XXL Nutrition

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Voor slapen zijn genoeg middeltjes te krijgen( niet alleen voor jou ook voor hem tegen snurken) en oordoppen gebruiken als je die nog niet hebt. :)
Ja die heb ik + melatonine, maar wordt er alsnog wakker van:/ Komt omdat hij naar zijn rug draait en altijd verkouden door zijn allergieen.

Ja die heb ik + melatonine, maar wordt er alsnog wakker van:/ Komt omdat hij naar zijn rug draait en altijd verkouden door zijn allergieen.
Tennisbal in een panty doen en om zijn middel knopen met de bal op zijn rug.... Voorkomt dat ie op zijn rug gaat liggen. :D Goedkope effectieve manier ;)

• #1.884
  • #1.885
Nieuw laag bw vandaag. 73.7 (-1.8 kg). Pas bij de 72.5 kg heb ik een refeed gepland. Sowieso gaan we 27 jan vanwege mijn verjaardag met de hele fam uit eten (ayce), maar voor nu een mooi tussen doel.

Tot die tijd mooi zo door! Ik zit op 2200 gemiddeld in de afgelopen week dus dat hou ik nog ff zo.

• #1.886
Moest deze ff posten. Damn die intensiteit!

Het unracken en uitstappen alleen al vergt al een ton concentratie en energie....en dan moet je nog squatten:0

Die voel je tot in je botten ....pffff

• #1.889
Probeer mijzelf wat meer te pushen nu. Qua benen kan dat ook prima, aleen mijn conditie nekt me!! Nuja, was ook mijn water vergeten en had amper eten op dus miss daarom beetje dizzy.

Toch geen slechte train voor een ochtend verder.

SQUATS
5X100
5X110
5X110
7X110 VPR!

BOXSQUAT
8X125
8X125
8X125

BLOCKPULL
8X120
8X120
8X120

LEGPRESS
12X145
12X155 VPR
12X155 VPR

HIP THRUST GREEN BAND SS GHR
18X/12X
18X/12X
18X/12X

Die conditie komt wel weer! Mooie training!

Maar ehm.. ze hebben toch wel een kraan daar? Trainen zonder water is niets... :o

Niks gedronken dan tijdens trainen? :eek:

Drink zelfs 1,5-3x een fles van 700 ml. Eén keer mocht ik niet drinken ivm een onderzoek later op de dag, voelde ook echt niet goed toen.

• #1.892
Die conditie komt wel weer! Mooie training!

Maar ehm.. ze hebben toch wel een kraan daar? Trainen zonder water is niets... :o
Die conditie is er nooit geweest haha. Squatten blijft gewoon zwaar als het om amraps gaat boven 5 reps:p

Ja ging ook wel af en toe heen en weer, maar normaal drink ik 1 liter (ik fiets ook nog ca 50 min).

Drink zelfs 1,5-3x een fles van 700 ml. Eén keer mocht ik niet drinken ivm een onderzoek later op de dag, voelde ook echt niet goed toen.
Ja wel iets, paar keer naar de kraan gelopen, maar dat is niet genoeg iig.

Drink je 2 liter tijdens een training O.o?

• #1.893
Ow trouwens, ik heb na deze treen een refeed gehouden (normale voeding + 150 g drop en als avond eten bij de vietnamees gegeten.. noodles met groente en beef + 1.5 gefrituurde garnaalding). Ga ik nu elke zaterdag doen om toch ergens naaruit te kunnen kijken. Had het nogal zwaar afgelopen week qua honger! Wel duidelijk vet kwijt dus dat gaat mooi:)
Nog niet gemeten verder, maar was afgelopen week al 1.5 cm van de benen af en 1 mm van mn taille.

Laatst bewerkt:

Ik drink amper iets tijdens de training. Soms een paar slokjes water uit de kraan.

• #1.895
Treen vandaag

Beetje moeite om op gang te komen. Het was super koud en had geen vest mee:/

BENCH
10X40
10X50
7X60
7X60
7X60

SLINGSHOT CLOSEGRIP BP
12X50
12X50
15X50 @8
Volgens mij 4 sets maar ik wist t niet meer zeker

TRI PUSHDOWN
13X43
13X43
13X43

CLOSEGRIP BENCH PUSHUPS
12X
12X

ONE ARM CABLE KICKBACKS
12X10
12X10
15X10 (met negatieve reps)

UPRIGHTROWS
14X35
14X35
14X35

FACEPULL
12X35
12X35
12X35

LATERAL RAISES
16X2X8
20X2X6
20X2X6

Ja wel iets, paar keer naar de kraan gelopen, maar dat is niet genoeg iig.

Drink je 2 liter tijdens een training O.o?

Dat is inderdaad erg weinig :o
Geen supermarkt in de buurt? Misschien kan je daar volgende keer snel wat halen.

Naja gemiddeld 1.4 liter, kan soms 1 zijn en soms ook 2 ja. Vind dat zelf gewoon vrij normaal, maar het is natuurlijk wat je gewend bent!

Ik drink amper iets tijdens de training. Soms een paar slokjes water uit de kraan.

:o zou ik niet de training mee door kunnen komen

Treen vandaag

Beetje moeite om op gang te komen. Het was super koud en had geen vest mee:/

Wat ik dan soms doe is m'n handen en polsen onder de warme kraan houden eventjes, krijg het dan iets warmer.

Of gewoon wat korter rusten dames.
Misschien dat jullie dan ook eens gaan zweten tijdens trainen :trollface:

Terug
Naar boven