- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Yup, vind t een fijne oefening iig!BoxSQ zet je hele core op spanning ...die kun je dr goed bij hebben![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup, vind t een fijne oefening iig!BoxSQ zet je hele core op spanning ...die kun je dr goed bij hebben![]()
Volgende x moet ik 10 uur die kant op ipv half 11Vind dat ook wel een nadeel van het trainen...
Als ik soms wat sneller wil zijn doe ik in de rust van m'n opwarmsetjes (een deel van) m'n rek- en strekoefeningen.
En rusttijden doe ik altijd opgevoel, time jij ze normaal gesproken?

Wat ik wel doe is isolatiewerk supersetten, maar al het pl spul kost veel tijd. In de nieuwe gym moet ik vaak nog het rek instellen en bankjes verslepen.Vind dat ook wel een nadeel van het trainen...
Als ik soms wat sneller wil zijn doe ik in de rust van m'n opwarmsetjes (een deel van) m'n rek- en strekoefeningen.
En rusttijden doe ik altijd opgevoel, time jij ze normaal gesproken?
3-5 meestal.. 5 reppers dl op 80% heb ik echt wel de volle 5 min nodigRust je tussen werk sets 5 minuten dan?
Bedoel, wacht je net zolang tot adem normaal is?
Bp is meestal 2-3 min, maar hangt van de rpe afThanks

Wat bedoel je precies met geen spanning? Ben wel anders gaan benchen. Bench is nu veel stabieler en rom kleiner. Ben indd meer gaan "flaren" en mijn grip is ook vrij breed (middelvinger op de buitenste ring).Wat mij opvalt bij je bench is dat je ellebogen maximaal naar buiten 'flaren' en er onderin totaal geen spanning is. Is er een reden dat je zo bencht?
Thaankks