Fitness Seller

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.381
Kan je ook in € betalen?

Als het goed is kon het ook in nature inderdaad.

Via amazon is trouwens toch ook alleen via paypal? En die ponden die worden automatisch omgezet volgens mij, kunnen dan wel kosten overheen gaan. (correct me if i'm wrong)

• #1.384
  • #1.385
Laatste trainingen merk ik wat lichte pijntjes op. Beetje in mn knie en heup + mn schouder voelt niet helemaal soepel. Wellicht door het vele (te snelle) fietsen (paar keer laat voor werk). Deze week doe ik ff rustiger aan.

Vandaag naar de nieuwe gym. Lekker gaar nog want gisteren uit geweest (oa naar IT in de bios:p)

Opzich mooi explosieve reps en degelijke stang + schijven. Ik blij:D Net een kind in een snoepjeswinkel:D oowww en brede bench bankjes!!! Heb niet gebencht, maar kijk er wel naar uit!

DEADS
4 X 125 @7
4 X 125
4 X 125 @8
Volgende x ga ik 3x4+ doen
Ff kijken hoe ik ervoor sta
In theorie zou ik nu rond de 155-160 moeten zitten. Hoop minstens op 160 tijdens t NK

SQUATS
4 x 100
4 x 100
4 x 100

GHR (nieuw)
10 x
10 x
10 x
Fijn zwaar ding dat

Toen was de tijd al op, sluit vrij vroeg helaas:/

Zal best kunnen komen door het te snel fietsen zo kijkend naar de lichaamsdelen waar je last van hebt. Beetje uitkijken inderdaad :p

Fijn dat de nieuwe sportschool bevalt! Eleiko plates alleen al zien er top uit

• #1.387
Zal best kunnen komen door het te snel fietsen zo kijkend naar de lichaamsdelen waar je last van hebt. Beetje uitkijken inderdaad :p

Fijn dat de nieuwe sportschool bevalt! Eleiko plates alleen al zien er top uit
Klopt zou zeker kunnen. Ook al tijdje niet gedeload, dus moet daar wellicht nu wel aan geloven nu ik weer zwaarder ga.

Is wel ff wennen een nieuwe gym. Duurt altijd ff voordat ik helemaal in mn noppies ben. Qua spul is t super daar!:) Mis eigenlijk alleen een plate loaded 45 graden legpress:p

ipv ;leg press kan je ook lunges lopen :cool:

Even weggeweest hier, maar ik zie dat het erg lekker gaat. Goed bezig zeg! Ik hoop dat je je draai kunt vinden in de nieuwe gym :D.

• #1.391
  • #1.392
Eigenlijk een rustdag, maar moest toch naar de fysio. Lichte uppertrain, maar armen wel zwaarder dit keer:)

WIDEGRIP LAT PULLDOWN
8 X 41
8 X 41
8 X 45
8 X 50

BENCH SLINGSHOT
9 X 60
9 X 60
12 X 60 AMRAP

LATERAL RAISES
8jes bezet
20 x 2 x 6
20 x 2 x 6
20 x 2 x 6

CROSSBODY CURLS
bijna alles bezet muv 12 kg's
8 X 2 X 12
8 X 2 X 12
8 X 2 X 12

BI CABLE CURL
12 X 27
12 X 32
10 X 36

TRI PUSHDOWN VBAR
15 x 41
12 x 45
12 x 45

curls for the girlz :cool:

• #1.394
Gisteren had ik een teamuitje dus was niet van plan nog te trainen omdat ik er nogal vroeg uit moest en laat terug was.. uiteindelijk besloten wel te gaan omdat mn laatste sq/dl treen zondag was en mn laatste benchsessie maandag. Wel minder dan een uur dus ook alleen kunnen squaten en benchen.

Bench met 2 min rust tussendoor dus ook niet optimaal:p

SQUATS
4 X 107.5 OP FILM @ rpe 8
4 X 107.5 @RPe 8.5 spanning was weg door moeheid, dus daarna verlaagd naar 100
4 x 100 kg
Goede zet want ging niet heel mooi

BENCH
5 X 60 @6
5 X 60 @7
7 X 60 @9
heel nice. Fijn bankje nu dus ging veel stabieler

squat gaat moeizaam. Afgelopen week a 2 weken ook niet alle assistance kunnen doen dus ik mis nu een stukje volume in mn training.

Mn zware squat sessie wil ik denk ik resetten zodat ik weer 3x5 kan doen (denk 102.5) + assistance
Qua assistance zit ik nog in een dubio. Ik vind de 45 graden plate loaded legpress super. Pakt heel goed de hams/billen aan en ging daar mooi mee vooruit. De nieuwe gym heeft dit helaas niet. Meer squaten kan natuurlijk ook wel.(bijv safetybar squats/boxsquat).

Ik twijfel nog of ik 2 abbo's aan ga houden. Ik vind fit4free op het pl werk na wel een fijne gym. Prima qua apparatuur (voornamelijk precor) en lekker dichtbij.
Voor de nieuwe gym moet ik 6-7 km fietsen O.o
Lastig is dit

Laatst bewerkt:
Box SQ is wel de beste cary-over naar SQ...je zet flink wat spanning op alles ..

Wel ff wennen in het begin...maar die gaat je lekker wat spierpijn opleveren..

Mooie variatie..

Wacht even, 2 minuten rust is kort dus?

:roflol:

---

Fijn dat het benchbankje bevalt! Scheelt al enorm op techiek.

Twee abbo's is ook weer twee keer zo duur. Ik persoonlijk zou kiezen voor de nieuwe sportschool en qua oefeningen kijken wat je daar fijn vindt voor assistance.
Vind zelf walking lunges erg fijn. Geeft bij wijde uitstap goede focus op hams en glutes.
Anders misschien box of paused squats inderdaad. Die hebben wel de meeste carry-over denk ik zo.

• #1.398
Box SQ is wel de beste cary-over naar SQ...je zet flink wat spanning op alles ..

Wel ff wennen in het begin...maar die gaat je lekker wat spierpijn opleveren..

Mooie variatie..
Ja zit indd aan boxsq te denken. Wil mn knie ook niet teveel overbelasten en denk de beste carry-over voor mijn bouw.

Ja duh:p
:roflol:

---

Fijn dat het benchbankje bevalt! Scheelt al enorm op techiek.

Twee abbo's is ook weer twee keer zo duur. Ik persoonlijk zou kiezen voor de nieuwe sportschool en qua oefeningen kijken wat je daar fijn vindt voor assistance.
Vind zelf walking lunges erg fijn. Geeft bij wijde uitstap goede focus op hams en glutes.
Anders misschien box of paused squats inderdaad. Die hebben wel de meeste carry-over denk ik zo.

Het idee van 4 x 13-14 km fietsen staat me wat minder aan:p Vooral met slecht weer.. maaarr mn vriend is bijna klaar om zn rijbewijs te halen dus er komt een einde aan al het fietsen XD

Miss neem ik voor nu een dalabbo (kost 11euro p mnd)

Lunges zijn killing!

maar gaat je vriend je dan elke keer heen en weer brengen naar de gym?
Wat een luxe, prive chauffeur :D

maar gaat je vriend je dan elke keer heen en weer brengen naar de gym?
Wat een luxe, prive chauffeur :D

Dat was ook wat ik dacht :p

Dalabbo is misschien dan wel een mooie oplossing inderdaad.

Lunges zijn zeker killing & geven bij mij wel veel voldoening als ik ze eenmaal gedaan heb.

Terug
Naar boven