MuscleMeat

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.403
maar gaat je vriend je dan elke keer heen en weer brengen naar de gym?
Wat een luxe, prive chauffeur :D
Hij zou dat wel voor me over hebben, het is dat benzine geld kost:p

Dat was ook wat ik dacht :p

Dalabbo is misschien dan wel een mooie oplossing inderdaad.

Lunges zijn zeker killing & geven bij mij wel veel voldoening als ik ze eenmaal gedaan heb.
Yup denk t ook!

Is wel gelijk aan meer kcals verbranden, dus meer eten:D Dus meer ovenfriet.
Laatste tijd eet ik al teveel:( Zou enigzins wat compenseren XD

Durf al paar weken niet te wegen (zegt genoeg).

• #1.404
Upper bro train van gisteren

LAT PD WIDEGRIP
8 X 41
8 X 45
8 X 50
8 X 54

BOR CABLE
10 X 74
10 X 74
10 X 74

LATERAL RAISE (wou eigenlijk schouder drukken, maar alle verstelbare bankjes waren bezet)
15 X 2 X 8
15 X 2 X 8
15 X 2 X 8

SHOULDER PRESS DB
Miss jaar of langer niet gedaan, ging zelfs makkelijker dan toen :p
8 x 2 x 12
8 x 2 x 14
8 x 2 x 16 @7.5
5 x 2 x 18

BI CURL CROSSBODY
10 X 2 X 10
8 X 2 X 12
8 X 2 X 12

TTI PUSHDOWN / BI CURL
15 X 41 / 10 X 32
12 X 41 / 10 X 32
12 X 41 / 10 X 32

lekker gepompt

(Straks ook maar weer eens een keer DB BP das jaren geleden)

• #1.406
  • #1.407
Zondag
LEGSZ

SUMO DL
4 X 127.5
4 X 127.5 @7 (FILM)
6 X 127.5 @8.5
Wederom weinig rust tussendoor ivm tijd. Conditioneel ging ik echt dood, kon nauwelijks bracen. 7 km in 20 min fietsen is ook niet handig, volgende keer gewoon op een oma tempo fietsen:D
Verder niet ontevreden! Volgende week 130 kg voor 4 reppers (hopelijk) en 135 blockpull voor 5 reppers woensdag-avond.

over conditue gesproken :p Dit was ook killing qua zuurstof.. volgende week 110, maar dan met straps denk ik
RDL
10 x 100
10 x 100
10 x 100 @6

SQUATS
4 x 100
4 x 100
4 x 100

GHR (fijn dees:D)
15 x
12 x
10 x

CHINS
Niet fijn met een gymgewicht van 78 kg :/
En ja, 76 kg gisteren :treuren:
Schrok me de t*fus. Blijkbaar is elke dag een zak snoep leeg eten geen suc6 lol. Nee maar ff serieus, door stress gewoon meer gegeten dan ik honger had.. deze week heb ik mn voeding aangepast (geen snoep, meer fruit). Heel basic. Daarna weer kcal tellen. Hopelijk loos ik deze week al een hoop vocht.
5 x
3 x

Abs niet aan toegekomen

jammer van het tegenlicht op je video :)

Ik heb nu ook zo'n periode dat ik het liefst alles eet wat los en vast zit. En dan geen appeltje of bakje kwark... :o

Ben je van plan om op onderhoud te gaan eten of heb je andere plannen?

Ik ken er nog 1. Ik graai wel eerder naar de zoutjes, en het liefst alles met kaas:D

Al het fruit gaat je vast goed doen, zet 'm op:clap:

• #1.411
jammer van het tegenlicht op je video :)
Yep vind ik ook

Ik heb nu ook zo'n periode dat ik het liefst alles eet wat los en vast zit. En dan geen appeltje of bakje kwark... :o

Ben je van plan om op onderhoud te gaan eten of heb je andere plannen?
Ja heb ik altijd als er teveel chaos is. In mijn geval een nieuw werkrooster, niewe taak op werk, klussen, nieuwe gym + tandartsartsvrees:p Nu een goed moment omweer aandacht aan goede voeding te schenken, wil weer naar de 70-71 kg. Wel in etappes.

Ik ken er nog 1. Ik graai wel eerder naar de zoutjes, en het liefst alles met kaas:D

Al het fruit gaat je vast goed doen, zet 'm op:clap:
Dat denk ik ook:)

Ik heb alleen een serieus snoepprobleem:p Verveeld ook nooit jammer genoeg

Herkenbaar. Ik lijk ook bijna niet verzadigd te zijn. Op m'n verjaardag ging ik met m'n vriend ayce sumo lunchen. Ik at anderhalve ronde meer, terwijl we normaal gesproken +- evenveel eten :emo:

Mooi streven. Kan je gewoon rustig aan doen inderdaad. Gaat het plan van 1-2 weken cutten afwisselen nog door?

image.jpg

• #1.414
Herkenbaar. Ik lijk ook bijna niet verzadigd te zijn. Op m'n verjaardag ging ik met m'n vriend ayce sumo lunchen. Ik at anderhalve ronde meer, terwijl we normaal gesproken +- evenveel eten :emo:

Mooi streven. Kan je gewoon rustig aan doen inderdaad. Gaat het plan van 1-2 weken cutten afwisselen nog door?
Heb nog 11 weken meen ik dus dat moet lukken! Aan de striemen te zien zal het voornamelijk vocht zijn. Deze week dus ff extra water drinken en voor de rest een stuk gezonder.

Volgende ga ik indd 1 week op 2k zitten en dan week onderhoud tot mn streefgewicht. Als dat niet snel genoeg gaat dan 2 weken 2k en 1 week op onderhoud.

:D

• #1.415
Mn vriend is van zijn knieblessure hersteld!! Wel jammer dat hij afgelopen 3 kwart jaar niet heeft gebruikt om zijn bench op te krikken. Zijn motivatie was totaal verdwenen, maar nu hij bij de nieuwe gym is gaan trainen is het weer terug! Ok, ik blijf sceptisch. Ken hem langer dan vandaag.

Hij kan nu mooi gebruik maken van zijn noobgains lol.

Begin stats nu
Sq 3x5x120 @ rpe 6
DL 3x5x137.5 @ rpe 6
BP 3x5x75 @ rpe 6

Heb een basic progressie schema voor hem gemaakt.
Schema A SQ/BP 3x5 + upper assistance
schema B DL/BP 3x5 + upper assistance
Daar tussen 1 dag rust dus een freq van 3/4 x p week

(2.5kg erbij per training voor sq/dl, zodra het zwaarder wordt qua rpe dan 2.5 kg per week en dan wellicht meer volume of een andere indeling.)

• #1.418
Mn vriend is van zijn knieblessure hersteld!! Wel jammer dat hij afgelopen 3 kwart jaar niet heeft gebruikt om zijn bench op te krikken. Zijn motivatie was totaal verdwenen, maar nu hij bij de nieuwe gym is gaan trainen is het weer terug! Ok, ik blijf sceptisch. Ken hem langer dan vandaag.

Hij kan nu mooi gebruik maken van zijn noobgains lol.

Begin stats nu
Sq 3x5x120 @ rpe 6
DL 3x5x137.5 @ rpe 6
BP 3x5x75 @ rpe 6

Heb een basic progressie schema voor hem gemaakt.
Schema A SQ/BP 3x5 + upper assistance
schema B DL/BP 3x5 + upper assistance
Daar tussen 1 dag rust dus een freq van 3/4 x p week

(2.5kg erbij per training voor sq/dl, zodra het zwaarder wordt qua rpe dan 2.5 kg per week en dan wellicht meer volume of een andere indeling.)
Is hij wel ergens goed in?

Terug
Naar boven