs:

Oeh een betaalbare slingshot! Vertel je me na een tijdje even hoe die bevalt? Ben erg benieuwd, als ie bevalt schaf ik zelf ook eens één aan :).

Terug
Naar boven