- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik word hier eerlijk gezegd banger vanDat heet design. Als het een normale was, dan zag het er te hardcore uit. En worden al die huisvrouwtjes bang.

Heb op zo eentje weleens proberen te benchen, in Arnhem geloof ik. JezusAlles beter dan het onding wat in de gym staat die ik bezoek
![]()
Het bovenste haakje is te hoog, de onderste te laag..en dat bankje zelf..oei![]()
Als er een prijs bestaat voor zo veel mogelijk faal staat deze bank hoog genoteerd. Idd de haken zijn niet verstelbaar en te hoog of te laag, die bank was te laag en het gedeelte waar ze vanuit design vinden dat je op moet liggen met de billen is te lang/ breed en dan ook nog eens al die verschillende diepte vlakken. Wanneer je je hoofd op achterste vlak legt lig je helemaal gek gepositioneerd want dan kan de barbell niet zonder die verdomde haken te raken omhoog en omlaag- althans toen bij mij.Alles beter dan het onding wat in de gym staat die ik bezoek
![]()
Het bovenste haakje is te hoog, de onderste te laag..en dat bankje zelf..oei![]()
Dat lijkt indd op dat ding waar ik trainAlles beter dan het onding wat in de gym staat die ik bezoek
![]()

Haha daarom, wij mogen datJullie zeuren wel veel, maar dat doen alle vrouwen
Als de bench niet bevalt ga je toch lekker dumbell drukken? Oh nee, dat vinden jullie niks want dan kan je niet archen en moet je echt vlak drukken![]()

Heb op zo eentje weleens proberen te benchen, in Arnhem geloof ik. JezusAls er een prijs bestaat voor zo veel mogelijk faal staat deze bank hoog genoteerd. Idd de haken zijn niet verstelbaar en te hoog of te laag, die bank was te laag en het gedeelte waar ze vanuit design vinden dat je op moet liggen met de billen is te lang/ breed en dan ook nog eens al die verschillende diepte vlakken. Wanneer je je hoofd op achterste vlak legt lig je helemaal gek gepositioneerd want dan kan de barbell niet zonder die verdomde haken te raken omhoog en omlaag- althans toen bij mij.

Het is super gek. Het voelt als 70 kg, alleen onderin heb je een soort veer effect.Al een idee wat je van de slingshot vindt? Hoe voelde het aan?

Was mn 1e werkset met de slingshot dus een beetje onwenning allemaal. 2e set ging al wat beter/stabieler.SS Waarom pauzeer je na elke rep bovenin? Je verliest daardoor spanning en energie en extra belasting van je ellebogen ...jammer toch?
Indd lekker branden. Voelde me aardig buff daarna whahaEindelijk een beetje reps op Side delts.
Dan branden ze zo lekker
Heb je straks kanonskogels.
Heb je de slingshot van Mark Bell gekocht?

Yup klopt!!Ah zo ok hij ging lekker toch?
Eerst RAW en daarna SS erachteraan das mooi
Lekker volume draaien met SS

https://www.amazon.co.uk/Bench-Blaster-Reflex-Weightlifting-Powerlifting/dp/B01GQBXJIGga dr zelf ook een aanschaffen voor thuis
gunsmit ff Google of heb je n link?
Heb jij L?