AndroidHealthClinic

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Moet er even door een paar buffe gasten met je vriend gepraat worden?

Zonder gekheid, troubles in paradise zijn kut. Succes ermee!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
  • Like
Waarderingen: Inb4
  • #1.543
treen van gisteraaf.. 1e upper train na deload

fysio oefeningen voor de kleine schouderspieren

BP
3 x 60
3 x 62.5
3 x 62.5
3 x 62.5
3 x 60
3 x 60 RPE 7
zwaarder dan voor de deload..

SLINGSHOTBP
5 X 70
5 X 70
5 X 70 RPE 7

CLOSEGRIP PULLDOWN
10 X 45
8 X 50
8 X 54

DB PRESS SEATED
8 X 2 X 16
8 X 2 X 18 VPR RPE 9
7 X 2 X 18
7 X 2 X 18 RPE 10

LATERAL RAISES
15 X 2 X8
15 X 2 X8
15 X 2 X8

BICROSSBODY
8 X 2 X 12
8 X 2 X 12
8 X 2 X 12

BI/TRI SS (3 SETS X 12 X 41 / 10 X 32)

nu weer langzaam opbouwen. Voel me verder wel fit / gemotiveerd dus deload heeft zn ding gedaan.

• #1.544
3e set bench

vertrouwen staat bij mij hoog in het vaandel en die is op dit moment in de grond gestampt.

Als dat er (niet) meer is kan er ook geen liefde (meer) zijn...het blijft knagen weet je...
En dat allemaal boven het hoofd van je kind.....

Sterkte meis

• #1.546
Als dat er (niet) meer is kan er ook geen liefde (meer) zijn...het blijft knagen weet je...
En dat allemaal boven het hoofd van je kind.....

Sterkte meis
Ik hoop natuurlijk dat het nu goed blijft gaan, maar ben ook realistisch en hou de mogelijkheid dat het weer mis gaat en ik wederom wordt teleurgesteld wel in mijn achterhoofd. Hoe dan ook zou er jaren overheen moeten gaan voor ik hem weer 100% zal vertrouwen, dus als hij niet veranderd dan is het hoe dan ook niet houdbaar.

dankje

Sterkte. Gelukkig kan je in iedergeval je gedachten op het trainen richten.

• #1.551
Had wo willen trainen maar kon niet (geen oppas). Gisteren migraine dus vanochtend getraind.. vrij vroeg want had nog veel te doen:p

Dl voelde zwaar.. laatste tijd ook echt te weinig gedaan door omstandigheden dus tis wat t is! Ff resetten en weer verder.

DEADS
3 X 132.5
3 X 132.5
3 X 132.5 @8

5X3 in de planning maar 3e rep van set 3 kreeg ik ineens pijn in mn rug (alsof ik iets heb verrekt.. voelt niet goed iig.. vooral met bepaalde bewegingen krijg ik last). De stang lag niet recht voor me dus had het niet omhoog moeten halen.
Rdl daarom ook overgeslagen. Daarna hele tijd lopen stretchen.

BOXSQUAT.. eerst ff gekeken of dat ging ibm rug.. gelukkig daarmee geen last
8 x 80
8 x 90
8 x 90
8 x 90 @8.5
Fijne oefening:) Wide stance dus komt dicht in de buurt van mn sumodl qua houding

BENCH PAUSED
5 x 50
5 x 55
5 x 60
5 x 60
5 x 60
Laatste set op film
Voelde goed:) met de foamroller eronder (zie filmpje)

Bench gaat zoveel beter nu.. hoop toch op een 2.5/5 kg pr

GHR SS CHINS SS HANGING KNEE RAISE
4 x 12 / 2 x 5 / 2 x 10

SHOULDER DB PRESS
8 X 2 X 16
8 X 2 X 16
9 X 2 X 16 @9

Interessant dat met die foamroller met het benchen, dat heeft deze noob nog niet eerder gezien. Ik dacht er gelijk aan om het zelf eens de volgende keer uit te proberen, maar toen bedacht ik mij dat mijn gym die pauper techno gym benches heeft...ik denk niet dat dat hetzelfde effect gaat hebben:(

Ik hoop dat het niet al te ernstig is met je rug! Hopelijk doet het rekken je goed.

• #1.553
Interessant dat met die foamroller met het benchen, dat heeft deze noob nog niet eerder gezien. Ik dacht er gelijk aan om het zelf eens de volgende keer uit te proberen, maar toen bedacht ik mij dat mijn gym die pauper techno gym benches heeft...ik denk niet dat dat hetzelfde effect gaat hebben:(

Ik hoop dat het niet al te ernstig is met je rug! Hopelijk doet het rekken je goed.
Heb t nog nooit gezien verder muv van deze video

Zijn dat ook van die smalle bankjes die van technogym?

Mn rug verkrampt heel snel omdat ik vrij stijf ben. Ik ga dit gewoon standaard doen vanaf nu:) Iig als w.u.

Vannacht nog wel wat last gehad met omkeren in bed, maar ik verwacht dat dit binnen een week hersteld. Voor nu moet ik de boel blijven foamrollen, stretchen en masseren. Daarna mn dl maar ff weer rustig aan opbouwen, denk een reset naar 125 kg.

• #1.554
Zometeen een bro train by f4f

Ook besloten om mn training aan te passen zoals je gisteren zag naar fullbody.. Dit was in de 1e instantie niet de bedoeling, maar beviel me prima en train toch liever mn armen/zijkant schouders en rug bij fit for free..

Dan moet ik wel het pl spul + ass verdelen over 3 dagen en bro spul over 2 andere dagen.. ook wel fijn ergens om 2 lichte korte trainingen te hebben:)

Ik denk echt dat je Yoga eens een kans moet geven. Gewoon thuis enkele oefeningen doen, om beter te archen heb je die oefening ''upward facing dog''. Niet dat ik er zelf heel bedreven in ben maar je komt tijdens die oefeningen je zwakke plekken erg tegen.

• #1.556
Ik denk echt dat je Yoga eens een kans moet geven. Gewoon thuis enkele oefeningen doen, om beter te archen heb je die oefening ''upward facing dog''. Niet dat ik er zelf heel bedreven in ben maar je komt tijdens die oefeningen je zwakke plekken erg tegen.
Al tijd terug mee begonnen.. die upward facing dog doe ik regelmatig (bijna dagelijks) ondat ik vaak last van mn rug heb na een dag kantoorwerk.. zit soms 9.5 uur op een dag stil incl trein. Elle dag moet ik mn rug loskraken dus dat is al geen goed teken.. loop er al tijdje voor bij de fysio en zit progressie in (wel traag)

Fijn filmpje:)
Zijn dat ook van die smalle bankjes die van technogym?
:emo:
tec_bench_924.jpg

• #1.559
Brotreen van gisteren.. lekker licht:)
Flink wat spierpijn van vrijdag nog, die boxsquat pakt de glutes behoorlijk aan:p

Rotatorcuff oefeningen

Buiten
10 x 5 p kant
Binnen
12 x 9 p kant
Buiten
10 x 5
Binnen
12 x 9
Diagonaal
10 x 5 p kant
10 x 5

LATERAL RAISES SEATED
15 X 2 X 8
15 X 2 X 8
15 X 2 X 8

REARDELT FLYS INCL BENCH
18 X 2 X 4
18 X 2 X 4
18 X 2 X 4

CROSSBODYCURLS
8 X 2 X 10
8 X 2 X 12 @10
8 X 2 X 10

TRI PUSHDOWN
12 x 41
12 x 41
12 x 41

BI CURL CABLE
12 X 32
12 X 32
12 X 32

BoxSQ zet je hele core op spanning ...die kun je dr goed bij hebben ;)

Terug
Naar boven