- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jij hebt ook best lange benen tov je bovenlichaam of niet? En je squat low bar?
Ik heb een beetje dezelfde lichaamsbouw. Ik vind mijn squats er zo raar uitzien tov andere mensen die kleiner zijn...Heb jij dat ook?
Ik squat lowbar indd
Ja dat wel, maar dan doe ik dat liever volgende weekHeb je dan geen zin om meer gewicht te pakken als het zo licht gaat?
Dit was al 10 kg meer dan de laatste trainingen.
Misschien had ik de fles wijn ook niet in mn uppie op moeten drinken 

Training ging meh..
Al dat extra eten *vreten* helpt dus nietMisschien had ik de fles wijn ook niet in mn uppie op moeten drinken
herkenbaar.
Hehe ligt voor mii beetje aan wat ik heb gegetenIk ben meestal niet vooruit te branden en gewoon een stuk zwakker als ik de dag voor m'n training ayce (of untracked) heb gedaan![]()
Laatste dagen weinig gezonds in ieder geval!
Thanks! Beetje bij beetjeMooie video's duidelijk techniek verbeterd...ziet er prima uit.
Och als hoofd en lijf niet helemaal meewerken....so be it...
Het is jouw feestje toch?

Dank jeZiet er goed uit!
Voor een niet zo tevreden training vind ik het keurig!![]()

) nu 1 en al kapotte eelt bende. Sowieso was mijn lijf wel wat doods na de zware squats gisteren, maarja, morgen kan ik niet trainen dus dan maar doorpakken.Bench met 5 kg ophogen doe je met 2½ kg schijven.

Ja dacht ik ookMooi het jaar afgesloten qua trainen
Bench ging je nog vrij easy af, zelfs die laatste reps.
dl wel wat minder, maarja, vorige week al een mooie train gehad.Yes! Al die extra kcal moeten wel worden verbrand nogZo sluit je goed af.
Hebbe jullue alleen maar 5 kilo schijven daar?