Fitness Seller

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Ideaal is natuurlijk 2-3 warme maaltijen voor je treen
Maar och soms kan het gewoon niet anders...beschouw het als een onderhouds treen
Niet ideaal om grenzen te verleggen.....geen stress...tis nie anders.....of nie dan ;)

Ik ga volgende week ook na het ontbijt en tussen 2 afspraken door ff treene...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Ideaal is natuurlijk 2-3 warme maaltijen voor je treen
Maar och soms kan het gewoon niet anders...beschouw het als een onderhouds treen
Niet ideaal om grenzen te verleggen.....geen stress...tis nie anders.....of nie dan ;)

Ik ga volgende week ook na het ontbijt en tussen 2 afspraken door ff treene...
Ja dat was het nu ook. Had een afspraak in middag op school en in de avond ging mijn vriend trainen. Krijg ook niet veel op in de ochtend helaas:p Eerder wel, maar sinds ik bij huis ben ben ik meer aan het brunchen haha.

Heb sowieso in de avond meer kracht en energie!

• #1.783
Ff een update. Moet heel eerlijk zeggen dat de motivatie ver te zoeken is. Ik had echt mijn pijlen gericht op het NK 2018 en nu dat misschien weg dreigt te vallen merk ik ook dat mijn motivatie daalt. Ook begint mn lijf te haperen (her en der pijntjes). Zal wel leeftijd zijn:p

Maar goed, aankomende donderdag hoor ik meer. Zodra ik weet wanneer ik geopereerd wordt dan kan ik daar tenminste op anticiperen. Trainen voelt nu nogal doelloos. Ach als ik niet lan pl-en voor een tijdje dan moet ik maar een ander doel voor ogen houden waar ik later wat aan heb (meer mussols, lenigheid, conditie??:p)

Buiten trainen om vermaak ik me prima zo thuis! Ben weer creatief bezig (heb ik gemist!!) en financieel gaat het ook een stuk beter nu waardoor er straks geld is om te investeren in mijn eigen onderneming(en). Financieel gezien hoef ik nu niet meer te werken dus dat geeft ontzettend veel rust ook.

Ik moet eigenlijk mijn trainingen weer volledig gaan loggen, helpt ook om gemotiveerd te blijven merk ik. Heb wel paar filmpjes van afgelopen week.

Daarvoor 2x5x95 gedaan.. 2-3 min rust tussen de sets
100kg voelt iig weer light weight op mijn rug.

Laatst bewerkt:
Squats zien er goed uit, delts ook op het tweede filmpje bij de thumbnail!

Gewoon weer lekker loggen en dingen in je training doen waar je de meeste voldoening uithaalt.
Het helpt in ieder geval al dat je thuis lekker je gang kan gaan nu.

Gewoon rustig aan. Alles komt goed, en dan komt de motivatie ook weer terug.

Fijn dat je creatief kunt zijn. Haal je energie uit de dingen die wel goed gaan!

Gewoon trainen wat je leuk vind wil je wel helpen de motivatie terug te vinden.

Verder lekker bezig zijn thuis. Het zal inderdaad wel een enorme rust geven als je niet meer moet werken om de eindjes aan elkaar te knopen. .
Je moet je werk leuk vinden! Dat is heel belangrijk! Lekker crea bea spelen... Kan soms ook enorm rustgevend zijn en de motivatie voor andere dingen weer terug halen. :)

Ik ben nu al nieuwsgierig naar donderdag!

En die motivatie voor het liften, dat komt echt wel terug. Dat heeft soms wat meer tijd nodig dan normaal en dat is helemaal prima. Zo werkt de mens nou eenmaal:o

Maar heee wat fijn dat je nu wat tijd en geld in je eigen onderneming kan steken! Dat gaat vast veel moois opleveren voor de toekomst:cheer:

• #1.788
Squats zien er goed uit, delts ook op het tweede filmpje bij de thumbnail!

Gewoon weer lekker loggen en dingen in je training doen waar je de meeste voldoening uithaalt.
Het helpt in ieder geval al dat je thuis lekker je gang kan gaan nu.

Ja helemaal waar. Echt progressie maken met een niet top fit lichaam is frustrerend dus dan is het misschien maar beter om even dingen te doen die ik leuk vind en ff schemaloos

Gewoon rustig aan. Alles komt goed, en dan komt de motivatie ook weer terug.

Fijn dat je creatief kunt zijn. Haal je energie uit de dingen die wel goed gaan!
Klopt! Mijn lichaam en geest werken soms moeizaam samen. Het hoofd wil altijd meer:p

Gewoon trainen wat je leuk vind wil je wel helpen de motivatie terug te vinden.

Verder lekker bezig zijn thuis. Het zal inderdaad wel een enorme rust geven als je niet meer moet werken om de eindjes aan elkaar te knopen. .
Je moet je werk leuk vinden! Dat is heel belangrijk! Lekker crea bea spelen... Kan soms ook enorm rustgevend zijn en de motivatie voor andere dingen weer terug halen. :)
Uhu inderdaad. Pl-en vind ik super leuk, maar wel echt met als doel om te pieken. Nu misschien weer per dag bekijken wat goed voelt.

Absoluut! Mijn laatste werk heeft me veel energie gekost, dat besef ik mij nu heel goed!

Ik ben nu al nieuwsgierig naar donderdag!

En die motivatie voor het liften, dat komt echt wel terug. Dat heeft soms wat meer tijd nodig dan normaal en dat is helemaal prima. Zo werkt de mens nou eenmaal:o

Maar heee wat fijn dat je nu wat tijd en geld in je eigen onderneming kan steken! Dat gaat vast veel moois opleveren voor de toekomst:cheer:
Uhu ik ook!

Is ook allemaal heel logisch, maar ja, moet geduld hebben (moeilijk!!).

Hoop het ook en anders is het leuk bezigheidstherapie:D

• #1.789
Ok voornemen was om mn treen te loggen dus bij deze:p een halfbakken treen ivm tijdnood, maar niet ontevreden.

Nu ik niet kan/mag pieken gooi er er op een lager % maar wat amraps tegenaan. Het motiveert iig wel om her en der vprs neer te zetten voor nu.

DEADS
Ging moeizaam. Nogal spierpijn van al die squatsets van maandag:p
4x130
4x130
4x130

BOXDEAD
dit voelt heerlijk licht.. zo',n verschil met gewone deads
5x140
5x140
9x140 vpr
Helaas bleef de boel niet liggen, maar ben maar gewoon door gegaan. Laatste rep dikke glute pomp:p

BENCH T&G
7x60
7x60
10x60 vpr

PUL THROUGH
14X49
12X56
12X56

GHR
12 X
12 X
12 X

Reppen op dl is zo’n heerlijk gevoel in de rug.
Moet je volgende keer eens voor 20 gaan :cool:

Ik zie nog wel sheiko principes maar in bepaalde dingen ook weer niet?

• #1.792
Sheiko is overboord nu ik niet mag maxen:/ komt wel weer!! Nu maar beetje freewheelen tot de OP
Je hoeft toch ook niet te maxen daarin?
Maar je maakt in ieder geval genoeg volume op een sub maximaal niveau dus dat komt goed nu. Als er geen t&g bench in stond of amrap is het haast al sheiko natuurlijk.

Zieke boxed deadlifts!

Ben het met @lloydatoni eens dat Sheiko niet eens zo'n gek idee zou zijn, mocht je een schema willen aanhouden.
Anders gewoon doen waar je zelf hrt meeste van geniet natuurlijk.

• #1.797
Je hoeft toch ook niet te maxen daarin?
Maar je maakt in ieder geval genoeg volume op een sub maximaal niveau dus dat komt goed nu. Als er geen t&g bench in stond of amrap is het haast al sheiko natuurlijk.
Qua volume zal het vergelijkbaar zijn, maar zat in week 4 van week 37 en daar loopt het op tot 85%.. ik heb ook vrij hoge maxes aangehouden. Wellicht dat ik het voor squat gewoon aan ga houden, maar bench en deadlift twijfel ik nogal over of dat wel verstandig is nu en qua motivatie nu ook omdat ik nergens echt naar toe kan bouwen.

Zieke boxed deadlifts!

Ben het met @lloydatoni eens dat Sheiko niet eens zo'n gek idee zou zijn, mocht je een schema willen aanhouden.
Anders gewoon doen waar je zelf hrt meeste van geniet natuurlijk.
Thanks! Boxdeads zijn echt heerlijk:p

Heb het hierboven ff toegelicht. Squat kan ik nog wel mee maxen, dus denk dat ik daar gewoon sheiko voor blijf aan houden. Qua week structuur ook wel grotendeels alleen bp/dl op een lager % en meer reps.

Doe mij maar sushi:D

Klinkt als een goed plan als je daarmee doet wat je kan en wilt!

• #1.799
Nou terug van het ziekenhuis. Niet heel veel opgeschoten. De orthopeed was er nu bij en die zag mij liever eerst weer terug bij de fysio:/ Wel een andere fysio (1 van het ziekenhuis die dus nauw samenwerkt met oa de orthopeed), maar het voelt wel een beetje als uitstel van executie nu. Maar goed, ik ga dit wel aangeven bij de fysio.

Ik heb wel meer duidelijkheid over de OP. Herstel duurt een jaar. Het stukje kapsel dat is afgescheurd is de humeral avulsion glenohumeral ligament. Afgekort HAGHL.

Het is vrij zeldzaam en vraag me dus ook echt af hoe ik hier aan kom. Ik vraag me nu ook af of ik dit niet al heel lang heb, dat gedoe met mijn schouderblad zou later pas kunnen zijn ontstaan. Ik kan iig wel bij de fysio achter komen wat ik precies nu wel en niet mag. Sowieso heb ik links wel pijnklachten dus hopelijk kan hij daar ook iets mee + mn vastzittende nek links

Terug
Naar boven