XXL Nutrition

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.583

Vond zelf dat ik vrij weinig te loggen had. Sowieso de laatste tijd.
Nu weer frisse start gemaakt, maar niet echt de behoefte wat te delen
Maybe dat ik eens @Pillz zijn logje misbruik voor een filmje, maar die zijn op insta voor de volgers ook wel te zien:)

Lekker bezig.

Laatst bewerkt:
Na al je filmpjes bekeken te hebben neem ik mijn woorden terug, leek op een filmpje net alsof je dat deed.:p

• #1.587
Vond zelf dat ik vrij weinig te loggen had. Sowieso de laatste tijd.
Nu weer frisse start gemaakt, maar niet echt de behoefte wat te delen
Maybe dat ik eens @Pillz zijn logje misbruik voor een filmje, maar die zijn op insta voor de volgers ook wel te zien:)
Toch wel jammer, maar ik begrijp het wel.

Het is dat ik 8 uur per week in de trein zit anders zou ik denk ik ook niet veel loggen

Laatste set gisteren t&g bench 7x60

Bench nu afwisselend met en zonder foamrol. Heb nog steeds een baby arch, maar ben nu wel elke dag aan het stretchen om de chest nog net iets hoger te krijgen.

Merk dat ik aanzienlijk minder spierpijn krijg in de borst op deze manier wat simpelweg betekent dat ik vaker kan benchen en meer volume kan draaien.

Om deze zelfde reden doe ik nu ook boxdeads en boxsquats. Herstel daar sneller van en kan meer volume draaien.

Heb je idee dat het echt bijdraagt aan je lift door meer te archen? Of te wel ook sterker bent?
Merkte er zelf helemaal niets van behalve de rugkrampen etc:roflol:

Wel nice dat je minder spierpijn krijgt. Niet andere spierpijntjes voor terug gekregen?

Toch wel jammer, maar ik begrijp het wel.

Het is dat ik 8 uur per week in de trein zit anders zou ik denk ik ook niet veel loggen

haha dat scheelt zeker wel. beetje tijd doden.

Het gaat wel weer lekker nu en weer langzaam vooruit.
Op naar t nk:)

• #1.592

Na al je filmpjes bekeken te hebben neem ik mijn woorden terug, leek op een filmpje net alsof je dat deed.:p
Haha keej, het is je vergeven:)

Vond de 3x70 ook niet zo mooi (weinig spanning) dus dacht dat je dat bedoelde:p

Heb je idee dat het echt bijdraagt aan je lift door meer te archen? Of te wel ook sterker bent?
Merkte er zelf helemaal niets van behalve de rugkrampen etc:roflol:

Wel nice dat je minder spierpijn krijgt. Niet andere spierpijntjes voor terug gekregen?
Ja merk zeker wel een verschil, als ik het teveel forceer krijg ik ook kramp:p Tenminste, nu met het foamrollen ervoor niet meer trouwens.

Mijn ellebogen kwamen elke x ver onder paralel dus dan krijg je een bizarre stretch op je chest onder spanning dus kreeg vrij veel spierpijn elke keer. Leuk voor bodybuilding, maar niet zo fijn voor pl:p Dat verschil merk ik nu wel en het is nu ook minder belastend voor mn delts. Heb wel spierpijn van squats en deadlifts:p

haha dat scheelt zeker wel. beetje tijd doden.

Het gaat wel weer lekker nu en weer langzaam vooruit.
Op naar t nk:)
Mooi zo:)

Kortere ROM, gunstigere positie om lats meer te laten werken.
Uhu, kan beter spanning houden. Hopelijk in de toekomst nog een kortere ROM en ellebogen boven par.

Bench ziet er nu al veel strakker uit tov de DRC. Natuurlijk is dat een 1RM maar de positie van je armen ziet er alleen al gunstiger uit.

Sterke lift nog steeds!

• #1.594
Bench ziet er nu al veel strakker uit tov de DRC. Natuurlijk is dat een 1RM maar de positie van je armen ziet er alleen al gunstiger uit.

Sterke lift nog steeds!
Thanks!

Blijft een beetje zoeken, maar een wijdere grip heeft wel geholpen ook al was ik in het begin echt een stuk slapper op die manier. Welke vinger zit bij jou op de ring? Ik ben 2 vingers opgeschoven (zal bij elkaar 4 cm breder zijn gok ik).

Denk dat ik het na de wedstrijd 1 dag per week nog wijder ga (maximaal?). Nooit geschoten is altijd mis.

Wijd benchen ben ik zelf ook sterker mee heb ik nu wel ondervonden. Zit nu met m'n middelvingers op de ringen, even wijd dus :)

• #1.596
  • #1.597
Zo weer wat gesprekken achter de rug op werk. Nu na maanden van aanpassingen, minder uren, fysio, oefeningen, revalidatiearts, bedrijfsarts etc gaat het maar niet beter met de RSI. De hele dag in een statische houding voor 10 jaar lang is niet goed geweest voor mijn lijf. Begon al met nekklachten ca 5 jaar geleden en er komt steeds weer wat bij. Wordt er moedeloos van.

Gesprek ging nu dus richting een traject voor andere werkzaamheden via het uitzendbureau. Ik gaf aan dat wellicht een periode rust van enkele weken zou kunnen helpen, maar daar voelde ze zelf niets voor, mijn manager wel maar die heeft geen zeggenschap. Ze gaf aan dat ik het beste dus een traject aan moet gaan met haar collega die specifiek over fase c-ers gaat die biet lekker meer op hun werk zitten (fysiek of mentaal).

Evt zou ik, mocht dat nodig zijn, opleidingen kunnen volgen.

Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik had vandaag weer erg veel pijn en kan amper mijn werk doen. Door dit hele gedoe ben ik heel erg over het NK gaan twijfelen omdat ik lichamelijk en mentaal (door dit gebeuren) niet helemaal lekker zit. Baal dus nog extra dat het nk 2017 wellicht de enige optie is om te kwalificeren voor 2018!.

Toen ik aan gaf dat enkele rust zou kunnen helpen zei ze als reactie "heb je zoveel vakantie uren staan dan"? Ik zo nee, dan ga ik tijdelijk de ziektewet in. Nou ze 2as not amused kan ik je zeggen:p

Ik vraag mij nu wel af in hoeverre ik in mijn recht sta daar ik letselschade heb opgelopen doir mijn repeterende werkzaamheden (dit is vastgesteld door een bedrijfsarts).

Miss weet @HillR dit:)?

Ik moet nog in gesprek met de persoon die over dit traject gaat, dus later meer!

Ik zit er nu meer over in dat ik mijn werkweek niet meer zonder pijnstilling kan volmaken. Ik wil iig niet zo nog maanden door.

Momenteel werk ik nog maar 25 uur + 8 uur reizen (trein). Ik ga regelmatig een uur eerder weg omdat ik met moeite de dag vol maak. Ik zat vorig jaar nog op 29 uren p. Week.

Oei klinkt niet zo best.
Als het helemaal niet gaat dan kun je je zeker wel ziekmelden als het voor jou nu beter voelt. Daarna samen met een bedrijfsarts een plan maken en niet met een of andere dame die het niets interesseert blijkbaar.

Letselschade geen idee of het mogelijk is.
Ze hebben je aanpassingen geboden toch en er is geen mogelijkheid tot andere werkzaamheden. Tja denk dat er niets anders op zit dan een traject of iets. Anders kan iedereen wel zeggen dat het van het werk komt natuurlijk;)

Kloten idd van nk. Zou even afwachten of fox officieel wordt en dan overwegen of je gaat of niet. Je kan altijd alleen voor je punten . Maar goed kost natuurlijk ook wat ik niet reizen etc...

Moeilijke kwestie.

Sinds wanneer ben je bekend met het feit dat je door je repeterende werkzaamheden klachten hebt opgelopen (van wanneer is die conclusie van de bedrijfsarts?), heb je je werkgever daarvoor aansprakelijk gesteld en is deze aansprakelijkheid schriftelijk bevestigd/ontkend door de werkgever, en zo ja wanneer?

Die info is van belang alvorens er iets nuttigs over te zeggen valt..

Wel enorm balen zeg dat je door je werk zoveel klachten hebt opgelopen..

krijg je daar verder ook therapie voor e.d.? Ik hoop dat je er ooit van af komt zeg...

Terug
Naar boven