AndroidHealthClinic

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Niet iedereen vind het erg om op kcal te letten en op dieet te zijn natuurlijk.

Je bent zelf toch ook weer cutten? :P
Dat is zeker zo, maar met een vet% van zeg 10% zou ik mij daar persoonlijk niet druk over maken. Ik deed dat zelf ook voor mijn eerste meet, maar daar ben ik ook op terug gekomen:) Verder niets anders dan lof over haar, eindelijk een dame in de -57 die in de toekomst op wk niveau mee kan draaien.

Dat was ik wel van plan! Nu alleen alle overbodige chips/snoep/koekjes laten staan en verder gewoon "normaal" gegeten met hier en daar wat lekkers. Inmiddels wel extra cardio ivm de nieuwe gym dus wellicht is dit voldoende om tot de 71-72 kg te komen.

Dan ben je al flink wat kwijt door al het vochtlozen! Was iets van 77/78 vorige week of niet?

Wat betreft de dame in de -57; helemaal mee eens. Een wilks om strontjaloers op te zijn :p

Dan was het niet de dame waaraan ik moest denken.

• #1.485
Dan ben je al flink wat kwijt door al het vochtlozen! Was iets van 77/78 vorige week of niet?

Wat betreft de dame in de -57; helemaal mee eens. Een wilks om strontjaloers op te zijn :p
Dat is mijn gymgewicht dus met kleren/schoenen/eten etc:) Ik was vorige week 76 kg in de ochtend. Alsnog een hoop vocht kwijt en hou nog steeds wat vocht vast.

Haha ja, dat zeker! Aan de top zie ik een wilks van 500, echt bizar! Vrouwen van 50 kg die 190 kg deadliften haha.
Je hebt echt wel wat genetische freaks!

Dat is mijn gymgewicht dus met kleren/schoenen/eten etc:) Ik was vorige week 76 kg in de ochtend. Alsnog een hoop vocht kwijt en hou nog steeds wat vocht vast.

Haha ja, dat zeker! Aan de top zie ik een wilks van 500, echt bizar! Vrouwen van 50 kg die 190 kg deadliften haha.
Je hebt echt wel wat genetische freaks!

Alsnog een mooi afname :)

Echt bizar inderdaad... Als iemand die bijna 20kg lichter is zoveel meer doet dan je zelf kan.

Dat is zeker zo, maar met een vet% van zeg 10% zou ik mij daar persoonlijk niet druk over maken. Ik deed dat zelf ook voor mijn eerste meet, maar daar ben ik ook op terug gekomen:) Verder niets anders dan lof over haar, eindelijk een dame in de -57 die in de toekomst op wk niveau mee kan draaien.

Dat was ik wel van plan! Nu alleen alle overbodige chips/snoep/koekjes laten staan en verder gewoon "normaal" gegeten met hier en daar wat lekkers. Inmiddels wel extra cardio ivm de nieuwe gym dus wellicht is dit voldoende om tot de 71-72 kg te komen.

Zal ze vast ook niet doen. Denk dat zij niet zo zeer om de looks geeft;) zover zit ze ook niet boven comp weight.

Als je de kokejes en snoepjes niet vervangt dan moet het haast wel lukken:p

Leuke discussie allemaal maar ik probeer nu al langer dan een half jaar een pleasing fysiek te halen maar ben nog steeds maar 2-4 kg kwijt :roflol:.

Ben het er wel mee eens dat je als powerlifter nog steeds een degelijk fysiek kunt behouden. De maximale krachtgains haal je er niet mee, maar je zal er zeker wel coole pr's mee neer kunnen zetten want als iemand van 70 kg 200 kg squat en iemand van 90 kg 200 squat vind ik die van 70 kg toch wat meer indrukwekkend. Mijn doel is overigens om in een zo licht mogelijk gewicht grote pr's neer te zetten. Uiteindelijk zal ik wel graag in de heavy weight gaan :P.

Leuke discussie allemaal maar ik probeer nu al langer dan een half jaar een pleasing fysiek te halen maar ben nog steeds maar 2-4 kg kwijt :roflol:.

Ben het er wel mee eens dat je als powerlifter nog steeds een degelijk fysiek kunt behouden. De maximale krachtgains haal je er niet mee, maar je zal er zeker wel coole pr's mee neer kunnen zetten want als iemand van 70 kg 200 kg squat en iemand van 90 kg 200 squat vind ik die van 70 kg toch wat meer indrukwekkend. Mijn doel is overigens om in een zo licht mogelijk gewicht grote pr's neer te zetten. Uiteindelijk zal ik wel graag in de heavy weight gaan :P.

2 kilo is makkelij in 1 maand te doen vreetzak :p

• #1.494

Dat valt wel mee joh! :)

Wat betreft gewicht heb je altijd meer aan spiermassa dan aan vet, ik zou daarom (dat punt probeerde ik ook hierboven te maken) in het begin niet zo druk maken om je vet% maar meer om het aanzetten van spiermassa. Ik wou in het begin nog in de -63 wurmen, dan zou ik nu 5% vet moeten hebben XD LBW ligt al rond de 60 kg.

In de realiteit wil niemand lang met een "vatsig" fysiek rond lopen dus zal het langer duren voordat er een degelijke basis wordt opgebouwd.

Maar goed, je hebt dus van die genetische freaks die vet verliezen en tegelijkertijd sterker en buffer worden.. screw them!

• #1.495
Voor het eerst 1 training in 2 gyms gedaan :p

SKWAATS
5 x 102.5
5 x 102.5
5 x 102.5 @6
Volgende x 3x5x105

BLOCKPULLS
Kreeg voetkramp pff.. gewicht op 130 gehouden
5 x 130
5 x 130
5 x 130 @6
Volgende 3x5x132.5

Toen naar de fysio.. ca 20 min rotator cuff oefeningen..

Training afgemaakt bij 4f4. Niet ideaal maar beter dan niets. Laatste weken al meerdere keren een oefening moeten missen.

45 GRADEN LEGPRESS PLATELOADED
12 X 190
12 X 190
12 X 190

HYPER EXTENSION (VOOR HAMS/GLUTES)
15 X
15 X
15 X

Ik was iets voor half 6 gaan fietsen en pas kwart voor 9 thuis O.o

Oja gewicht is momenteel gekelderd naar 72.9. Alweer een stuk acceptabeler.

Lekker dat gewicht!

Dacht even dat je met een band om je knieën ging squatten in je beginpositie :p

• #1.498
Ik heb een tijdje mystrengthbook bij gehouden, maar dat kost geld dus besloten dat apart te loggen

Alles is obv RPE (1rm is dus geschat), alleen de 2e sq sessie (na dl/rdl) heb ik een % aan gehangen obv 1e squatsessie (max ligt na zware deads en volume rdls zo'n 10% lager namelijk).

Ik heb alleen de compounds hierin mee genomen, niet die extra glutepompspul

A1
DL 3x4x127.5 = 1530 @6 = 79%

RDL 3x10x100 = 3000 @6 64%

SQ 3x4x100 = 1200 @6 = 79%

B1
SQ 3x5x102.5 = 1537.5 @6 76%

Blockpull 3x5x130 = 1950 @6 76%

Legpress 3x12x190 = 6840 @7 60%

DL + ass = 12 x 79% 15 x 76% 1140 30 x 64%

SQ + ass = 15 x 76% 12 x 74% 36 x 60%

Volgende week voeg ik aan de dl sessie nog 3 setjes boxsquats toe (8-10 reps) op ca 65%..

• Like
Waarderingen: Inb4
Wat zijn dat voor schijven?
Lijkt wel alsof je 200 kilo squat met al die schijven

Terug
Naar boven