XXL Nutrition

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Nog een update van t schema van mm vriend.. hij gaat nog steeds lineair omhoog per training (muv bp). Rpe's blijven gelijk of dalen. Waarschijnlijk kan hij ook wel met 5 kg per training omhoog, maar met oog op blessures houden we het op 2.5 kg per training dus 5 kg per 8 dagen en bp 2.5 kg per 6 dagen)
Op het moment SQ 3X5X125 RPE 6 DL 3X5X142.5 RPE 6 BP 3X5X80 RPE 7

Dat zijn al nette cijfers van je vriend.
Hij heeft toch al eerder even getraind? Zitie snel weer op dat niveau of gaat het nu gewoon lekker?

En fijn van het goede nieuws van de fysio!

• #1.523
Dat zijn al nette cijfers van je vriend.
Hij heeft toch al eerder even getraind? Zitie snel weer op dat niveau of gaat het nu gewoon lekker?

En fijn van het goede nieuws van de fysio!
ja hij is vorig jaar september/oktober? serieus gaan trainen. Daarvoor meer dan een jaar niks gedaan. Toen ergens in januari meen ik tijdens het squatten een blessure opgelopen waardoor hij 3 kwart jaar niet meer kon squatten en dl-en.

hij zat toen op 5x5x147.5 sq en 4x5x160 dl dus dat zal gok ik nog een dikke maand duren voor hij weer helemaal terug is.

ja hij is vorig jaar september/oktober? serieus gaan trainen. Daarvoor meer dan een jaar niks gedaan. Toen ergens in januari meen ik tijdens het squatten een blessure opgelopen waardoor hij 3 kwart jaar niet meer kon squatten en dl-en.

hij zat toen op 5x5x147.5 sq en 4x5x160 dl dus dat zal gok ik nog een dikke maand duren voor hij weer helemaal terug is.

Behoorlijke tijd is daar dan overheen gegaan met die blessure.

Duurt helaas een tijd om dan weer op te bouwen, als die maar gemotiveerd blijft kan die nog lekker doorpakken :)

Wanneer gaat hij on dan :cool:

• #1.526
Behoorlijke tijd is daar dan overheen gegaan met die blessure.

Duurt helaas een tijd om dan weer op te bouwen, als die maar gemotiveerd blijft kan die nog lekker doorpakken :)
Ja heel lang. Heb dat zelf (gelukkig) nog niet mee hoeven maken:)

Hoop indd dat hij zijn motivatie vast kan houden.

• #1.528
Deload ging niet zoals gepland helaas. Heb eigenlijk tot het weekend een ellendige week gehad wat betreft mijn relatie. Kwamen dingen boven tafel waardoor mijn relatie op losse schroeven is komen te staan. Nu wel nog een laatste kans gegeven, maar ik heb wel mijn twijfels.

Uiteindelijk 1 mega lichte training gedaan en dat was het. Voor de rest niets gedaan tot zaterdag.

Train van zaterdag
SQUATS
3 X 107.5
3 X 107.5
3 X 107.5
3 X 107.5
3 X 107.5
Filmpje
Technisch gezien lelijk.

BOXDEADS
5 X 130
5 X 130
5 X 130

SAFETYSQUAT
eerste keer en voor nu ook de laatste keer, kreeg last van mn knie (ondanks mn deload). Ik fiets op het moment weer belachelijk veel, dus ik denk dat niet echt mee helpt... Gooi die er in een hypertrofieblok er wel in. Voor nu kan ik beter boxsquats doen (minder knie, meer posteriorchain).
8 x 40
8 x 40
8 x 40

GHR ss HANGING KNEE RAISE
12 X / 10 x
12 X / 10 x
12 X / 10 x

Ik deed hiercoor eigenlijk altijd legextension en had destijds ook geen kniepijn. Door mijn bouw komt alles op mijn rug/hams/glutes aan en oefeningen als frontsquat zijn mega belastend ivm mijn lange ledematen (enkelmobiliteit is goed). Nu heb ik dat dus totaal niet met legextension (andere beweging), wat gek genoeg voor sommigen juist wel het geval is. Hoe zwaar ik deze ook doe, ik voel nooit mijn knie. Heb nu zelfs het idee dat het mijn knie beschermt doordat ik de spieren rondom de knie wel sterker maak. Ben hier niet zeker van, maar dit idee heb ik nu.

Vandaag upper train. Zal wel zwaar zijn na week praktisch niks doen:p

Ouch :( Met love troubles is training niet evident, ik ken het gevoel... Veel sterkte nog, hopelijk komt het goed!

altijd kut relatie problemen.
Probeer het een beetje van je af te zetten door lekker te beuken in de gym.
Zware gewichten verplaatsen helpt altijd tegen stress ;)

Was een tijdje terug toch sprake van? Hoe dan ook een vervelende situatie en kan je behoorlijk afleiden bij alles.
Hopenlijk kun je nog beetje blijven trainen . Vind je training er nog netjes uitzien:p

Wat balen zeg van de relatieproblemen, hopelijk vind je wel je rust wanneer dat kan...

Squats zien er in mijn ogen niet lelijk uit, gewoon goed. Misschien alleen wat gehaast uitgevoerd, waardoor ze wellicht minder lekker aanvoelde?

• #1.534
Ouch :( Met love troubles is training niet evident, ik ken het gevoel... Veel sterkte nog, hopelijk komt het goed!
ja is echt bagger.. dank je

Wat vind jij er technisch gezien lelijk aan?
Ellebogen blijven niet op 1 plek, balans punt iets teveel op de tenen en daardoor zie je uit de hole dat mijn chest kantelt. Niet zo mooi dus:P

altijd kut relatie problemen.
Probeer het een beetje van je af te zetten door lekker te beuken in de gym.
Zware gewichten verplaatsen helpt altijd tegen stress ;)
yup deze week kan ik mooi mn agressie kwijt:)

Was een tijdje terug toch sprake van? Hoe dan ook een vervelende situatie en kan je behoorlijk afleiden bij alles.
Hopenlijk kun je nog beetje blijven trainen . Vind je training er nog netjes uitzien:p
klopt, 2 jaar terug al wat ellende moeten doorstaan.. de berg is alleen maar groter geworden (nog meer leugens..).

Blijf gewoon lekker trainen, voel me daardoor sowieso altijd beter.

Wat balen zeg van de relatieproblemen, hopelijk vind je wel je rust wanneer dat kan...

Squats zien er in mijn ogen niet lelijk uit, gewoon goed. Misschien alleen wat gehaast uitgevoerd, waardoor ze wellicht minder lekker aanvoelde?
Het gaat nu beetje alle kanten op.. ik probeer er niet teveel aan te denken en heb hem nog wel een kans gegeven.. maar ook een ultimatum.. kan zo niet nog 10 jaar door iig.

Het was een beetje vroeg en merk dat de focus dan minder is en voelde me beetje gammel.. ook de groove een beetje kwijt na week niet squatten,volgende training beter dan maar:)

Oh dat klinkt niet goed. Ook aan jezelf denken en aan je kleine meid he;)

Niet over je heen laten lopen. Ik weet natuurlijk niet wat er speelt, maar als je zegt dat dit niet jaren zo door kan gaan moet je ook goed aan jezelf denken. En je dochtertje natuurlijk.

Squatten pak je snel weer op waarschijnlijk :)

Wat een narigheid. Beetje afreageren op de gewichten dan maar...

• #1.539
Oh dat klinkt niet goed. Ook aan jezelf denken en aan je kleine meid he;)
Dat sowieso!

Niet over je heen laten lopen. Ik weet natuurlijk niet wat er speelt, maar als je zegt dat dit niet jaren zo door kan gaan moet je ook goed aan jezelf denken. En je dochtertje natuurlijk.

Squatten pak je snel weer op waarschijnlijk :)
Ja dat sowieso niet. Het ging eigenlijk heel goed (veel beter dan eerder) dus dat maakt het extra lastig. Maar goed, vertrouwen staat bij mij hoog in het vaandel en die is op dit moment in de grond gestampt.

Diiit, niets fijners dan na een bagger dag eens even flink met het ijzer smijten.

Houd je taai meis!:flexbiceps:
Uhu klopt!

Gisteren overigens heerlijk getraind:)

Dankje:)

Wat een narigheid. Beetje afreageren op de gewichten dan maar...
Pff jaahh.. komt allemaal wel weer goed, welke kant t ook op gaat

Waar kt wel niet allemaal goed voor is:)

• #1.540
Wou nog treen posten maar trein is al in zwolluh..:p

Terug
Naar boven