XXL Nutrition

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

:roflol: dat dit van jou moet komen.
Kijk eens naar je eigen trainingen voordat je kritiek gaat leveren om anderen. Hier zit nog gewoon een goede structuur en redenering achter waarom het gebeurd. Jou log en trainingen zijn gewoon pure comedie.

Gewoon omdat je dik bent doordat je te lui bent om je een grote tijd van het jaar aan je voeding te houden betekend niet dat je goed bezig bent
Hij heeft wel een punt.

"Dan maar bij de voetbal recreanten"
Want in de voetbal, net zoals bij powerliften, is het niet geaccepteerd als je de sport zelf combineert met wat looks en/of andere manier van eten :emo:

Het is echt niet 0 of 1 bij het powerliften of bb'en, of welke andere sport dan ook

Hoe is je conditie SP ?

Anders wil ik graag dat je daar ook aan gaat werken ! :D

"Dan maar bij de voetbal recreanten"
Want in de voetbal, net zoals bij powerliften, is het niet geaccepteerd als je de sport zelf combineert met wat looks en/of andere manier van eten :emo:

Het is echt niet 0 of 1 bij het powerliften of bb'en, of welke andere sport dan ook
Jij had toch de beste outfit op de foxgymcup?

Jij had toch de beste outfit op de foxgymcup?

Zekers, unofficial. Oordeel zelf maar

sdzgszg.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.471
Wat ik mooi vind aan PL is dat meerdere wegen naar rome leiden. Zo zie je dat trainingsmethodes veranderen naar mate er meer research wordt gedaan, maar ook in de praktijk zie je veel nieuwe methodes.

Ik begrijp op 1 punt @prosteenstoter wel. Dat je voor de looks in een klasse gaat proppen terwijl je potentie zoveel hoger ligt zou zonde kunnen zijn. Ik noem geen namen, maar ik zie een meid met 0% lichaamsvet zichzelf op een dieet zetten terwijl je weet dat ze in een klasse hoger nog steeds een top fysiek heeft, competitief is EN daarbij hogere aantallen neer zet (vermoedelijk). Natuurlijk heb je daar dan je vraagtekens bij.

Maar goed, wie ben ik dan om daarover te oordelen. Ik wordt hoe dan ook verslagen door een midget, so be it:D Kan me daarom er denk ik niet heel druk over maken. Ik vind het alleen maar mooi dat er meer dames zich aan de sport wagen en vind het super als daar een mooi poppetje is die dikke cijfers neer zet (en nee, ik niet, ik ben al oud:)). Vind dat alleen maar mooi.

even een opsomming van de punten die hij probeert te maken.

1. als je gaat focussen op fysiek gaat je kracht eronder lijden. en niet goed in beiden kan zijn.

hier zijn al meerdere voorbeelden genoemd van powerlifters die een goed fysiek hebben opgebouwd verder is er ook geen reactie/tegenargument gegeven op mijn post dat wat pomp werk je herstel niet dusdanig in de weg gaat zitten dat je er minder effectief kracht mee opbouwd.

2. dat SP er 70/30 voor gaat omdat ze zicht ook op haar fysiek wil richten

dit kun je als terecht punt gaan beschouwen, alleen moet ze zelf weten hoe dedicated ze er mee om wil gaan en wat haar doelen zijn. verder vind ik dat hij met zijn trainingen geen recht van spreken heeft om SP hierop te bekritiseren.

3. dat powerlifting op wilks draait.

hieruit blijkt dat hij er geen verstand van heeft omdat het op totaal binnen de gewichtklasse draait.

• #1.473
even een opsomming van de punten die hij probeert te maken.

1. als je gaat focussen op fysiek gaat je kracht eronder lijden. en niet goed in beiden kan zijn.

hier zijn al meerdere voorbeelden genoemd van powerlifters die een goed fysiek hebben opgebouwd verder is er ook geen reactie/tegenargument gegeven op mijn post dat wat pomp werk je herstel niet dusdanig in de weg gaat zitten dat je er minder effectief kracht mee opbouwd.

2. dat SP er 70/30 voor gaat omdat ze zicht ook op haar fysiek wil richten

dit kun je als terecht punt gaan beschouwen, alleen moet ze zelf weten hoe dedicated ze er mee om wil gaan en wat haar doelen zijn. verder vind ik dat hij met zijn trainingen geen recht van spreken heeft om SP hierop te bekritiseren.

3. dat powerlifting op wilks draait.

hieruit blijkt dat hij er geen verstand van heeft omdat het op totaal binnen de gewichtklasse draait.
Dat van die 70/30 was @ProudPizza

Ik ben al goed op weg een fatty pler te worden met mijn 76 kg:fries:

Eerder 98/2 (2% lateral raises).. en ja, biceps geven je een dikke bench dus.

Wat ik mooi vind aan PL is dat meerdere wegen naar rome leiden. Zo zie je dat trainingsmethodes veranderen naar mate er meer research wordt gedaan, maar ook in de praktijk zie je veel nieuwe methodes.

Ik begrijp op 1 punt @prosteenstoter wel. Dat je voor de looks in een klasse gaat proppen terwijl je potentie zoveel hoger ligt zou zonde kunnen zijn. Ik noem geen namen, maar ik zie een meid met 0% lichaamsvet zichzelf op een dieet zetten terwijl je weet dat ze in een klasse hoger nog steeds een top fysiek heeft, competitief is EN daarbij hogere aantallen neer zet (vermoedelijk). Natuurlijk heb je daar dan je vraagtekens bij.

Maar goed, wie ben ik dan om daarover te oordelen. Ik wordt hoe dan ook verslagen door een midget, so be it:D Kan me daarom er denk ik niet heel druk over maken. Ik vind het alleen maar mooi dat er meer dames zich aan de sport wagen en vind het super als daar een mooi poppetje is die dikke cijfers neer zet (en nee, ik niet, ik ben al oud:)). Vind dat alleen maar mooi.

Er is maar 1 kurkdroog als je hier in Nl bedoelt iig. Naam dan snel genoeg bekend:D

• #1.479
:roflol:

Maare als je haar vd 57 bedoelt die is toch niet op zwaar dieet.

Als ik ook denk te weten wie jullie bedoelen dan volgens mij niet nee :p
:roflol:

Maare als je haar vd 57 bedoelt die is toch niet op zwaar dieet.

Als ik ook denk te weten wie jullie bedoelen dan volgens mij niet nee :p

Heb alweer teveel gezegd:p

De dame in kwestie moest op haar kcal letten om op gewicht te blijven, geen streng dieet nee:) De andere dame daarentegen wel. Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze en niets mis mee. Persoonlijk zou ik dan gewoon een klasse hoger mee doen als je constant op je kcal moet letten en toch al op een stageready lichaamsvet zit of enkel een watercut doen om net in de klasse te komen (maar offseason gewoon een paar kg meer wegen)

Nu we het er toch over hebben:p Vandaag 73.7 dus mooi wat vocht geloosd al. Ben alleen gestopt met chips en drop:D

Niet iedereen vind het erg om op kcal te letten en op dieet te zijn natuurlijk.

Je bent zelf toch ook weer cutten? :P

Terug
Naar boven