Ff alles in 1 bericht
Wat betreft het werk zit ik al jaren niet op mijn plek. Ik heb ondertussen daarom div opleidingen gevolgd en als trainer gewerkt (ondanks dat ik daar 30% verdiende p uur vergeleken met wat ik hier heb

). Een andere baan die even goed betaald is voor nu nog niet vinden, maar heb wel opties als eigen ondernemer wat ik ten tijde van een uitkering op de kvk van mn vriend kan doen evt. Ik heb mij wel aangemeld destijds voor div werk/leertrajecten, maar was te oud.
Maar goed, puur om de goede verdiensten hier gebleven. Dat kon ik wel behappen tot ik dus RSI kreeg en nu dus ook die spanning in mn schouderblad.
In mijn vakantie ging het vrij goed ondanks dat ik nog wel fanatiek heb getraind en gezwommen. Na het trainen voelt het overigens even wat beter (soepeler). Ik ervaar tijdens het trainen ook geen pijn, alleen een verhoogde spanning tijdens het benchen omdat je de schouderbladen naar elkaar toe trekt.
Wat betreft de klachten gaat het af en aan. Helemaal weg gaat het momenteel niet dus dat is wel vervelend. Dit gaat nu al maanden zo.
De fysio komt met meerdere opties aan dus dat is nu ook het behandelplan. Werkt het 1 niet dan kijken we verder.
Enige wat ik thuis doe is veel foamrollen en stretchen. Alles geeft verlichting, maar wel tijdelijk. Na de 5e werkdag is het op zn ergst.
Ziektewet is een optie, maar dat lost voor in de toekomst weinig op ivm de rsi klachten. Het werk is zo statisch dat de klachten vermoedelijk snel terug komen.. Wat betreft de "specials" waar ik nu voor wordt ingezet is het vooral zoet houden want dit zijn korte projecten buiten het reguliere proces op.
Ik wil indd wel even met de fysio bespreken of ik mijn training hierop moet aanpassen. Aankomde week ga ik deloaden dus wellicht gaat dit een verschil maken, misschien ook niet.
Sowieso vd week weer naar de HA. Duurt me allemaal te lang en wil wel dat er verder wordt gekeken.