Fitness Seller

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Yup klopt, hij is niet de beste bencher. Wat betreft sq/sumodl wel een goede bouw, lange armen en korte benen.

Mijn bouw is dan wat lastiger...voor DL en SQ althans.... 1.93m met erg lange benen en apenarmen :D

vbh068.gif

zonde van je tijd, eer hij sterker is dan ik ben je wel ff bezig ^^

nee bullshit natuurlijk, maar let er wel op dat je hem niet onnodig forceerd in shit waar hij geen zin heeft.... Ik weet dat veel " fitcouples" doen alsof ze het gelukigste stel van nederland zijn maar meestal merk ik dat zulke onzin alleen werkt als je allebei op en top (vanuit jezelf) gemotiveerd bent...

bijna alle relaties waarbij de ene de anders hobby gaat doen " om samen te zijn" (ipv omdat je het echt wil) of " om samen dingen te doen", gaat heel veel frustratie opleveren, als je een leuke relatie hebt; koester elkaar en kick zelf ass in pl, laat hem uitblinken op zijn eigen gekozen vlak...

moraal: je vriend is een p*ssy maar wel een p*ssy die je leuk vond, dus als hij p*ssy wil zijn; laat hem, kick ass voor jullie beiden en goed smeren met vaseline

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.426
Wat bedoel je:p?

Mijn bouw is dan wat lastiger...voor DL en SQ althans.... 1.93m met erg lange benen en apenarmen :D

vbh068.gif
Yup hier ook team monkey arms:D

zonde van je tijd, eer hij sterker is dan ik ben je wel ff bezig ^^

nee bullshit natuurlijk, maar let er wel op dat je hem niet onnodig forceerd in shit waar hij geen zin heeft.... Ik weet dat veel " fitcouples" doen alsof ze het gelukigste stel van nederland zijn maar meestal merk ik dat zulke onzin alleen werkt als je allebei op en top (vanuit jezelf) gemotiveerd bent...

bijna alle relaties waarbij de ene de anders hobby gaat doen " om samen te zijn" (ipv omdat je het echt wil) of " om samen dingen te doen", gaat heel veel frustratie opleveren, als je een leuke relatie hebt; koester elkaar en kick zelf ass in pl, laat hem uitblinken op zijn eigen gekozen vlak...

moraal: je vriend is een p*ssy maar wel een p*ssy die je leuk vond, dus als hij p*ssy wil zijn; laat hem, kick ass voor jullie beiden en goed smeren met vaseline
Yes klopt helemaal.

Dat laatste:roflol:

In verhouding (bw) ben jij dus sterker dan je vriend :P haha hoor je niet vaak.
maar je weet het he sumo pullen is vals spelen :p
Verder nette gewichten zie ik voorbij komen

• #1.429
In verhouding (bw) ben jij dus sterker dan je vriend :P haha hoor je niet vaak.
maar je weet het he sumo pullen is vals spelen :p
Verder nette gewichten zie ik voorbij komen
Haha don't tell him

Thanks en nee sumo is niet vals spelen tenzij je een midget bent, dan wel :D

Ik denk dat het best goed is om een vriend te hebben die niet lift tbh... Ik ben niet zo'n kei in relaties maar toen ik vorig jaar van maart t/m december een vriendin had (die niet lifte) ging eigk alles beter met me... "wij lifters" hebben soms de neiging om er alleen maar mee bezig te zijn en "andersdenkenden" als saai/kut/lame te bestempelen, maar een goede topsporter heeft rust en balans nodig, qua lichaam maar ook qua geest...

nu ik single ben heb ik geen zin in dingen van "het normale volk", stappen/uit eten/bios etc. blegh, maar toen ik een vriendin had, deed ik dat soort shit voor haar en had verrassend veel plezier. Hierdoor was ik ook vaker totaal niet met sport bezig en voelde ik meer balans in mn leven... Als jij zorgt dat jij jou ding blijft doen is er absoluut niks mee dat je vriend een non-lifter is, als hij niet van nature extreem skinny is en jij niet aan de T gaat, zul je hem sws niet gauw "extreem outbuffen" dus boeie :)

• #1.433
Ik denk dat het best goed is om een vriend te hebben die niet lift tbh... Ik ben niet zo'n kei in relaties maar toen ik vorig jaar van maart t/m december een vriendin had (die niet lifte) ging eigk alles beter met me... "wij lifters" hebben soms de neiging om er alleen maar mee bezig te zijn en "andersdenkenden" als saai/kut/lame te bestempelen, maar een goede topsporter heeft rust en balans nodig, qua lichaam maar ook qua geest...

nu ik single ben heb ik geen zin in dingen van "het normale volk", stappen/uit eten/bios etc. blegh, maar toen ik een vriendin had, deed ik dat soort shit voor haar en had verrassend veel plezier. Hierdoor was ik ook vaker totaal niet met sport bezig en voelde ik meer balans in mn leven... Als jij zorgt dat jij jou ding blijft doen is er absoluut niks mee dat je vriend een non-lifter is, als hij niet van nature extreem skinny is en jij niet aan de T gaat, zul je hem sws niet gauw "extreem outbuffen" dus boeie :)

Denk dat het nogal uitmaakt hoe serieus je bent wbt de sport. Ik ben wel serieus met powerlifting bezig, maar buiten het trainen en dit forum om ben ik er niet echt mee bezig. Veel te druk voor ook:)

Ik weet nog dat een meid van de sportschool met een diehard bb-er had. Dat was nogal een drama (vooral door het zware dieet en het kuren). Je moet echt elkaar goed hebben getroffen om daar doorheen te slaan.

We hebben wel onze moeilijkheden gehad, maar na 10 jaar gaat het beter dan ooit. Ben niet bang dat dat anders wordt als hij serieus aan de bak gaat, ik zie dat wel als iets positiefs (en nee, ik ga me niet teveel met hem bemoeien.. been there, done that, got the t-shirt:p).

Natuurlijk pest ik hem wel eens (hij mij ook imo), maar natuurlijk ga ik hem niet uitbuffen:p Daarentegen vind ik een buffer fysiek wel mooier, maar dat is dan een extra pluspunt hehe.

Krijg er meestal wat jeuk van als mensen van die standaarden omschrijven over hoe stelletjes in elkaar steken of wat "normaal" is. Nu valt dat hier in het topic wel mee, maar het deed me er wel aan denken. Van die uitspraken als "ruzie maken hoort, anders heb je geen goede relatie". Shoot me...

Maarja, je hebt zelf natuurlijk wel door wanneer je het "coachen" van je vriend meer voor jezelf of voor hem doet. En anders heeft hij het wel door :) komt vast goed.

• #1.435
Krijg er meestal wat jeuk van als mensen van die standaarden omschrijven over hoe stelletjes in elkaar steken of wat "normaal" is. Nu valt dat hier in het topic wel mee, maar het deed me er wel aan denken. Van die uitspraken als "ruzie maken hoort, anders heb je geen goede relatie". Shoot me...

Maarja, je hebt zelf natuurlijk wel door wanneer je het "coachen" van je vriend meer voor jezelf of voor hem doet. En anders heeft hij het wel door :) komt vast goed.
Haha ja en we zijn allebei niet op ons mondje gevallen. Hij zegt me doodeerlijk dat het irritant is als ik teveel de "coach" uit hang:p Maar goed, hij stuurt me nu wel uit zichzelf filmpjes door om feedback te vragen en dat gaat prima zo .

Wat betreft relaties kun je lastig voor een ander bepalen wat de norm is. Iedereen steekt anders in elkaar en wat de 1 jaren kan tolereren kan voor de ander de doodsteek in een relatie zijn.

• #1.436
zo ff weer terug ontopic:D

Aangezien ik niet meer bij fitforfree zal trainen heb ik mijn huidige schema moeten aanpassen. De 2 legpress sessies zijn vervangen door 1 boxsquat sessie. Mocht dit niet genoeg zijn dan zou ik evt ook op dag a1 een extra boxsq sessie kunnen doen. Eerst even kijken of ik hier progressie mee kan maken.

Ik train momenteel meer op rpe en niet op %. Toch heb k het 1 en ander door berekend obv RPE en amrap sets.

Squats waren beduidend zwaarder dan deadlifts de laatste tijd dus die heb ik met 5 kg verminderd.

Training A1 heb ik al gedaan, vandaag A2. (light) squats ga ik over op 3x3. Na sumodl + volume rdls is de tank aardig leeg ook.

1rm (geschat)

SQ 130

SUMODL 160

BLOCKPULL 170

RDL 155

BP T&G 76

BP SLINGSHOT 90

DB SHOULDER PRESS 21.5

CHINS 90

A1

SUMO DL

3x4x127.5 (80% ) (plus set 6x127.5 @9)

RDL

3x10x100 @6 (65%)

SQUAT LIGHT

3x3x100 (77%)

GHR/CHINS 3X3X77 (85%)

A2

BP

3x5x62 (82%)

SL BP

3x5x72 (80%)

LAT PULLDOWN

3x10 @8

BOR CABLE

3x10 @8

DB Shoulderpress

4x6x2x16 (74%)

LATERAL RAISES/BICEPS2X/TRICEPS

B1

SQ

3X5X102.5 (79%)

BOXSQ

3X8-10 @7

BLOCKPULL

3X5X135 (79%)

GHR/CHINS (ELASTIEK 3X8)/ABS

B2

A2

SL BP

3X10X60 (66%)

LAT PULLDOWN

3x10 @8

BOR CABLE

3x10 @8

DB SH PRESS

4x6x2x16 (74%)

LATERAL RAISES/BICEPS/TRICEPS2X

Week indeling
zo A1
ma x
di A2
wo x
do B1
vr B2
za x

Ik verhoog de gewichten nog steeds wekelijks, maar pas het aan waar nodig. Ik wil niet te snel pieken met nog 10-11? weken tot het NK.

Laatst bewerkt:
  • #1.437
Treen van gisteren. Ging niet slecht, maar wel last van mn pols:( Boven de 60 kg bench kan ik door de hypermobiliteit mn pols niet stabiel houden wat dus weer pijn veroorzaakt. Baal daar echt van want bench gaat eindelijk weer lekker! Vooral unracken is een probleem vanwege de hoek..

Geen idee of het door de slingshot komt maar elke rep is vrij explosief!! In feite een vpr op de 62 kg

BP
5 x 60 @6 (ik was
vergeten dat ik 2 kg omhoog wou)
5 x 62 @7
5 x 62 @8

SL BP
5 x 70
5 x 70
3e set overgeslagen ivm mn pols

DB SH PRESS
8 x 2 x 16
8 x 2 x 16
8 x 2 x 16 @8

LAT PD WIDEGRIP
8 X 45
8 X 50
8 X 50

CHINS
5 X BW (77KG?)
+ PAARS ELASTIEK
8 X
6 X

LATERAL RAISES/BI CROSSBODY/BICURL/TRI PUSHDOWN

In de nieuwe gym is veel van lifefitness. Weet niet of het merk gerelateerd is, maar damn wat loopt dat allemaal stroef (of het is te oud..)

Uppertreen op bench na is bij fit4free relaxter.

Laatst bewerkt:
In de nieuwe gym is veel van lifefitness. Weet niet of het merk gerelateerd is, maar damn wat loopt dat allemaal stroef (of het is te oud..)

Lekkere training...Wij hebben ook LifeFitness spullen ertussen staan en ik vind het ook maar niets. Vind Technogym aanzienlijk fijner.

Stevige 1RM's allemaal! Je bent volgens mij echt een heel stuk sterker geworden van het PL-en!

Terug
Naar boven