- Waardering
- 5.195
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol kan hem zelf wel aanMoet er even door een paar buffe gasten met je vriend gepraat worden?
Zonder gekheid, troubles in paradise zijn kut. Succes ermee!

vertrouwen staat bij mij hoog in het vaandel en die is op dit moment in de grond gestampt.
Ik hoop natuurlijk dat het nu goed blijft gaan, maar ben ook realistisch en hou de mogelijkheid dat het weer mis gaat en ik wederom wordt teleurgesteld wel in mijn achterhoofd. Hoe dan ook zou er jaren overheen moeten gaan voor ik hem weer 100% zal vertrouwen, dus als hij niet veranderd dan is het hoe dan ook niet houdbaar.Als dat er (niet) meer is kan er ook geen liefde (meer) zijn...het blijft knagen weet je...
En dat allemaal boven het hoofd van je kind.....
Sterkte meis
Dankjuh!Sterkte. Gelukkig kan je in iedergeval je gedachten op het trainen richten.
(grapje)LolDaar liep ik gisteren ook nog, heb nog gezwaaid maar je zwaaide niet terug(grapje)

Wide stance dus komt dicht in de buurt van mn sumodl qua houding
met de foamroller eronder (zie filmpje)
Heb t nog nooit gezien verder muv van deze videoInteressant dat met die foamroller met het benchen, dat heeft deze noob nog niet eerder gezien. Ik dacht er gelijk aan om het zelf eens de volgende keer uit te proberen, maar toen bedacht ik mij dat mijn gym die pauper techno gym benches heeft...ik denk niet dat dat hetzelfde effect gaat hebben
Ik hoop dat het niet al te ernstig is met je rug! Hopelijk doet het rekken je goed.
Iig als w.u.
Al tijd terug mee begonnen.. die upward facing dog doe ik regelmatig (bijna dagelijks) ondat ik vaak last van mn rug heb na een dag kantoorwerk.. zit soms 9.5 uur op een dag stil incl trein. Elle dag moet ik mn rug loskraken dus dat is al geen goed teken.. loop er al tijdje voor bij de fysio en zit progressie in (wel traag)Ik denk echt dat je Yoga eens een kans moet geven. Gewoon thuis enkele oefeningen doen, om beter te archen heb je die oefening ''upward facing dog''. Niet dat ik er zelf heel bedreven in ben maar je komt tijdens die oefeningen je zwakke plekken erg tegen.

Zijn dat ook van die smalle bankjes die van technogym?

Wat een raar ding is dat